top icon
Κόσμος

Που το πάει η Toyota με τα ηλεκτρικά;

Ο Koji Sato, ο νέος CEO της Toyota, άνοιξε τα χαρτιά του αναφορικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το «ενεργειακό μίγμα» των νέων οχημάτων του Ιάπωνα κατασκευαστή που δούμε να βλέπουν σταδιακά το φως της δημοσιότητας.

Μετά την παράδοση της σκυτάλης από τον Akio Toyoda στον Koji Sato, που εφεξής θα αποτελέσει τον νέο «τιμονιέρη» της Toyota, πολλά έχουν λεχθεί αναφορικά με τον δρόμο που αναμένεται να ακολουθήσει τελικά η Νο 1 σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

Το μόνο σίγουρο, πλέον, είναι ότι και η Toyota θα μπει δυναμικά στο «χορό» των ΕVs ακολουθώντας όμως ταυτόχρονα τον δικό της δρόμο όσον αφορά τις τεχνολογίες των οχημάτων της που μειώνουν δραστικά – ή και θα μηδενίζουν – τις εκπομπές ρύπων.

Toyota bZ4X Concept

Toyota: Το μέλλον είναι ηλεκτρικό, αλλά…

Πιο συγκεκριμένα, ο όμιλος Toyota Motor σκοπεύει να ενισχύσει τις αμιγώς ηλεκτρικές του… προσφορές τα προσεχή χρόνια εστιάζοντας στο συγκεκριμένο τομέα στην πολυτελή μάρκα Lexus, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας, χωρίς ωστόσο να παρεκκλίνει από την πάγια στρατηγική «εξερεύνησης» άλλων τεχνολογιών.

Τα σχόλια του Koji Sato, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση του επικεφαλής της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο από την 1η Απριλίου του τρέχοντος έτους, έρχονται καθώς η Toyota,.. απαντά στους επικριτές της, οι οποίοι, ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν, ανάφεραν ότι η εταιρεία έχει αρχίσει να «αγκαλιάζει» καθυστερημένα τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία.

Η Toyota, η οποία έκανε δημοφιλή (και αποδεκτή) την υβριδική τεχνολογία με άρμα το Prius, είπε ότι τα υβριδικά είναι καλύτερα για πολλούς οδηγούς, ειδικά σε αγορές στις οποίες οι υποδομές δεν είναι έτοιμες να υποστηρίξουν τα EVs, ενώ έχει «υπερασπιστεί» τα αυτοκίνητα που κινούνται με υδρογόνο αποκαλώντας τα εν λόγω οχήματα  ως «το μέλλον της αυτοκίνησης».

Toyota Mirai

Διαβάστε επίσης: Toyota – H αποκλειστική εστίαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα βλάπτει το περιβάλλον

Ο Koji Sato έσπευσε μάλιστα να επισημάνει ότι όλα τα παραπάνω δεν συνιστούν μια μεγάλη αλλαγή στρατηγικής και ότι η Toyota θα συνεχίσει να επικεντρώνεται σε μια «πολυτροπική» σειρά διαφορετικών τεχνολογιών στην προσπάθειά της για μηδενικές εκπομπές.

«Αυτό δεν συνιστά μια γρήγορη στροφή προς τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία», είπε σήμερα ο Koji Sato. Ωστόσο, όπως ξεκαθάρισε, η εταιρεία εμμένει στον προηγούμενο στόχο της που αφορά στην πώληση 3,5 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία ανά έτος με χρονικό ορίζοντα το 2030.

Toyota Prius PHEV 5th gen

Συνοψίζοντας τις θέσεις της Toyota γύρω από την καυτή πατάτα της ηλεκτροκίνησης, ο Koji Sato είπε:

«Η Toyota πρέπει να δημιουργήσει αυτοκίνητα με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια και να συμβάλει στην επίτευξη μιας κοινωνίας ουδέτερης από εκπομπές. Η ενεργειακή κατάσταση όμως ποικίλλει ανά τον κόσμο. Θέλουμε να μείνουμε σε αρμονία με τους πελάτες σε όλο τον κόσμο και να παρέχουμε ποικίλες επιλογές.

«Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα συνεχίσουμε μια προσέγγιση προς όλες τις κατευθύνσεις. Σε αυτό το πολλαπλό μονοπάτι, τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία είναι επίσης μια σημαντική επιλογή.

Toyota - Koji Sato

Kαι προσέθεσε:

«Προετοιμαζόμαστε να δημιουργήσουμε μοναδικά ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία για την Toyota και τη Lexus. Μέσα από αυτές τις προσπάθειες, καταφέραμε να δούμε το είδος των BEV στα οποία στοχεύουμε.

«Τώρα που είναι η κατάλληλη στιγμή, θα επιταχύνουμε την ανάπτυξη των BEV με μια νέα προσέγγιση. Συγκεκριμένα, θα αναπτύξουμε BEV επόμενης γενιάς για τη μάρκα Lexus έως το 2026, με τα πάντα – από την μπαταρία και την πλατφόρμα μέχρι τον τρόπο κατασκευής – βελτιστοποιημένα για BEV, ενώ θα επεκτείνουμε την τρέχουσα σειρά των ηλεκτρικών μας οχημάτων».

TOYOTA bZ4X

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ