Επικαιρότητα Κόσμος

Νέο λογότυπο εταιρικής επικοινωνίας για την BMW με το βλέμμα στη ψηφιακή εποχή

Η BMW ανασχεδιάζει το λογότυπό της επιχειρώντας να προβάλλει την εταιρική της ταυτότητα με γνώμονα τις ανάγκες του ψηφιακού κυρίως κόσμου.

Μετά από 20 και πλέον χρόνια, η BMW αποκτά μία νέα εταιρική ταυτότητα και παρουσία, κυρίως με δεδομένες τις ανάγκες της online επικοινωνίας της. Έτσι, τα λογότυπα των BMW, BMW i και BMW M έχουν αναθεωρηθεί σύμφωνα με πιο μοντέρνες σχεδιαστικές αρχές που έρχονται να εναρμονιστούν στις προσδοκίες και τις αισθητικές τάσεις της εποχής μας. 

Η νέα σχεδίαση του λογοτύπου εκφράζει την ανανεωμένη, πελατοκεντρική ταυτότητα της μάρκας υιοθετώντας μία μίνιμαλ αισθητική σε δύο διαστάσεις, η οποία, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι ιθύνοντές της, αποπνέει εξωστρέφεια και σαφήνεια. 

Σύμφωνα με τους Βαυαρούς, η ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα της εταιρείας αντανακλά τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες του ψηφιακού κόσμου. 

BMW

«Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τη νέα, διάφανη έκδοση του λογοτύπου για να προσελκύσουμε τους υποψήφιους πελάτες μας στον κόσμο της BMW. Επιπλέον, η νέα σχεδίαση της εταιρικής μας ταυτότητας αντανακλά τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της ψηφιοποίησης» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Jens Thiemer, Ανώτερος Αντιπρόεδρος τμήματος Πελατών και Μάρκας BMW.

 Το παγκόσμιο λανσάρισμα του ανανεωμένου σήματος ξεκίνησε στις 3 Μαρτίου. Τη μεταβατική περίοδο (3 – 31 Μαρτίου 2020), θα επεκταθεί σταδιακά σε όλα τα μέσα επικοινωνίας, online και offline, καθώς και στις διεθνείς εκθέσεις και εκδηλώσεις. Το νέο λογότυπο είναι συμπληρωματικό του υπάρχοντος λογοτύπου και προορίζεται για χρήση σε διάφορα μέσα επικοινωνίας. Όπως ανακοινώθηκε, δεν θα χρησιμοποιείται πάνω σε οχήματα, ούτε ως εξωτερική ή εσωτερική σήμανση, στα καταστήματα των εμπόρων.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου