Η νέα Speedtail είναι 3θέσια, όπως η εμβληματική F1, αλλά και η ταχύτερη McLaren με πινακίδες κυκλοφορίας όλων των εποχών με τους 1.050 «υβριδικούς» της ίππους να της εξασφαλίζουν τελική 402 χλμ./ώρα.

Η νέα Speedtail είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο με άδεια κυκλοφορίας για χρήση σε δημόσιο δρόμο που έχει κατασκευάσει ποτέ η McLaren. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Ό,τι καταρρίπτει το ρεκόρ τελικής ταχύτητας της θρυλικής F1 «πιάνοντας», ούτε λίγο ούτε πολύ, 402 χλμ./ώρα. Επί της ουσίας, πρόκειται για το νέο μέλος της οικογένειας Ultimate Series και συνάμα μία κατασκευή από το Woking της Μ. Βρετανίας την οποία θα έχουν τη δυνατότητα να εντάξουν στην προσωπική τους συλλογή μόλις 106 φανατικοί οπαδοί της αυτοκίνησης. Αριθμός, βέβαια, που δεν επιλέχθηκε τυχαία, μιας και τόσες ήταν οι McLaren F1 που κατασκεύασαν οι Βρετανοί από το 1993 έως το 1998. Όπως επισημαίνουν με καμάρι οι ιθύνοντες της εταιρείας, όλα τα αντίτυπα της νέας Speedtail έχουν ήδη πωληθεί σε τιμή που ορίστηκε στα 1,75 εκ. λίρες. Χωρίς φυσικά φόρους.

Διαβάστε επίσης: Δείτε πως η McLaren F1 έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας [+video]

Σύμφωνα με τους δημιουργούς του νέου Hyper-GT, η κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτητας στην κατηγορία των αυτοκινήτων «παραγωγής», το οποίο, ως γνωστόν, κατέχει η Koenigsegg Agera RS, δεν ήταν αυτοσκοπός καθώς στόχος ήταν η δημιουργία ενός αυτοκινήτου υπερ-επιδόσεων που να μπορεί άνετα να οδηγηθεί στο δρόμο.

«Μπορούσαμε να φτιάξουμε κάτι που είναι ακόμα ταχύτερο, αλλά θα έπρεπε να κάνουμε το αυτοκίνητο πιο άκαμπτο. Εμείς, συνδυάσαμε μια ώριμη ισορροπία, με σφικτό riding, άνεση και ταχύτητα. Στόχος ήταν να κατασκευάσουμε ένα grand tourer», ξεκαθαρίζουν οι ιθύνοντες της McLaren.

Εκτός από την καλύτερη τελική, η Speedtail διαθέτει και την καλύτερη επιτάχυνση που μπορεί κανείς να συναντήσει σε οποιαδήποτε McLaren «βόλτας». Πιο συγκεκριμένα, για την επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 300 χλμ./ώρα απαιτούνται μόλις 12,8 δλ. Και για να έχει κανείς ένα μέτρο σύγκρισης, αρκεί να αναφέρουμε πως η εκρηκτική P1 είναι σε θέση να ολοκληρώσει τη συγκεκριμένη δοκιμασία σε χρόνο 16,5 δλ.

Διαβάστε επίσης: McLaren Automotive, το στολίδι των Βρετανών

Όπως και η McLaren F1, έτσι και η νέα Speedtail είναι τριθέσια, με τον οδηγό να κάθεται στο κέντρο. Σε ότι αφορά στην κινητήρια μονάδα, το μόνο στοιχείο το οποίο οι Βρετανοί δίνουν στη δημοσιότητα είναι ότι πρόκειται για μια υβριδική καρδιά με μέγιστη απόδοση 1.050 ίππων. Η τελική ταχύτητα της Speedtail θα επιτυγχάνεται με την επιλογή του προγράμματος Velocity, το οποίο θα αξιοποιεί όλη την ικμάδα του ηλεκτροκινητήρα χαμηλώνοντας το αμάξωμα κατά 35 χλστ. Το πλαίσιο δε της Speedtail είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με το συνολικό βάρος της πισωκίνητης - ασφαλώς - κατασκευής να αγγίζει τα 1.430 κιλά.

Το βρετανικό Hyper-GT έχει μήκος 5,1.37 μ., κάτι που μεταφράζεται σε επιπλέον 549 χλστ. σε σχέση με την αντίστοιχη διάσταση της P1. Οπτικά, η Speedtail έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση και όχι με κριτήριο την αύξηση της κάθετα παραγόμενης δύναμης στις υψηλές ταχύτητες, όπως συμβαίνει στη Senna. Ιδιαίτερη αίσθηση προκαλεί η «ρέουσα» διαμόρφωση του μονοκόμματου πίσω τμήματος (από carbon φυσικά), που είναι το μεγαλύτερο που έχει κατασκευάσει ποτέ η McLaren, η απουσία καθρεπτών (τη θέση του έχουν πάρει κάμερες που «μαζεύονται» προς τα μέσα), το κάλυμμα από ανθρακόνημα των εμπρός τροχών, καθώς και τα υδραυλικά πτερύγια, τα οποία ανεβαίνουν και κατεβαίνουν αυτόματα μειώνοντας στη δεύτερη περίπτωση τις αεροδυναμικές αντιστάσεις.

Το εσωτερικό του Speedtail είναι προσβάσιμο από τις παραδοσιακές πόρτες της McLaren, οι οποίες για πρώτη φορά λειτουργούν μηχανικά Τα καθίσματα των δύο συνεπιβατών είναι ενσωματωμένα στο monocoque για καλύτερη κατανομή των μαζών και μεγιστοποίηση του χώρου. Εμπρός από το χειρειστή της Speedtail υπάρχουν τρεις οθόνες αφής - η αριστερή για τον κλιματισμό, η κεντρική για τις βασικές πληροφορίες και η δεξιά για εκείνες του infotainment – ενώ υπάρχουν δύο ακόμα για τις κάμερες που αντικαθιστούν τους εξωτερικούς καθρέπτες. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός πως αρκετοί διακόπτες ελέγχου του αυτοκινήτου έχουν μετακομίσει στην οροφή._Χ.Α.