Το συνολικό κόστος του έργου με ολοκληρωμένες και σε πλήρη λειτουργία τις γραμμές 2 και 3 (Σεπόλια-Σύνταγμα-Δάφνη και Εθνική Άμυνα-Σύνταγμα-Μοναστηράκι) ανέρχεται σε 540 δισ. Οι πρόσθετες βελτιωτικές συμπληρωματικές εργασίες ανέβασαν το κόστος κατά 110 δισ.
Σύμφωνα με τον Κώστα Λαλιώτη, οι πρόσθετες εργασίες αφορούν στη διπλή σηματοδότηση, στην ενίσχυση του αερισμού, στην πρόσβαση στους σταθμούς των ατόμων με ειδικές ανάγκες, στην επέκταση του συστήματος τηλεόρασης, στη βελτίωση του φωτισμού, αλλά και στον περιορισμό του θορύβου και των κραδασμών.