Η γερμανική εταιρεία μας γυρίζει πίσω στο παρελθόν θυμίζοντας μας τις προηγούμενες γενιές του δημοφιλούς της μοντέλου. Και εν προκειμένω, το VW Golf IΙΙ, που παρουσιάστηκε το 1991 και παρέμεινε στην αγορά έως το 1996.

Μετά την παύση παραγωγής του Golf I το 1983 και του Golf II το 1991, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε το μοντέλο της τρίτης γενιάς. Αν μη τι άλλο, το Golf IIΙ ξεχώριζε από τους προκατόχους του για τη μέριμνα που δόθηκε σε όλες του τις εκδόσεις στον τομέα της ασφάλειας – κάτι που έμελε να αποτελέσει στη συνέχεια το σήμα κατατεθέν κάθε νέου Golf.

Έτσι, από το 1992, η νεότερη γενιά του δημοφιλούς γερμανικού μοντέλου διατίθεντο με αερόσακους οδηγού/συνοδηγού – και από το 1996 και πλευρικούς για τους εμπρός επιβάτες - ενώ ιδιαίτερη ενισχύσεις έφερε και η δομή του πλαισίου του με γνώμονα την ενίσχυση των χαρακτηριστικών παθητικής ασφαλείας.

Στο VW Golf τρίτης γενιάς φιλοξενήθηκε για πρώτη φορά σε μοντέλο της «κόμπακτ» κατηγορίας ο επαναστατικός για την εποχή εκείνη κινητήρας VR6 αλλά και σύστημα cruise control. Το 1991 το ντεμπούτο του σε έκδοση ντίζελ έκανε και ο οξειδωτικός τριοδικός καταλύτης, ενώ δύο χρόνια αργότερα το πρώτο σύστημα άμεσου ψεκασμού σε πετρελαιοκινητήρα (TDI – 1993).

Αξίζει να σημειωθεί πως τον Σεπτέμβριο του 1996 όλες οι εκδόσεις του μοντέλου είχαν το ABS ως στοιχείο του βασικού τους εξοπλισμού.

Από το «κλειστό» Golf III προέκυψε μία ακόμα «ξεσκούφωτη» εκδοχή, μια τετρακίνητη (Syncro II) αλλά και η πρώτη στέσισον βάγκον, το 1993. Ένα χρόνο μετά, το VW Golf σπάει το φράγμα των 15.000.000 αυτοκινήτων.

Timeline

1991: Ντεμπούτο για την τρίτη γενιά του VW Golf. Την ίδια χρονιά, το γερμανικό μοντέλο φιλοξενεί για πρώτη φορά στην «κόμπακτ» κατηγορία τον κινητήρα VR6, ένδειξη για το πότε πρέπει να πραγματοποιηθεί το επόμενο service, υδροδιαλυτό χρώμα στις εξωτερικές επιφάνειες καθώς και οξειδωτικό τριοδικό καταλύτη στις εκδόσεις ντίζελ.

1992: Το Golf ήταν διαθέσιμο με αερόσακους οδηγού/συνοδηγού

1993: Τo ντεμπούτο τους πραγματοποιούν οι εκδόσεις Variant, Cabriolet και Syncro. Την ίδια χρονιά παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε μοντέλο της «κόμπακτ» κατηγορίας έκδοση με τουρμποντίζελ κινητήρα (TDI) με σύστημα άμεσου ψεκασμού

1994: Το Golf σπάει το άτυπο φράγμα των 15.000.000 αυτοκινήτων

1995: Παρουσιάζεται για πρώτη φορά ο πετρελαιοκινητήρας άμεσου ψεκασμού SDI

1996: Όλες οι εκδόσεις του μοντέλου διαθέτουν στο βασικό τους εξοπλισμό σύστημα ABS. Οι εκδόσεις Family έχουν στάνταρ πλευρικούς αερόσακους (προαιρετικό στοιχείο στις υπόλοιπες εκδόσεις). Λίγο αργότερα, τα Golf III αντικαθίσταται ύστερα από παραγωγή 4,83 εκ. μονάδων

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά