Επικαιρότητα Κόσμος

Υβριδικό «μπουστάρισμα» για το νέο VW Golf GTI

Το νέο VW Golf GTI θα διαθέτει, πέραν του θερμικού, έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο κιβώτιο ταχυτήτων που θα συμβάλλει στην αύξηση της απόδοσης αλλά και στην περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης.

Λαμβάνοντας υπόψη της τα οικολογικά μηνύματα των καιρών αλλά και όλα όσα εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να αφήνει πίσω του το διαβόητο dieselgate, η VW φαίνεται να μελετά σοβαρά το ενδεχόμενο να «προικίσει» την κορυφαία έκδοση GTI του νέου Golf μ' ένα «ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης» που δεν θα καταργεί τον κλασσικό 2λιτρο TSI κινητήρα αλλά θα τον συνεπικουρεί προκειμένου να βελτιωθεί το σύνολο της απόδοσής του. Τόσο σε ότι έχει να κάνει με την ισχύ και την κατανάλωσή του, όσο και με τις εκπομπές ρύπων.

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, οι ιθύνοντες της VW σκοπεύουν να εφοδιάσουν τα νέο Golf GTI μ’ ένα ηλεκτρικό σύστημα 48V, σε συνδυασμό μ’ έναν συμπαγή σε διαστάσεις ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα είναι… ενταγμένος στο εμπρόσθιο τμήμα του 7τάχυτου DSG κιβωτίου. Χάρη σε αυτόν, ο θερμικός κινητήρας θα μπορεί στο πρόγραμμα Performance να... βοηθιέται σε επίπεδο απόδοσης, χωρίς να παρατηρείται σημαντική επιβάρυνση σε κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Επιπρόσθετα, οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως οι μηχανικοί της VW θέλουν να αντικαταστήσουν το υπάρχον σύστημα υπερπλήρωσης του γνωστού 2λιτρου TSI μ’ ένα ηλεκτρικό τούρμπο. Συνολικά, πάντως, η γερμανική εταιρεία δεν σκοπεύει να υπερβεί κατά πολύ το άτυπο όριο των 265 ίππων όσον αφορά στη συνδυαστική ισχύ των δύο κινητήριων μονάδων του νέου VW Golf GTI.

Από εκεί και πέρα και το επόμενο Golf, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί όχι νωρίτερα από τα τέλη του 2019, θα πατά στη γνωστή πλατφόρμα MQB, η οποία αναμένεται να δεχθεί τις απαραίτητες… φροντίδες ώστε το βάρος της να «κατέβει» κατά 50 περίπου κιλά σε σχέση με την τρέχουσα εκδοχή της. Αισθητικά, η όγδοη κατά σειρά εκδοχή του γερμανικού χάτσμπακ δεν αναμένεται να φέρει τα… πάνω κάτω, μιας και οι στιλίστες της VW, υπό τις διαταγές το ex-Porsche υπεύθυνου σχεδίασης της μάρκας,  Michael Mauer, αναμένεται να ακολουθήσουν τη γνώριμα πετυχημένη -όσο και αναγνωρίσιμη ανά τον κόσμο- συνταγή της εξέλιξης. Έτσι, οι φαρδιές πίσω κολώνες αναμένεται να διατηρηθούν και στο Golf VIII, ενώ εμπρός κυρίαρχα στοιχεία θα είναι η μακρόστενη μάσκα και τα λεπτά φώτα τεχνολογίας LED. Δύο ακόμα σημαντικά στιλιστικά στοιχεία του αυτοκινήτου αναμένεται να είναι οι μικρότεροι πρόβολοι και οι πιο τονισμένες αψίδες των τροχών.

Το νέο VW Golf αναμένεται να είναι διαθέσιμο σε τρεις τύπους αμαξώματος: τις 3θυρες, 5θυρες και στέισον βάγκον. Προς το παρόν, στο σχεδιασμό των Γερμανών δεν περιλαμβάνεται μια έκδοση κάμπριο, μιας και οι εμπορικές προσδοκίες για μια τέτοια παραλλαγή αμαξώματος εξακολουθούν να είναι μέχρι και σήμερα πολύ χαμηλές._X.A.

Με τα νέα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση:

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου