Επικαιρότητα Κόσμος

Συνεχίζονται οι δοκιμές εξέλιξης του ηλεκτρικού BMW iNext

Η BMW συνεχίζει σε ακραίες εδαφικές και κλιματολογικές συνθήκες την εξέλιξη του ηλεκτρικού iNext που θα δούμε να μπαίνει στην παραγωγή το 2021.

Οι εντατικές δοκιμές στις παγωμένες συνθήκες του αρκτικού κύκλου δίνουν τώρα τη θέση τους σε ένα εντελώς διαφορετικό σκηνικό στην έρημο Καλαχάρι της Ν. Αφρικής. Εκεί όπου, εκτός από την υπερβολική ζέστη και την ηλιακή ακτινοβολία, η σκόνη και οι διαδρομές σε αμμώδεις επιφάνειες, χαλίκια και χώμα αυξάνουν τις προκλήσεις για την τεχνολογική ναυαρχίδα του BMW Group.

BMW iNext

Σε αυτή την κυριολεκτικά… καυτή φάση της διαδικασίας εξέλιξης, πέρα από τα συστήματα κίνησης και ανάρτησης του αμιγώς ηλεκτροκίνητου BMW iNext που καλούνται να αποδείξουν την αντοχή και αξιοπιστία τους, δοκιμάζονται επίσης το αμάξωμα, το εσωτερικό, η ψηφιακή τεχνολογία και τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης.

BMW iNext

Οι δοκιμές οδήγησης μέσα στην έρημο, στη Σαβάνα και στις περιοχές της Β.Δ. Νότιας Αφρικής προσφέρουν στους μηχανικούς εξέλιξης τις ιδανικές προϋποθέσεις για τον έλεγχο και συντονισμό όλων των συστημάτων κίνησης και ανάρτησης υπό ακραίες συνθήκες. Η συνεχής εναλλαγή τοπίων, από αμμόλοφους σε χωματόδρομους και περάσματα εκτός δρόμου, είναι μία μόνιμη πρόκληση ακόμα και για το ευφυές σύστημα τετρακίνησης του BMW iNext. Σε θερμοκρασίες ικανές να αδειάσουν τη μπαταρία του κινητού τηλεφώνου σε χρόνο μηδέν, η ολοκληρωμένη φιλοσοφία ψύξης της μπαταρίας, ο ηλεκτροκινητήρας και τα ηλεκτρονικά του BMW iNext καλούνται να αποδείξουν την αντοχή τους. Επιπλέον, το σύστημα κλιματισμού που λειτουργεί μέσω αντλίας θερμότητας, το σύστημα ελέγχου και τα λοιπά εξαρτήματα των ηλεκτρονικών του οχήματος, δοκιμάζονται στις ακραίες κλιματικές συνθήκες της ερήμου για να επιβεβαιώσουν ότι πληρούν τις προδιαγραφές για παραγωγή.   

BMW iNext

Κατά τη διάρκεια των θερμών δοκιμών, το iNext εκτίθεται επαναλαμβανόμενα στη θερμότητα του ήλιου επί ώρες και στη συνέχεια ψύχεται. Με αυτό τον τρόπο, οι υπεύθυνοι εξέλιξης δοκιμάζουν όχι μόνο τη λειτουργία των ηλεκτρικών συστημάτων, αλλά και τη αντοχή των υλικών που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό. Επιπλέον, η έρημος Καλαχάρι προσφέρει τις ιδανικές συνθήκες για τη δοκιμή της στεγανοποίησης καλυμμάτων, θυρών και καπό από τη σκόνη. Κατά τη διάρκεια δοκιμών και διανύοντας χιλιάδες χιλιόμετρα σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους, μέσα από αμμόλοφος και περιοχές με θαμνώδη βλάστηση, το BMW iNext «σηκώνει σύννεφα από σκόνη» αλλά χωρίς να αφήνει ούτε κόκκο να εισέρχεται στο εσωτερικό.

BMW iNext

Με τις αναλογίες και τις εξωτερικές διαστάσεις που παραπέμπουν σε ένα πολυτελές όχημα της κατηγορίας Sports Activity Vehicle, μια ηλεκτρική μονάδα κίνησης πέμπτης γενιάς, μία μπαταρία που θα εξασφαλίζει σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP αυτονομία άνω των 600 χλμ. και προηγμένες τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3, το νέο BMW iNext αποτελεί για τη γερμανική εταιρεία ένα μεγάλο στοίχημα αποτελώντας συγχρόνως τον «καθρέπτη» της μάρκας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου