Ο Walter Röhrl πιστεύει πως τα σύγχρονα επιβατικά σπορ αυτοκίνητα παρά είναι γρήγορα στο συγκεκριμένο τερέν. Και αυτό, σε συνδυασμό με τα μικρά ποσά κάθετης δύναμης που παράγουν, μπορεί να αποβεί μοιραίο.

Ο Walter Röhrl, ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της χρυσής εποχής των Ράλλυ, αλλά συνάμα και ο οδηγός-θρύλος που τις τελευταίες δεκαετίες έχει εξελίξει ουκ ολίγα μοντέλα για λογαριασμό του Γερμανού κατασκευαστή, δε μασά τα λόγια του: τα σύγχρονα υπερ-αυτοκίνητα, όπως η νέα 911 GT2 RS, έχουν γίνει πολύ γρήγορα, και επομένως επικίνδυνα, για να κυνηγούν χρόνους στο Nurburgring.

Αν μη τι άλλο, η γενναία αυτή παραδοχή δεν προέρχεται από τα χείλη ενός κοινού θνητού, αλλά από εκείνα ενός οδηγού-μύθου, που καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας του πήρε χωρίς… φόβο και με περισσό πάθος τεράστια ρίσκα πίσω από το τιμόνι αγωνιστικών και όχι μόνο κατασκευών –συμπεριλαμβανομένων ασφαλώς και των θηρίων του Group B της δεκαετίας του ’80.

Ο Γερμανός άσσος ωστόσο, που φέτος διανύει αισίως το 70ο του έτος, δεν θέλησε να εμπλακεί με οποιονδήποτε τρόπο στο νέο… ανδραγάθημα των Γερμανών της Porsche, οι οποίοι πριν λίγες μόλις εβδομάδες κατάφεραν πίσω από το τιμόνι της νέας 911 GT2 RS να «γράψουν» στο μεγάλο ‘Ring χρόνο 6 λεπτών και 47,3 δλ. (μ.ω.τ.: 184,11 χλμ./ώρα).

«Το κακό είναι ότι δεν υπάρχει χώρος για να κάνεις κάποιο λάθος εκεί. Με ταχύτητες σαν κι αυτές που μπορεί να πιάσει το αυτοκίνητο αυτό, φτάνεις στo Schwedenkreuz με 290 χλμ./ώρα και στo Fuchsrohre με 270 χλμ./ώρα. Και πιστέψτε με, ξέρω όλα τα ατυχήματα που έχουν συμβεί σε αυτά τα σημεία τα τελευταία χρόνια», είπε χαρακτηριστικά ο Walter Röhrl σε δηλώσεις του στο drive.com.au.

Να θυμίσουμε πως το πιο πρόσφατο από τα γνωστά στο ευρύ κοινό αυτά ατυχήματα ήταν εκείνο της Koenigsegg One:1, όταν τον Ιούλιο του 2016 το σουηδικό hyper-car, στην προσπάθειά του να καταρρίψει το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στην κατηγορία των αυτοκινήτων παραγωγής, είχε μια σφοδρή έξοδο στο τμήμα Fuchsrohre της γερμανικής πίστας εξαιτίας ενός ελαττωματικού αισθητήρα του συστήματος ABS (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ και εδώ).

Συνεχίζοντας, ο Walter Röhrl επεσήμανε με έμφαση πως τα σημερινά αυτοκίνητα επιδόσεων είναι επικίνδυνα στο ‘Ring, καθώς παράγουν κάθετη δύναμη κατά πολύ μικρότερη εκείνης των αγωνιστικών.

Με το γνωστό χιούμορ που τον διακρίνει, ο Walter Röhrl ολοκλήρωσε τις σκέψεις του λέγοντας:

«Ο πρώτος λόγος [που δεν ήθελα να εμπλακώ στην προσπάθεια κατάρριψης του ρεκόρ με τη νέα GT2 RS] δεν είναι ότι φοβάμαι, αλλά η πυκνή κίνηση που πλέον επικρατεί στο δρόμο που ενώνει την πόλη που μένω με το Nurburgring. Τα τελευταία 20 χρόνια έκανα 4 ώρες για να φτάσω και τώρα χρειάζονται 8!»._Χ.Α.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά