top icon
Επικαιρότητα

Στην Έκθεση Φρανκφούρτης η πρεμιέρα της νέας Porsche Cayenne

Προ των πυλών βρίσκεται πλέον η τρίτη κατά σειρά γενιά της Porsche Cayenne.

Δεκαπέντε χρόνια έχουν περάσει από το ντεμπούτο του «μεγάλου» SUV μοντέλου της Porsche και σήμερα οι Γερμανοί δείχνουν καθ’ όλα έτοιμοι να παρουσιάσουν την τρίτη κατά σειρά γενιά του, που αισίως έχει καταφέρει να κερδίσει από το 2002 μέχρι και σήμερα την εμπιστοσύνη 500.000 αγοραστών ανά τον κόσμο, πρωτίστως χάρη στην υψηλή του απήχηση σε αγορές όπως αυτές των ΗΠΑ και της Κίνας. Με την Porsche να έχει εξελιχθεί πλέον σε μια εταιρεία που πλέον κατασκευάζει και σπορ αυτοκίνητα –ας μην ξεχνάμε πως τα δύο SUV μοντέλα της γκάμας της, οι Cayenne και Macan, καταλαμβάνουν αυτή τη στιγμή τη μερίδα του λέοντος σε επίπεδο πωλήσεων- φυσικό είναι οι Γερμανοί να εστιάζουν στην αποδοτικότητα και στην ενίσχυση των σπορτίφ χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου που για πάνω από μια δεκαετία αποτέλεσε τη «σανίδα σωτηρίας» της φίρμας ή, αν προτιμάτε, την κότα με τα χρυσά αυγά που ως δια μαγείας εξασφάλισε την πολυπόθητη σταθερότητα των οικονομικών της δεικτών. Και όχι μόνο.

Τι νέο φέρνει σήμερα η νέα Porsche Cayenne; Κατ΄αρχήν, ένα νέο, αλουμινένιο δάπεδο, παρόμοιο με εκείνο στο οποίο «πατούν» σήμερα τα Audi Q7 και Bentley Bentayga. Και λίαν συντόμως και η νέα Lamborghini Urus. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η πλατφόρμα της νέας Cayenne είναι κοντύτερη κατά 100 χλστ. σε σχέση με εκείνη των ομόσταβλων SUV μοντέλων του VW Group, επιλογή που συνδέεται άμεσα με τη δημιουργία ενός πιο «νευρικού» και σπορτίφ αυτοκινήτου σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς.

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου δεν αναμένονται εκπλήξεις, μιας η Porsche αναμένεται να επιστρατεύσει τα γνώριμα από τη νέα Panamera μηχανικά σύνολα. Έτσι, οι απλή έκδοση της σειράς, όσο και η S, θα κινούνται από δύο V6 κινητήρες βενζίνης με χωρητικότητα 3,0 και 2,9 λίτρων και ισχύ που θα κυμαίνεται αντίστοιχα κοντά στους 340 και 440 ίππους, ενώ η κορυφαία Turbo από έναν 8κύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα 4,0 λίτρων με ισχύ άνω των 540 ίππων. Φυσικά, στο εγγύς μέλλον το «παρών» θα δώσουν και δύο υβριδικές εκδόσεις, η Hybrid και Hybrid S, που θα χρησιμοποιούν ως βάση τους τον V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων αποδίδοντας κοντά στους 460 και 670 ίππους.

Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του νέου SUV των Γερμανών θα δώσουν και αυτές το «παρών», σε χρόνο όμως που με δεδομένες τις πρόσφατες εξελίξεις (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ) ακόμα δε φαίνεται να έχει προσδιοριστεί από τους ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας.Η πρεμιέρα της νέας Porsche Cayenne είναι προγραμματισμένη να πραγματοποιηθεί στις αρχές Σεπτεμβρίου στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ