top icon
Αγώνες

Moto GP- Phillip Island: Ημέρα δεύτερη

Καιρού επιτρέποντος, οι αναβάτες πραγματοποίησαν σήμερα ένα… κανονικό σετ δοκιμών με τον Maverick Vinales και την αναγεννημένη Suzuki του, να πραγματοποιούν την καλύτερη επίδοση της ημέρας.

Παρά την πρωινή μπόρα, η δεύτερη μέρα επίσημων δοκιμών στο Phillip Island απεδείχθη ιδιαίτερα… παραγωγική, με όλες τις ομάδες να σηκώνουν τα μανίκια δοκιμάζοντας στο όριο τόσο το έμψυχο όσο και το άψυχο υλικό τους! Απρόσμενος(;) πρωταγωνιστής της μέρας, ο 21χρονος Maverick Vinales, οι επιδόσεις του οποίου κυριολεκτικά χτύπησαν το… καμπανάκι στους «μεγάλους». Με χρόνο 1’ 29.131, ο Ισπανός εκμεταλλεύτηκε τις βελτιώσεις που πραγματοποίησε η ομάδα του στα ηλεκτρονικά και συγκεκριμένα στο «φρένο» του κινητήρα, καθώς και στο traction control της GSX-RR. Μάλιστα, η Suzuki είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει σήμερα και το νέο της πλαίσιο με τα πρώτα συμπεράσματα να είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. «Μου άρεσε [το νέο πλαίσιο]. Ωστόσο, πρέπει να κάνουμε αρκετή δουλειά με αυτό. Είναι καλύτερο από τα παλιό στις γρήγορες στροφές αλλά και στις αργές. Όμως η μοτοσικλέτα παραμένει ακόμα βαριά, κάτι που δυσκολεύει τις γρήγορες αλλαγές πορείας. Πάντως, με το νέο πλαίσιο το grip είναι βελτιωμένο από πέρσι», δήλωσε ο Maverick Vinales. Την ίδια στιγμή, ο δοκιμαστής της ομάδας Suzuki Ecstar, Takuya Tsuda, συνέχισε σήμερα να «γράφει» χιλιόμετρα δοκιμάζοντας την αξιοπιστία του seamless κιβωτίου, που στο Κατάρ θα κάνει το ντεμπούτο του στις… πολεμικές μηχανές των Vinales/Espargaro.

Τον δεύτερο καλύτερο χρόνο της ημέρας (1’ 29.292) πραγματοποίησε ο Marc Marquez, με την Repsol Honda να αρχίζει σιγά σιγά να… συντονίζεται με τις ιδιαιτερότητες των νέων ηλεκτρονικών. Ο 23χρονος Ισπανός, ωστόσο, παραδέχτηκε πως η συγκεκριμένη πίστα «καμουφλάρει» τα αδύναμα σημεία της RC213V. «Κάναμε ένα μεγάλο βήμα με τα ηλεκτρονικά. Τώρα έχουμε μια βάση πάνω στην οποία μπορούμε να δουλέψουμε, καθώς στη Μαλαισία ήμασταν εντελώς χαμένοι», δήλωσε ο Marquez. Σχετικά με τον κινητήρα και την απόδοση του, ο Ισπανός δήλωσε: «Εδώ ο κινητήρας δείχνει καλός, καθώς έχουμε γρήγορες στροφές με τρίτη και τέταρτη σχέση. Τα προβλήματα τα έχουμε στις κλειστές στροφές. Αύριο θα δουλέψουμε στην ισορροπία του πλαισίου».

Την τρίτη θέση του σημερινού πίνακα με χρόνο 1’ 29.357, κατέλαβε ο Jorge Lorenzo, ο οποίος για πρώτη φορά μετά τη Μαλαισία δεν έδειξε και τόσο ικανοποιημένος αντιμετωπίζοντας, όπως ο ίδιος δήλωσε, προβλήματα σταθερότητας με το εμπρός μέρος της Yamaha YZF M1. «Δεν μπορώ να ανοίξω τελείως το γκάζι καθώς το μπροστινό είναι ασταθές στις στροφές. Αν δεν το λύσουμε αυτό, δεν θα έχουμε το πλεονέκτημα που είχαμε στη Sepang». Αναζητώντας τα αίτια, ο περσινός Παγκόσμιος Πρωταθλητής, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Δεν ήταν το ελαστικό, αλλά ο συνδυασμός της πίστας, της επιφάνειας της και του είδους των στροφών. Είναι γρηγορότερες από εκείνες της Sepang. Πρέπει να λύσουμε τα προβλήματα αυτά». Ιδιαίτερα αποκαλυπτικές ήταν και οι δηλώσεις του σε σχέση με τα ηλεκτρονικά και τα νέα ελαστικά της Michelin: «Είναι λίγο απρόβλεπτα, λιγότερο σοφιστικέ. Έτσι πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός με τα ελαστικά, ειδικά όταν η απόδοσή τους αρχίζει να πέφτει. Αυτή πέφτει πιο γρήγορα σε σχέση με τα Bridgestone λόγω της καλύτερης απόδοσης του πίσω».

Τέταρτος τερμάτισε ο Valentino Rossi, σημειώνοντας χρόνο 1’ 29.404. Ο Ιταλός, σε αντίθεση με χθες, δήλωσε ικανοποιημένος δείχνοντας πως παρά τα… 37 του, παραμένει μάχιμος. Και, φυσικά, ένας αναβάτης-μετρ σε ότι αφορά sτην εξέλιξη της μοτοσικλέτας του. «Ήταν μια καλή μέρα από την αρχή μέχρι το τέλος. Ωστόσο, το εμπρός ελαστικό παραμένει για εμένα χειρότερο από εκείνο της Bridgestone. Κάναμε σημαντική πρόοδο σήμερα», δήλωσε ο «Γιατρός». Αύριο, τόσο ο Rossi, όσο και ο ομόσταυλος του, θα πραγματοποιήσουν μια προσομοίωση αγώνα κάνοντας όσο το δυνατόν περισσότερους συνεχόμενους γύρους με τις μοτοσικλέτες τους, κάτι που, συν τοις άλλοις, θα αναμένεται να αποδείξει την αντοχή αλλά και την αποτελεσματικότητα των ελαστικών της Michelin σε αγωνιστικές και όχι σε «time attack» συνθήκες._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ