top icon
Επικαιρότητα

Πρώτη «βόλτα» για το τραμ

Αισιόδοξοι δείχνουν οι αρμόδιοι για το χρονοδιάγραμμα κατασκευής και λειτουργίας του

Το τραμ της Αθήνας έκανε την πρώτη του, ανεπίσημη και μικρή σε απόσταση, δοκιμαστική διαδρομή από το αμαξοστάσιο του Ελληνικού μέχρι την παραλιακή λεωφόρο και τις εγκαταστάσεις του ιστιοπλοϊκού κέντρου. Τα βαγόνια του κινήθηκαν αναγκαστικά ανάμεσα από τα μπάζα, αφού το έργο ακόμη συνεχίζεται και δεν έχει πάρει την οριστική του μορφή. Οι εργασίες για την τοποθέτηση του εναερίου καλωδίου έχουν ολοκληρωθεί σε μήκος 7,5 χιλιομέτρων, ενώ οι 9 από τους 35 συρμούς έχουν παραληφθεί από την ιταλική εταιρεία που τους κατασκευάζει. Η παραλαβή ακόμη 5 συρμών έχει δρομολογηθεί για τις αρχές του έτους. Ακόμη, έχουν τελειώσει οι δουλειές σε 5 από τους 15 υποσταθμούς ηλεκτροκίνησης και το 83% της συνολικής διπλής γραμμής έχει στρωθεί. Η ΤΡΑΜ ΑΕ πιστεύεται ότι θα έχει στην διάθεσή της όλο το τροχαίο υλικό μέχρι τον Απρίλιο, ενώ το ύψος του εισιτηρίου που θα πληρώνουμε θα το έχουμε μάθει δύο μήνες πριν. Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Βερελής διαβεβαίωσε πως από τον Μάιο του 2004 το τραμ θα λειτουργεί και θα εξυπηρετεί 80.000 επιβάτες ημερησίως. Η πρώτη επέκτασή του υπολογίζεται ότι θα κατασκευαστεί το 2005, από το Νέο Φάληρο ως τον Πειραιά.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ