Επικαιρότητα Κόσμος

Στο σφυρί 6 μοναδικές αγωνιστικές Lancia αξίας 7 εκατ. ευρώ

Μία μοναδική συλλογή από έξι καθαρόαιμες κατασκευές που κοσμούνται από το λογότυπο της Lancia και τα μαγικά χρώματα της Martini Racing.

Ο οίκος Girardo & Co. έβγαλε στο σφυρί το Σαββατοκύριακο που πέρασε μια μοναδική συλλογή έξι καθαρόαιμων αγωνιστικών κατασκευών της Lancia, η οποία αντλεί την ονομασία της από τον αμερικανο-ιρλανδό ιδιοκτήτη της και οδηγό αγώνων, John Campion. Σύμφωνα με την εταιρεία που ανέλαβε τη δημοπράτηση των εικονιζόμενων καλλονών, η αξία τους αγγίζει τα 7 εκατ. ευρώ – τιμή κάθε άλλο παρά υψηλή με δεδομένο τη σπανιότητα αλλά και το αγωνιστικό pedigree κάθε μιας.

Lancia

1981 Lancia Beta Montecarlo Turbo Group V

Η Lancia Beta Montecarlo Turbo Group V ήταν το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο της Lancia στους αγώνες αντοχής. Με έναν κινητήρα μόλις 1.425 κ.εκ. με 4 κυλίνδρους και απόδοση σχεδόν 500 ίππων ζύγιζε μόλις 780 κιλά κερδίζοντας τη νίκη στην κατηγορία της στις 24 Ώρες του Μαν και δύο φορές το στέμμα στο θεσμό World Sportscar Championships.

1981 Lancia Beta Montecarlo Turbo Group V

1982 Lancia LC1 Group VI

Η Lancia LC1 Group VI με αριθμό πλαισίου LC1-0002 ήταν κατασκευασμένη από την Dallara με το μονοκόκ να ζυγίζει μόλις 55 κιλά.  Ανάμεσα στις αναρίθμητες επιτυχίες της εν λόγω κατασκευής συμπεριλαμβάνεται η νίκη στα 1.000 χλμ. του Nurburgring το 1982 δια χειρός Teo Fabi και Michele Alboreto. Με αναλογία κιλών ανά ίππο που δεν υπερέβαινε την τιμή 0,65, η LC1 Group VI απέδιδε 450 ίππους και ζύγιζε μόλις 640 κιλά.

1982 Lancia LC1 Group VI

1983 Lancia LC2 Group C

Η Lancia LC2 Group C με αριθμό πλαισίου LC2-0001 ήταν κατασκευασμένη από τις Lancia, Dallara και Abarth φιλοξενώντας στα σωθικά της έναν V8 κινητήρα της Ferrari. Ωστόσο, παρά τις κορυφαίες της περγαμηνές, δεν κατάφερε να αποσπάσει κάποια νίκη έχοντας ως καλύτερο αποτέλεσμα μια δεύτερη θέση στον αγώνα των 1.000 χλμ. που πραγματοποιήθηκε στο Kyalami της Ν. Αφρικής.

1983 Lancia LC2 Group C

1984 Lancia 037 Rally Evo 2 Group B

Η εικονιζόμενη 037 Rally Evo 2 Group B με αριθμο πλαισίου  ZLA151AR000000411 έχει στο παλμαρέ της αρκετές νίκες σε αγωνιστικές διοργανώσεις που διεξήχθησαν από το 1985 έως και το 1987. Ένας από τους πολλούς οδηγούς του αυτοκινήτου, το οποίο κινείται από έναν supercharged κινητήρα 2,0 λίτρων που υπογράφει η Abarth, ήταν ο Graziono Rossi, πατέρας του επτά φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή στο MotoGP, Valentino Rossi.

1984 Lancia 037 Rally Evo 2 Group B

1985 Lancia Delta S4 Corsa Group B

Η συγκεκριμένη Delta S4 Corsa Group B με αριθμό πλαισίου ZLA038AR0 00000208 είχε κατασκευαστεί αρχικά ως «μουλάρι» για την τέλεση δοκιμών – εντούτοις το αγωνιστικό της ντεμπούτο στα Mille Miglia δεν άργησε να έρθει το 1986. Όμως, ο αναγκαστικός παραγκωνισμός των αυτοκινήτων του Group B στα τέλη της ίδιας χρονιάς είχε ως αποτέλεσμα τον παροπλισμό του εν λόγω αυτοκινήτου και τη συμμετοχή του σε μικρότερους ανά την Ευρώπη αγώνες.

1985 Lancia Delta S4 Corsa Group B

1988 Lancia Delta HF Integrale 8V Group A

Η εικονιζόμενη Delta HF Integrale 8V Group A με αριθμό πλαισίου ZLA831AB000417885 πήρε τη νίκη στο ντεμπούτο της στο Π.Π. Ράλλυ στον αγώνα της Πορτογαλίας το 1988. Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο η Lancia πήρε δύο νίκες μέσα στη χρονιά εξασφαλίζοντας στο πέρας της το ντάμπλ, με τον Miki Biason να κατακτά τον πρώτο του τίτλο. Το αυτοκίνητο συνέχισε να συμμετέχει σε αγώνες έως το 2013, όταν και αναπαλαιώθηκε πλήρως.

Με τα νέα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση:

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου