10 Ιουλ 2019

Κάμψη στις πωλήσεις της Skoda στο πρώτο τρίμηνο

Η τσέχικη εταιρεία είδε τις πωλήσεις της σε παγκόσμιο επίπεδο να κάμπτονται κατά σχεδόν 5% στο πρώτο εξάμηνο του έτους.

Skoda

Σύμφωνα με τις αιτιάσεις των ιθυνόντων της Skoda, η μείωση της εμπορικής επιρροής της μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο κατά 4,9% αποδίδεται στις αρνητικές επιδόσεις της στην κινεζική αγορά, όπου η κάμψη άγγιξε το 24% (125.900 μονάδες έναντι 165.500). Σε απόλυτα νούμερα, η τσέχικη εταιρεία ταξινόμησε σε παγκόσμιο επίπεδο τους πρώτους έξι μήνες του έτους 620.900 οχήματα, έναντι 652.700 την αντίστοιχη περίοδο του 2018.

Στη Δυτική Ευρώπη, η Skoda κέρδισε την εμπιστοσύνη 275.700 νέων αγοραστών, επίδοση που αντιπροσωπεύει μια συγκριτική αύξηση που ποσοστιαία αποτυπώνεται στο 3,2%. Σε αντιδιαστολή, στην Κεντρική Ευρώπη, η εμπορική επιρροή των Τσέχων μειώθηκε κατά 4% με 110.400 ταξινομήσεις, έναντι 115.000 στο πρώτο εξάμηνο του 2019. Τέλος, στην Ανατολική Ευρώπη, το άλμα για τους Τσέχους σταμάτησε στο +8,3% και στις 24.500 πωλήσεις – εξαιρουμένων των 39.800 που πραγματοποιήθηκαν στη Ρωσία.

Σε ότι αφορά στα μοντέλα, το Octavia παρέμεινε στη θέση 1, παρά τη μείωση της εμπορικής του απήχησης κατά 11,9% (σε απόλυτα νούμερα, το Octavia «έγραψε» 185.700 ταξινομήσεις). Στη δεύτερη θέση συναντάμε το Fabia (97.400 μονάδες, -7,5%) και στην τρίτη το Rapid με 77.700 και μείωση της ζήτησης κατά 23,4%. Οριακά πίσω του συναντάμε τα Kodiaq (77.000) και Kodiaq, με το τελευταίο να σημειώνει 73.700 πωλήσεις και άλμα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους της τάξη του 47,2%._X.A.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Skoda Scala
  • Skoda
Ετικέτες: