top icon
Επικαιρότητα

VW #dieselgate: Έρχονται περικοπές…

Με δεδομένο τον βαρύ «πέλεκυ» των προστίμων που θα κληθεί να καταβάλει ο γερμανικός Όμιλος VW αναφορικά με τις γνωστές πλέον παρατυπίες του, οι ιθύνοντες της εταιρείας μελετούν ανοιχτά πλέον όλα τα σενάρια περικοπών προκειμένου να εξοικονομηθούν οι απαραίτητοι πόροι.

Σε σημερινό του e-mail προς τους 20.000 εργαζομένους του «επιτελείου» του Ομίλου VW στο Wolfsburg, ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της VW AG, Matthias Muller, ανέφερε χαρακτηριστικά πως «…θα εξετάσουμε όλες τις προγραμματισμένες μας επενδύσεις και όποιες από αυτές δεν είναι απαραίτητες, θα ματαιωθούν ή θα καθυστερήσουν να υλοποιηθούν». Κλείνοντας τα σύντομο αυτό μήνυμά του, ο CEO του… πληγμένου σε γόητρο και χρήμα γερμανικού κολοσσού επεσήμανε με νόημα: «Θέλω να είμαι σαφής: όλα αυτά δεν θα γίνουν ανώδυνα».

Οι πρώτες ζυμώσεις αναφορικά με τη νέα οικονομική πραγματικότητα και τις επερχόμενες περικοπές, αποτελούν πλέον γεγονός. Από τη μεριά τους, τα συνδικάτα των εργαζομένων φαίνεται να πιέζουν τους διοικούντες να περιστείλουν τις δαπάνες έρευνας και εξέλιξης, προκειμένου να διασωθούν θέσεις εργασίας στις εταιρείες του Ομίλου. Οι ιθύνοντες της εταιρείας, σε αντίθεση, φαίνεται να… γλυκοκοιτούν ήδη προς την κατεύθυνση μείωσης του εργατικού κόστος, ενώ στο τραπέζι φαίνεται να έχουν ήδη πέσει και άλλου είδους «μαχαίρια», όπως αυτά που αφορούν, για παράδειγμα, τα προγράμματα χορηγιών του Ομίλου ή και τη διαφήμιση των εταιρειών του στα ΜΜΕ.

Ωστόσο, πρωταρχικό όπως όλα δείχνουν μέλημα των ανθρώπων της VW AG είναι το ψαλίδισμα του κόστους έρευνας και εξέλιξης, που σήμερα ανέρχεται στα 17 και πλέον δις δολάρια. Πρόκειται για ένα ιλιγγιώδες, αν μη τι άλλο ποσό, που αγγίζει τα ποσά που δαπανούν μαζί η Google και η Apple για ανάπτυξη νέων προϊόντων και τεχνολογιών, αλλά και η Ford σε συνδυασμό με την General Motors.

Ενόσω οι συζητήσεις για περικοπές φουντώνουν, στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού η VW Αμερικής επιχειρεί να «συγκρατήσει» τα μερίδιά της στην εγχώρια αγορά ανακοινώνοντας σήμερα πως προσφέρει μπόνους ύψους 2.000 δολαρίων σε όσους ιδιοκτήτης οχημάτων VW επιθυμούν να αντικαταστήσουν το όχημά τους με οποιοδήποτε άλλο βενζινοκίνητο ή υβριδικό μοντέλο της.

Θυμίζουμε πως οι Γερμανικές αρχές έχουν δώσει στην VW AG διορία μέχρι αύριο προκειμένου να παρουσιάσει ένα «πειστικό» πλάνο για την αποκατάσταση των 2,8 «πειραγμένων» οχημάτων που έχουν πωληθεί στη χώρα.

Σήμερα, επίσης, έγινε γνωστό πως στην Ευρώπη τα… επίμαχα μοντέλα του Ομίλου VW ανέρχονται συνολικά σε 8 εκ. Εκτός από τον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα ΕΑ189, στο σκάνδαλο εμπλέκονται τόσο ο 1,6 TDi της ίδιας οικογένειας, όσο και ο αντίστοιχος 1.2.

Δείτε στα παρακάτω links τη χρονολογική εξέλιξη όλων των γεγονότων του πολύκροτου σκανδάλου #dieselgate._Χ.Α.

VW AG: Οσμές σκανδάλου με επίκεντρο τις εκπομπές ρύπων στις ΗΠΑ

Η VW παραδέχεται το «σκάνδαλο ρύπων»

VW #dieselgate: Αρμαγεδδών…

VW #dieselgate: Τέλος εποχής για τον Martin Winterkorn

Πως λειτουργεί το παράνομο λογισμικό της VW

VW #dieselgate: Η θύελλα συνεχίζεται

VW #dieselgate: Αλλαγή φρουράς

EPA: Μετρήσεις ρύπων σε πραγματικές συνθήκες

Ελβετία: Απαγόρευση πωλήσεων για τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα προδιαγραφών Euro 5 του VW Group!

VW #dieselgate: Διορία μέχρι 7 Οκτωβρίου

VW #dieselgate: 2,1 εκ. Audi φέρουν το παράτυπο λογισμικό

VW #dieselgate: Εισαγγελική έρευνα κατά Winterkorn

VW #dieselgate: Έτσι ξεκίνησαν όλα;

VW #dieselgate: Σε αναζήτηση ρευστού…

VW #dieselgate: Ενημέρωση για τα αυτοκίνητα που επηρρεάζονται στην Ελλάδα

VW #dieselgate: Πόσο θα κοστίσει το σκάνδαλο;

Ποιος θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο (20-23 Ιανουαρίου 2022);

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ