top icon
Επικαιρότητα

Στις 20 Φεβρουαρίου ξεκινά η προ-παραγωγή του Tesla Model 3

Η αμερικάνικη εταιρεία ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του πιο σημαντικού μοντέλου της.

Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, η Tesla διεμήνυσε στους προμηθευτές του νέου ηλεκτρικού της μοντέλου πως οι πρώτες δοκιμές «ορθής λειτουργίας» της γραμμής παραγωγής του νέου Model 3, πρόκειται να ξεκινήσουν στις 20 Φεβρουαρίου. Όπως όλα δείχνουν, λοιπόν, οι προσπάθειες του Elon Musk αλλά και ολόκληρης της Tesla ώστε το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 35.000 δολαρίων να είναι καθ’ όλα έτοιμο, βρίσκονται πλέον στην τελική τους ευθεία. Θυμίζουμε πως τον περασμένο Μάρτιο η Tesla παρουσίασε για πρώτη φορά την πρωτότυπη μορφή του αυτοκινήτου με στόχο τα πρώτα «κομμάτια» να είναι έτοιμα για παράδοση στους πελάτες της μάρκας από τον Ιούλιο του τρέχοντος και εξής.

Αν όλα πάνε… κατ’ ευχήν, αυτή θα είναι η πρώτη φορά που Tesla θα παραμείνει πιστή στο χρονοδιάγραμμα που η ίδια έχει θέσει αναφορικά με το χρόνο λανσαρίσματος του νέου Model S. Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι η Tesla ουδέποτε φημιζόταν για τα συνεπή της… ραντεβού με τους καταναλωτές και πελάτες της. To Roadster, για παράδειγμα, ήρθε στον «πραγματικό κόσμο» με καθυστέρηση 9 μηνών, το Model S, 6 μήνες μετά τα πρώτα αποκαλυπτήρια του, ενώ το Model X ενάμιση χρόνο(!) μετά το ντεμπούτο της πρωτότυπης εκδοχής του.

Διαβάστε επίσης: Το φαινόμενο Elon Musk

Προς το παρόν πάντως, η Tesla αλλά και ο ίδιος ο Elon Musk κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους σε σχέση με τις τεχνικές περγαμηνές του νέου Model 3. Ήδη πάντως, δύο πρωτότυπα του μοντέλου πραγματοποιούν εδώ και καιρό στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού «επιλεκτικά test drives» σε δυνητικούς πελάτες της μάρκας. Σύμφωνα με τις πρώτες, μη επιβεβαιωμένες πληροφορίες, η έκδοση που θα αποτελέσει τον πυλώνα της γκάμας του μοντέλου θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν για τον εμπρός και έναν για τον πίσω άξονα) σε συνδυασμό με μπαταρίες 70kWh. Αυτή η διάταξη, με δεδομένο τόσο το «λογικό» βάρος του οχήματος, αν μη τι άλλο, σε σχέση με εκείνο του Model S, όσο και την κορυφαία αεροδυναμική συμπεριφορά της «καρότσας» (σ.σ.: ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι πολύ πιθανό να μην ξεπερνά την τιμή 0,21), θα εξασφαλίζουν αυτονομία της τάξης των 480 χλμ.

Διαβάστε επίσης: Από Tesla Motors απλά σε… Tesla

Μολαταύτα, πολύ πιθανό είναι η βασική έκδοση του νέου Model 3 να κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες 60 kWh. Σίγουρα, πάντως, όπως ρητά διαβεβαίωσε ο ίδιος ο Elon Musk, δεν πρόκειται να δούμε μια εκδοχή του μοντέλου με τις «μεγάλες» μπαταρίες των 100 kWh, μιας και αυτές δεν… χωράνε στο διαθέσιμο χώρο που ορίζουν ο εμπρός και πίσω άξονας του Model 3._X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ