Αν μη τι άλλο, αυτή είναι η διαβεβαίωση του ισχυρού άνδρα του Groupe PSA.

Τόσο το Groupe PSA, όσο και η Fiat Chrysler Automobiles δεν σκοπεύουν να καταργήσουν οποιαδήποτε από τις μάρκες τους μετά τη συγχώνευση τους, από την οποία θα προκύψει ο τέταρτος μεγαλύτερος όμιλος παγκοσμίως με κεφαλαιακή αξία άνω των 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων, δήλωσε πρόσφατα ο CEO του γαλλικού γκρουπ, Carlos Tavares, μιλώντας σε τηλεοπτικό σταθμό.

Σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα, ο γάμος των Groupe PSA και FCA θα δημιουργήσει μια κοινή εταιρεία με ετήσιες πωλήσεις οχημάτων της τάξης των 8,7 εκατομμυρίων περιλαμβάνοντας στους κόλπους της 16 στο σύνολο εμπορικά σήματα: εκείνα των Jeep, Ram, SRT, Mopar, Chrysler, Abarth, Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Maserati, Lancia, Opel/Vauxhall, Peugeot, Citroen, DS και Free2Move.

Εν όψει της οριστικοποίησης της συμφωνίας συγχώνευσης, η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στις προσεχείς εβδομάδες, πολλοί ήταν εκείνοι που αμφισβήτησαν εάν οι ενωμένες δυνάμεις των PSA και FCA θα χρειαστούν και τα 16 εμπορικά σήματα με δεδομένο ότι πολλά από αυτά απαιτούν σημαντικές επενδύσεις προκειμένου να… πάρουν τα πάνω τους στις διεθνείς αγορές, αλλά και της αλληλοκάλυψης τους σε πολλές από αυτές.

«Είναι μέρος της πρόκλησης να διαχειριστούμε σωστά αυτά τα εμπορικά σήματα για να καλύψουμε την αγορά», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Carlos Tavares μιλώντας την περασμένη εβδομάδα στο γαλλικό δίκτυο BFM Business.

Και προσέθεσε:

«Βλέπω ότι όλες αυτές οι μάρκες, χωρίς εξαίρεση, έχουν ένα κοινό σημείο: μια υπέροχη ιστορία. Μας αρέσει η ιστορία των εμπορικών σημάτων στην αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς μας δίνει μία βάση πάνω στην οποία μπορούμε να προβάλουμε τον εαυτό μας στο μέλλον. Έτσι, αν ολοκληρωθεί αυτή η συμφωνία, αυτή τη στιγμή δεν βλέπω να χρειάζεται να καταργήσουμε κάποιο εμπορικό σήμα καθώς όλα έχουν την ιστορία τους και όλα έχουν τη δύναμή τους».

Ο Carlos Tavares δήλωσε επίσης ότι το νέο εταιρικό σχήμα «θα είχε πράγματι σημαντικό αριθμό εμπορικών σημάτων», που όμως θα είναι μικρότερος από τον αντίστοιχο του VW Group.

Σε ατίθεσ με τα εμπορικά σήματα, το πιο ακανθώδες ζήτημα του γάμου των δύο ομίλων είναι η διατήρηση των θέσεων εργασίας – αυτή τη στιγμή το Groupe PSA και η FCA απασχολούν παγκοσμίως περί τους 400.000 εργαζομένους. Μπορεί ο Carlos Tavares να διαβεβαίωσε πρόσφατα ότι η συγχώνευση των δύο ομίλων δεν θα φέρει μαζί της κλείσιμο εργοστασίων, εντούτοις ο μελλοντικός CEO των ενωμένων δυνάμεων δεν απέκλισε το ενδεχόμενο μειώσεων προσωπικού.

«Έτσι λειτουργεί η αυτοκινητοβιομηχανία», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Πορτογάλος μάνατζερ, ο οποίος συνέβαλε αποφασιστικά με αντίστοιχες κιινήσεις στην εξυγίανση του γαλλικού ομίλου._Χ.Α,

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά