Επικαιρότητα Κόσμος

Στην παραγωγή η Bentley Flying Spur

Με μοναδικό κοινό στοιχείο το όνομά της σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλο, η τρίτη γενιά του βρετανικού Grrand Tourer πήρε το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής.

Η 4θυρη μπερλίνα πολυτέλειας ξεκίνησε να παράγεται στο εργοστάσιο της Bentley στο Crewe της Μ. Βρετανίας έχοντας ολοκληρώσει μια μακρά περίοδο εξαντλητικών δοκιμών κάτω από όλες τις συνθήκες. Σύμφωνα με τους δημιουργούς της, το πρόγραμμα εξέλιξης της νέας Flying Spur ολοκληρώθηκε πριν λίγους μήνες ύστερα από την πραγματοποίηση περισσότερων από 1.600.000 χλμ.

«Κάθε κομμάτι του αυτοκινήτου είναι ένα πραγματικό έργο τέχνης. Κατασκευασμένη στο χέρι, η Flying Spur απαρτίζεται από τα ωραιότερα αυθεντικά υλικά που αποτελούν το σήμα κατατεθέν κάθε Bentley. Το αυτοκίνητο είναι ένα πραγματικό σπορ σεντάν και συγχρόνως μια λιμουζίνα», δηλώνουν με υπερηφάνεια οι ιθύνοντες της βρετανικής φίρμας.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος εξέλιξης του αυτοκινήτου η εταιρεία χρησιμοποίησε 142 πρωτότυπα μοντέλα και οχήματα προ-παραγωγής τα οποία δοκιμάστηκαν σε 18 διαφορετικές χώρες σε ακραίες θερμοκρασίες που έφταναν τους -34 και +48 βαθμούς Κελσίου και σε υψόμετρο από 61 έως και 4.300 μέτρα.

Bentley Flying Spur

Η αξιοπιστία και η χρηστικότητα του αυτοκινήτου αναλύθηκαν από τους ανθρώπους της Bentley μέσα από δοκιμές σε δημόσιους δρόμους που ξεπέρασαν τα 800.000 χλμ., εκ των οποίων τα 322.000 χλμ. πραγματοποιήθηκαν σε ειδικές πίστες δοκιμών ώστε να αξιολογηθεί η αποδοτικότητα όλων των επιμέρους συστημάτων. Την ίδια στιγμή, τα ψηφιακά πρωτότυπα της νέας Flying Spur πραγματοποίησαν όλες τις απαραίτητες προσομοιώσεις καλύπτοντας στις… οθόνες των ηλεκτρονικών υπολογιστών 2,65 εκατομμύρια χλμ. – μία απόσταση που ισοδυναμεί με τον κύκλο του Γης επί 41 φορές.

Αξίζει να σημειωθεί πως η νέα Bentley Flying Spur κάλυψε 12.000 χλμ. οδηγούμενη στο όριο της τελικής της ταχύτητας (333 χλμ./ώρα), ενώ τα «πρώιμα» αντίτυπά της κάλυψαν πάνω από 150 γύρους στη διάσημη πίστα του Nurburgring.

Θυμίζουμε πως το βρετανικό Grand Tourer τροφοδοτείται από έναν 6λιτρο twin-turbo W12 κινητήρα με ισχύ 635 ίππων και ροπή 900 Nm που εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,8 δλ._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου