top icon
Επικαιρότητα

Στις μόλις 700 μονάδες η παραγωγή της BMW M4 GTS

Η παραγωγή της «ειδικής» αυτής Μ4 ξεκινά τον προσεχή Μάρτιο. Δυστυχώς, όλα τα αντίτυπα της έχουν ήδη αποκτήσει τον τυχερό τους ιδιοκτήτη…

Σύμφωνα με πληροφορίες που κάνουν σήμερα την καθιερωμένη… περιήγησή τους στο διαδίκτυο, η διαδικασία «γέννησης» της BMW Μ4 GTS εκκινεί στις αρχές της προσεχούς άνοιξης, με την όλη «αναπαραγωγική» διαδικασία να ολοκληρώνεται αρκετά νωρίς. Και συγκεκριμένα, μόλις τον Δεκέμβριο του 2016. Κάτι που μεταφράζεται, με απλά μαθηματικά, σ' έναν ημερήσιο ρυθμό παραγωγής της τάξης των μόλις 5 μονάδων.  

Από τα 700 αντίτυπα που θα κατασκευαστούν, τα 300 θα «κατευθυνθούν» στην αγορά των Η.Π.Α., τα 50 σε αυτή του Καναδά, τα 30 θα ταξινομηθούν στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ τα υπόλοιπα «κατανέμονται» σε μια πλειάδα επιμέρους αγορών της υφηλίου.

Η παραγωγή της M4 GTS θα πραγματοποιηθεί στις ίδιες εγκαταστάσεις στις οποίες οι Βαυαροί δημιουργούν τις Μ6 GT3 και M135i Cup. Όπως πληροφορούμαστε, η ζωή της M4 GTS ξεκινά ως μια… φυσιολογική Μ4, αφού για τα περαιτέρω αναλαμβάνει η M Division.

Σε επίπεδο αισθητικής, θυμίζουμε πως οι επεμβάσεις-παρεμβάσεις της τελευταίας αφορούν κατά κύριο λόγο στην ευμεγέθη αεροτομή στο πίσω μέρος, η οποία είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, στο ρυθμιζόμενο splitter στο εμπρός μέρος και φυσικά στις προκλητικές ζάντες των 19 και 20 ιντσών, που για την περίσταση περίσταση πάνε… πακέτο με τα ελαστικά τύπου Sport Cup 2 της Michelin σε διαστάσεις 265/35 και 285/30.

Από εκεί και πέρα, κάτω από το καπό φιλοξενείται ο γνωστός 3λιτρος straight-six twin turbo κινητήρας της «απλής» Μ4, ο οποίος, όμως, ενσωματώνει επιπρόσθετα ψυγεία που βρίσκονται εγκατεστημένα δίπλα από τα… κανονικά, τα οποία συμβάλλουν στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα, του κιβωτίου, αλλά και του υπερσυμπιεστή. Την ίδια στιγμή, ικανές ποσότητες νερού ψύχουν τον αέρα που κινείται προς την εισαγωγή του κινητήρα με τρόπο πιο αποτελεσματικό σε σχέση με τους παραδοσιακούς εναλλάκτες θερμότητας (intercoolers). Αξίζει να προσθέσουμε πως η ποσότητα του νερού αποθηκεύεται σε ένα ρεζερβουάρ χωρητικότητας 5 λίτρων, το οποίο έχει εγκατασταθεί στο χώρο φόρτωσης, μαζί ασφαλώς με τους απαραίτητους αισθητήρες και μία ειδικά εξελιγμένη τρόμπα.

Σύμφωνα με την BMW, η ισχύς του «τροποποιημένου» 6κύλινδρου αυτού κινητήρα ανέρχεται τώρα στους 500 ίππους και η ροπή τα 600 Nm, χαρίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3,8 δλ. και τελική ταχύτητα 305 χλμ./ώρα.

Στο εσωτερικό, τα πίσω καθίσματα λάμπουν δια της απουσίας τους, καθώς τη θέση τους έχει πάρει ένα αγωνιστικών προδιαγραφών roll cage στην έκδοση Clubsport. Την ίδια στιγμή, τα εμπρός είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, ενώ η κονσόλα αποτελείται από ελαφριά, επίσης, υλικά, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το εσωτερικό τμήμα των θυρών. Από CFPR είναι κατασκευασμένα το ανασχεδιασμένο εμπρός καπό, καθώς και η οροφή του αυτοκινήτου, ενώ 20 επιπλέον κιλά έχουν… χαθεί χάρη στη νέα εξάτμιση, η οποία είναι κατασκευασμένη με τη σειρά της από τιτάνιο.

Το παρόν στη νέα M4 GTS δίνουν τα κεραμικά φρένα του Βαυαρού κατασκευαστή, μια πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, καθώς και το γνωστό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, M DCT._X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ