top icon
Επικαιρότητα

Νέο Honda Civic: Στα τέλη του 2016 με κινητήρες τούρμπο

Ο βρετανικός αυτοκινητικός Τύπος μας αποκαλύπτει πολλές από τις πτυχές της προσωπικότητας της νέας γενιάς Civic.

Το νέο Civic, που αισίως θα περάσει φέτος στη δέκατη κατά σειρά γενιά του, θα είναι ένα παγκόσμιο μοντέλο, βασιζόμενο σε μια ολοκαίνουργια μεν πλατφόρμα, την οποία όμως έχουμε ήδη… δει στο «αμερικάνικο» Civic. Σε σχέση με την υπάρχουσα, στην οποία «πατά» σήμερα η ευρωπαϊκή και 5θυρη ασφαλώς εκδοχή του μοντέλου, οι αλλαγές αναμένεται να είναι σημαντικές. Εκτός από το ότι πρόκειται για ένα πιο άκαμπτο κατά 25% δάπεδο, η σπουδαιότερη δομική διαφοροποίησή του έγκειται στην πίσω ανάρτηση, καθώς τη θέση του ημιάκαμπτου άξονα θα πάρει μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων, η οποία θα εδράζεται, σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, σε ανεξάρτητο υποπλαίσιο.

Σύμφωνα με όλα όσα δημοσιεύει σήμερα το Autocar, το νέο Honda Civic θα παρουσιαστεί επίσημα στα τέλη του 2016 σε μια προσπάθεια των Ιαπώνων να ανατρέψουν τη μέτρια εμπορική πορεία της υπάρχουσας γενιάς, κυρίως στην ευρωπαϊκή αγορά.

Στον τομέα των υπόλοιπων μηχανικών μερών, η σπουδαιότερη…. στροφή εστιάζεται στην εγκατάλειψη των κινητήρων με φυσική αναπνοή και την υιοθέτηση μιας νέας γκάμας, η οποία θα υιοθετεί τη λύση του υπερσυμπιεστή καυσαερίων. Σε αυτή σημείο αναφοράς θα είναι ο νέος 1.500άρης κινητήρας τούρμπο που στo Civic αμερικανικών προδιαγραφών αποδίδει σήμερα 175 ίππους. Ωστόσο, στο «ευρωπαϊκό» Civic, η απόδοσή του αναμένεται να είναι οριακά μικρότερη.

Από εκεί και πέρα, στη βάση της βενζινοκίνητης πυραμίδας, θα συναντάμε έναν 3κύλινδρο κινητήρα τούρμπο με χωρητικότητα 1,0 λίτρου, ο οποίος αναμένεται να ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να αποδίδει 130 περίπου ίππους εκπέμποντας κάτω από 99 grδιοξειδίου του άνθρακα ανά χλμ. κίνησης. Πρακτικά, ο συγκεκριμένος κινητήρας θα αντικαταστήσει τον 1.800άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα της υπάρχουσας γενιάς.

Το παρών θα δίνει βέβαια και ο γνωστός 1.600άρης ντίζελ κινητήρας της Honda.

Σε αντίθεση, καμία αλλαγή δεν αναμένεται να πραγματοποιηθεί στον κατασκευαστικό τομέα, καθώς το νέο ιαπωνικό χάτσμπακ, που αρχικά θα λανσαριστεί ως 5θυρο, θα συνεχίσει να «γεννιέται» στο Swindon της Μ. Βρετανίας, το οποίο, συνολικά από το 2009 μέχρι και σήμερα, δεν κατάφερε ποτέ να φτάσει στην προβλεπόμενη παραγωγική δυναμική των 250.000 μονάδων σε ετήσια βάση.

Σε ότι αφορά στη σχεδιαστική ταυτότητα του 5θυρου νέου Civic, οι πρώτες… ενδείξεις των προθέσεων των Ιαπώνων πηγάζουν απ’ όλα όσα είδαμε πέρσι στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Ν. Υόρκης, στα πλαίσια της οποίας η Honda παρουσίασε για πρώτη φορά την κουπέ εκδοχή του μοντέλου σε πρωτότυπη, όμως, μορφή (φωτ.). Σύμφωνα με τις προαναφερθείσες πηγές, η εταιρεία αναμένεται να ακολουθήσει ελαφρώς πιο συμβατικές φόρμες, κυρίως σε ότι αφορά στην προσέγγιση του εσωτερικού διακόσμου του μοντέλου._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ