top icon
Επικαιρότητα

Renault: Ανάκληση 15.800 Captur λόγω προβλήματος στην παγίδα καυσαερίων

Η γαλλική εταιρεία προχωρά στη συγκεκριμένη ανάκληση προκειμένου να επιδιορθώσει τεχνικό πρόβλημα, το οποίο έχει προ καιρού εντοπιστεί από τους μηχανικούς της, στο σύστημα ελέγχου των εκπομπών ρύπων.

Υπό την πίεση των γαλλικών αρχών, οι οποίες έχουν ξεκινήσει εκτεταμένους ελέγχους προκειμένου να διαπιστωθεί αν οι εγχώριες και όχι μόνο αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν υιοθετήσει «συσκευές» παραποίησης των αποτελεσμάτων που αφορούν στις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων τους, αντίστοιχες με εκείνες που χρησιμοποιούν αρκετά μοντέλα του Ομίλου VW, η Renault ανακοίνωσε σήμερα προς προχωρά σε ανάκληση 15.800 Captur προκειμένου να λυθεί οριστικά το «τεχνικό ζήτημα» που παρουσιάστηκε.

Με την ανάκληση να περιορίζεται σε συγκεκριμένα «αντίτυπα» της έκδοσης ντίζελ των 110 ίππων, τα οποία κατασκευάστηκαν από τον Ιούλιο του 2015 έως και τον περασμένο μόλις Σεπτέμβριο, η Renault θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες αναβαθμίσεις στο σύστημα ελέγχου καυσαερίων, το οποίο υιοθετεί την τεχνολογία παγίδας οξειδίων του αζώτου.

Σύμφωνα με τους Γάλλους, το πρόβλημα εντοπίζεται σε δυσλειτουργία της τελευταίας σε θερμοκρασίες κάτω των 17 βαθμών Κελσίου.

Το συγκεκριμένο, τεχνικής φύσεως ζήτημα, εντοπίστηκε από τους ιθύνοντες της μάρκας στα τέλη του περασμένου Σεπτέμβρη, με τη γαλλική εταιρεία να διαβεβαιώνει σήμερα πως η συγκεκριμένη «ανωμαλία» αντιμετωπίστηκε με επιτυχία από τους μηχανικούς της για όλα μοντέλα του συγκεκριμένου τύπου βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής της Renault από την εν λόγω περίοδο μέχρι και σήμερα.

Για το ζήτημα, ο Thierry Bollore, ο οποίος διατελεί χρέη Διευθυντού Ανταγωνισμού για λογαριασμό τη Renault, δήλωσε:

«Δεν κλέβουμε και δεν προσπαθούμε να κοροϊδέψουμε τους καταναλωτές. Η εταιρεία μας πληροί τις νόρμες εκπομπών ρύπων. Συμφωνούμε ωστόσο ότι η θέση μας δεν είναι ικανοποιητική αυτή τη στιγμή. Είμαστε οι πρώτοι, πάντως, που παραδεχόμαστε πως υπάρχουν περιθώρια για βελτιώσεις».

Όπως ανακοινώθηκε από τον Thierry Bollore σήμερα στο Παρίσι, η Renault θα προσφέρει επιπρόσθετα πάνω από 700.000 «εθελοντικές» αναβαθμίσεις στα συστήματα ελέγχου καυσαερίων των αυτοκινήτων της, τα οποία πληρούν σήμερα τις προδιαγραφές Euro 6. Οι λεπτομέρειες του εν λόγω προγράμματος, το οποίο δεν αναμένεται να πάρει τη μορφή ανάκλησης, θα ανακοινωθούν τον προσεχή Μάρτιο.

Σύμφωνα με τους Γάλλους, η αναβάθμιση για τα 700.000 αυτά μοντέλα, η οποία αφορά στο software του συστήματος ελέγχου των καυσαερίων, μπορεί να πραγματοποιηθεί σε λιγότερο από μισή ώρα στα πλαίσια ενός τυπικού σέρβις του οχήματος ή μιας προγραμματισμένης αλλαγής λαδιών.

Θυμίζουμε πως η Renault έχει ανακοινώσει από τον περασμένο ήδη μήνα ένα πρόγραμμα συνολικού κόστους 50 εκ. ευρώ που αφορά στην αναβάθμιση της «περιβαλλοντικής απόδοσης» των κινητήρων ντίζελ που κατασκευάζει, προδιαγραφών Euro 6.

Με δεδομένες τις παραπάνω εξελίξεις, η γαλλική εταιρεία αναμένεται την προσεχή περίοδο να επιταχύνει ακόμα περισσότερο την εξέλιξη της νέας γενιάς πετρελαιοκινητήρων της, προδιαγραφών «6D», όπως οι ίδιοι οι Γάλλοι την αποκαλούν.

Το κόστος του όλου αυτού εγχειρήματος ανέρχεται στα 1,2 δις ευρώ.

Οι νέοι αυτοί κινητήρες θα παρουσιαστούν σε τρία περίπου χρόνια από σήμερα, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις των ιθυνόντων της Renault._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ