Το Polestar 2 είναι έτοιμο να πάρει το πράσινο φως προκειμένου να ξεκινήσει και επίσημα η παραγωγή του.

Το Polestar 2, το δεύτερο κατά σειρά νέο μοντέλο της ανεξάρτητης πλέον Polestar, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο τελικό στάδιο… προετοιμασιών προκειμένου μέσα στο 2020 να ξεκινήσει και επίσημα η παραγωγή του στη μονάδα του Σουηδού κατασκευαστή που έχει την έδρα της στην πόλη Liquaο της Κίνας.

Το νέο Polestar 2 είναι ένα μεσαίου μεγέθους 4θυρο fastback μοντέλο που κινείται αποκλειστικά με την αρωγή δύο ηλεκτροκινητήρων (σε αντίθεση με το Polestar 1 που είναι υβριδικό και ήδη παράγεται στην Chengdu της Κίνας) που αποδίδουν 408 ίππους και 660 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 5 δλ. Σύμφωνα με την Polestar, το «2» έχει ως στόχο του να εξασφαλίζει αυτονομία κίνησης 500 χλμ. με βάση το πρωτόκολλο WLTP.

Η μπαταρία των 78 kWh του Polestar 2 είναι εγκατεστημένη με τέτοιο τρόπο στο «σώμα» του αυτοκινήτου ώστε να συμβάλλει στην καλύτερη κατανομή των μαζών - και ως εκ τούτου στη βελτιστοποίηση της οδικής συμπεριφοράς. Παράλληλα, συμβάλλει στη μείωση του θορύβου που φτάνει στην καμπίνα κατά 3,7 dB σε σχέση με ένα συμβατικό μοντέλο ενισχύοντας παράλληλα τη συνολική ακαμψία της κατασκευής, που βασίζεται στο δάπεδο CMA της Volvo (ίδια με αυτή του κινεζικού Lynk&Co 1 και του XC40).

Σημείο αναφοράς σε επίπεδο τεχνολογιών και συνδεσιμότητας για το Polestar 2 είναι το Google Assistant που αποτελεί μέρος του συστήματος πολυμέσων και επικοινωνίας, Google Android HMI. Επίσης, το αυτοκίνητο θα εκκινεί μέσω του κινητού τηλεφώνου (Phone-as-Key) και όχι με παραδοσιακό κλειδί.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η Polestar «αναγνωρίζει» ως άμεσο αντίπαλο του «2» το Tesla Model 3 (δείτε για παράδειγμα το εσωτερικό του και θα καταλάβετε το γιατί!) ανακοινώνοντας ότι η τιμή του θα κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με εκείνη του αμερικάνικου σεντάν. Και  πιο συγκεκριμένα, για τους πρώτους 12 μήνες της εμπορικής του διάθεσης, στα 59.900 ευρώ (τιμή για την γερμανική αγορά). Αργότερα, όπως και με το Model 3, το «παρών» θα δώσουν και πιο προσιτές εκδόσεις που έχουν ως αφετηρία το ποσό των 39.900 ευρώ._Χ.Α.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά