Η BMW ξεκινά την κατασκευή των πρωτοτύπων του νέου iNext, το οποίο θα αποτελέσει το «the next big thing» για τους Βαυαρούς στον ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο της ηλεκτροκίνησης.

Το γεγονός ότι μεσολαβούν δύο τουλάχιστον χρόνια από σήμερα μέχρι το ηλεκτροκίνητο BMW iNext να μπει στην παραγωγή φαίνεται να μην πτοεί τους ιθύνοντες της βαυαρικής εταιρείας, οι οποίοι συνεχίζουν να τροφοδοτούν το διεθνή Τύπο με ειδήσεις και πληροφορίες – εν προκειμένω μάλιστα και με φωτογραφίες – που αφορούν την εξέλιξή του.

«Η προετοιμασία ενός πλήρως ηλεκτρικού οχήματος προκειμένου να μπει στην παραγωγή είναι ένα συναρπαστικό αλλά και δύσκολο έργο. Μέχρι τη στιγμή της επίσημης έναρξης της παραγωγής του, η BMW θα έχει κατασκευάσει έως και 100 πρωτότυπα του μοντέλου. Έως τότε, στη μονάδα που φέρει την ονομασία Pilot Plant θα υιοθετούνται μία σειρά από καινοτομίες που θα βελτιώνουν αλλά και θα επιταχύνουν ακόμη περισσότερο τις διαδικασίες παραγωγής», δηλώνουν χαρακτηριστικά οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας στις επίσημες δηλώσεις τους.

Διαβάστε επίσης: Το πολυγωνικό τιμόνι του νέου BMW iNext

BMW iNext

Για την παραγωγή των πρωτοτύπων του νέου iNext, η BMW χρησιμοποιεί μια νέα τεχνολογία κατασκευής που φέρει την ονομασία rotary bonding (περιστροφική συγκόλληση). Χάρη σε αυτή, το αλουμίνιο και ο χάλυβας υψηλής αντοχής ενώνονται χρησιμοποιώντας τη θερμότητα που δημιουργείται καθώς ένα χαλύβδινο στοιχείο διαπερνά ένα τμήμα αλουμινίου. Μόλις γίνει αυτή η διαδικασία, τα συναρμολογημένα στοιχεία υποβάλλονται σε λεπτομερείς ελέγχους με τη βοήθεια λέιζερ.

Με τις αναλογίες και τις εξωτερικές διαστάσεις που παραπέμπουν σε ένα πολυτελές όχημα της κατηγορίας Sports Activity Vehicle, μια ηλεκτρική μονάδα κίνησης πέμπτης γενιάς, μία μπαταρία που θα εξασφαλίζει σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP αυτονομία άνω των 600 χλμ. και προηγμένες τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3, το νέο BMW iNext αποτελεί για τη γερμανική εταιρεία ένα μεγάλο στοίχημα αποτελώντας συγχρόνως τον «καθρέπτη» της μάρκας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης._X.A.