top icon
Επικαιρότητα

VW Golf, τώρα και με τον 1.000άρη TSI

Το δημοφιλές μικρομεσαίο «φορά» τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα του γερμανικού Ομίλου.

Πρόκειται ασφαλώς για τον γνωστό 4κύλινδρο «EA211» TSI κινητήρα των 999 κ.εκ. που αποδίδει με την βοήθεια τούρμπο 115 ίππους σε συνδυασμό με ροπή 200 Nm. Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις των Γερμανών, ο κινητήρας συνδυάζεται με όλους τους διαθέσιμους τύπους αμαξώματος του VW Golf (Estate, Sportvan, Hatcback) εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 9,3 δλ. και τελική ταχύτητα 204 χλμ./ώρα. Ακόμα πιο εντυπωσιακές είναι όμως οι περιβαλλοντικές επιδόσεις του πρώτου βενζινοκίνητου Golf που φέρει την ονομασία «BlueMotoion». Πιο συγκεκριμένα, η μέση τυποποιημένη κατανάλωση κυμαίνεται από τα 4,3 έως και τα 4,6 λιτ./100 χλμ. (ανάλογα με τον τύπο του αμαξώματος και του συστήματος μετάδοσης), ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα δεν υπερβαίνουν τα 99 gr ανά χλμ. κίνησης.

Ο κινητήρας συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με το γνωστό 7τάχυτο DSG κιβώτιο της εταιρείες. Αξίζει να προσθέσουμε πως χάρη σε μικρές επεμβάσεις στις εξωτερικές επιφάνειες του αμαξώματος, όπως η ειδικά σχεδιασμένη πίσω αεροτομή, ο συντελεστής οπισθέλκουσας αγγίζει μόλις την τιμή 0,28 συμβάλλοντας έτσι στον περιορισμό των απαιτήσεων του κινητήρα σε καύσιμο.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το κόστος αγοράς της συγκεκριμένης έκδοσης στη Γερμανία ανέρχεται στα 20.450 ευρώ._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ