Οδηγώντας

Με κοινό παρονομαστή οι δύο εκδηλώσεις όπου συμμετείχαμε ιδανικά, το χωμάτινο Σπριντ στην Κινέτα από το ΑΣΜΑ και το Rally Regularity Σικυωνίων από την ΑΛΑΚ, με επίκεντρο το Κιάτο.

Ο φίλος Κώστας Σούκουλης κέρδισε στο χωματόδρομο δίπλα στον Γιάννη Μπαντούνα, έναν σύγχρονο πυροβολάρχη που ωριμάζει και αναβαθμίζεται και ποιοτικά, αλλά και στον αγώνα ακριβείας δίπλα στον Κορίνθιο Χρήστο Χριστοφάκη. Με ατού το χαρακτηριστικό του χαμόγελο και όπλα του την εμπειρία και το καθαρό μυαλό, «τραγούδησε» μέσα στο κόκκινο Mitsubishi (σε λίγο ιστορικό κι αυτό), ενώ δούλεψε σκληρά και υπολόγισε σωστά μέσα στη σκουρόχρωμη Veloce, ένα αυτοκίνητο-όνειρο ήδη από την εποχή της παντοδυναμίας του. Τόσο στην Κινέτα όσο και στο Κιάτο in-out, όπου φιλοξενηθήκαμε ιδανικά, είχαμε το ρόλο μας, αλλά και το δικό μας κοινό παρονομαστή: ο κ. Βασίλης Μπασιούκας κάθισε δίπλα μας στην Carlos Sainz-Celica ST185 προδιαγραφών γκρουπ Ν του κ. Κώστα Παπαδημητρίου, γνωστού ως «Παπατζίμ», και στην BMW 1600 ti του «Βαυαρού» κ. Γιάννη Αθανασάκου.

Με το 0 στη Celica...

... σε ρόλο πλοηγού στο Σπριντ του ΑΣΜΑ, και διαβάστε στο 4troxoi.gr, στις «Απόψεις», τον εν θερμώ σχολιασμό. Μόλις οκτώ ημέρες αργότερα, συμμετείχαμε με τον αριθμό 27, ως μέλη της ομάδας Αθανασάκου, στον αγώνα ακριβείας, που έλαμψε χάρη στον κ. Γιάννη Καράμπελα, έναν μετρ του είδους που ξεπερνάει τα ελληνικά σύνορα. Ατού της ΑΛΑΚ η αγάπη των Κορίνθιων -και όχι μόνο- για το κλασικό αυτοκίνητο. Χάρη σε συντονισμένες ενέργειες από πραγματικούς εθελοντές, ωραίους ανθρώπους, οι συμμετοχές εκτοξεύτηκαν στις 70, και θα ήταν περισσότερες αν η επιλογή της ημερομηνίας είχε το τακτ που απαιτούν οι συνθήκες, και πάντως δε χαρακτηρίζει την ΕΠΑ της ΟΜΑΕ, που νομίζει πως διοικεί τους ελληνικούς αγώνες.

Με την ti...

Προσγειωμένοι στο φαρδύ κάθισμα της ασημί «1600», πήγαμε 45 χρόνια πίσω, χάρη στο μέταλλο που παραμένει σε φόρμα. Για αυτό έχουν φροντίσει η αγάπη, η τέχνη, ο χρόνος και τα χρήματα του ιδιοκτήτη της. Εμείς απολαύσαμε. Η έκπληξη είναι μόνο ευχάριστη, και δεν προκύπτει το «τηρουμένων των αναλογιών» για λόγους ευγένειας. Συνηθίζεις στο πρώτο χιλιόμετρο, και η ακρίβεια του τιμονιού που δίνει εντολές στο ελαφρύ αμάξωμα ξεπερνάει τα μπόσικα. Αντίστοιχα, η αίσθηση από το 5άρι με την 1η κάτω κερδίζει τα κουρασμένα συγχρονιζέ, ενώ το επιβεβλημένο διπλό αμπραγιάρισμα συνδυάζεται με τον υπέροχο ήχο του κινητήρα, που δεν κρύβει τη δυσαρέσκειά του χαμηλά, ενώ «σκοτώνει» ψηλά, όπου απολαμβάνεις, και μάλιστα χωρίς να τρομάζεις στο ταμείο σε σχέση με την κατανάλωση. Υπέροχο αυτοκίνητο, που θα μπορούσε να παράγεται και σήμερα με λίγες παρεμβάσεις, καταπληκτική διαδρομή με περάσματα από τη Στυμφαλία για να φτάσεις στη λίμνη Δόξα και να υποκλιθείς, με τους ανθρώπους στην οργάνωση και στα μπάκετ να δημιουργούν το τέλειο περιβάλλον. Κίνηση roi mat από την ΟΜΑΕ να εμπλακεί στο χώρο των Regularity και, με την ελπίδα ότι δε θα γίνει πλιάτσικο από την ΕΠΑ, δίνοντας αγώνες στα Σωματεία που νομίζουν ότι προκύπτει έσοδο, είναι σαφές πως θα ξαναπάμε. Πρόκειται για δύσκολη διαδικασία που ακονίζει το μυαλό, ενώ έχεις τη δυνατότητα να ζήσεις οικογενειακές στιγμές κάτω από ιδανικές συνθήκες, χωρίς το κόστος να ξεφεύγει από τη λογική._Σ. Χατζηπαναγιώτου

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΣΚΟΥΤΗΣ

 

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου