top icon
Αγώνες/Διοργανώσεις

26o Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο – Παραμένουν ψηλά οι «Les Grecs»

Mετά τις οκτώ πρώτες διαδρομές της φετινής διοργάνωσης, τα περισσότερα από τα ελληνικά πληρώματα που λαμβάνουν μέρος στο 26ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο παραμένουν ψηλά στην προσωρινή γενική κατάταξη, ενώ κάποια ανέβηκαν και στο «βάθρο» σε δύο από τις τέσσερις διαδρομές της Κυριακής.

Ανάμεσα στα 221 πληρώματα που ξεκίνησαν από τη Βαλάνς το πρωί της Κυριακής, μεταξύ 8.00 και 11.40 για το πρώτο μέρος του κοινού σκέλους, υπήρχαν μόνο ενθουσιώδεις οδηγοί, το 15% από αυτούς γυναίκες, οι περισσότερες από αυτές συνοδηγοί. Yπάρχει μόνο ένα πλήρωμα αποκλειστικά από γυναίκες, στη διοργάνωση του 2024. Η Barbara Hemmerle, από το Liechtenchtein και η Isabelle Godin, με μια Alfa Romeo GTV του 1975.

xristodoulou georgosopoulos

Tο πρωί της Κυριακής στο RS5 του 26ου Rallye Monte-Carlo Historique: ένα Citroën SM του 1972 έγραψε μηδέν, έχοντας σεβαστεί απόλυτα τη μέση ταχύτητα μεταξύ Lyas και Pourchères (19,8 χλμ.). To πλήρωμα αυτού του σπάνιου κατορθώματος, οι Antoine Raymond και Gilles Olivier, είναι αρκετά έμπειρο για να διαχειριστεί τον V6 κινητήρα της Maserati σε κάθε διαδρομή.

Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο

Στο βάθρο της RS5 ανέβηκαν επίσης οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Άρης Γεωργοσόπουλος με το Ford Fiesta XR2 του 1978 και δύο γαλλικά πληρώματα με γερμανικά αυτοκίνητα, που ισοβάθμησαν στην τρίτη θέση.

kofinas

Aργά το πρωί της Κυριακής μεταφερθήκαμε σε ένα από τα σημαντικότερα πεδία του 26ου Rallye Monte-Carlo Historique, το RS6 μήκους 27,7 χιλιομέτρων μεταξύ Freyssenet και Saint-Martial, στην καρδιά του Ardèche. Εκεί πρώτευσε η BMW 2002 TI των Laurent Combier και Etienne Berthoin, ένα αυτοκίνητο που χρονολογείται από το 1969.

Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο

Το γαλλικό πλήρωμα με την BMW με αριθμό 65 τα πήγε ελαφρώς καλύτερα από τους Κυριάκο Κοφινά και Άκη Abastado με το Austin Mini Cooper S με αριθμό 232, που χρονολογείται από το 1973, και το VW Golf GTi των Eric Mallen και Jean-Louis Rimet, οι οποίοι ισοβάθμησαν με το Volvo 161 του 1964 των Γερμανών Michael και Julius Pan. Tο προβάδισμα εξακολουθούν να κατέχουν οι Βέλγοι Michel Decremer και Jennifer Hugo, με το Opel Ascona τους στα χρώματα του Radio Monte-Carlo.

RMCH funs

To 26o Iστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο προσέλκυσε πλήθος φίλων του αυτοκινήτου την Κυριακή στα διαμερίσματα Ardèche και Haute-Loire. Υπήρχε πολύς κόσμος παντού, στα χωριά και κατά μήκος των δρόμων, όλων των ηλικιών. Οι πολυάριθμοι αγωνοδίκες συντονίζονται από το Automobile Club de Monaco.

Lancia Italia

Το απόγευμα της Κυριακής χιλιάδες θεατές συγκεντρώθηκαν γύρω από το διάσημο χωριό Haute-Loire για τη διεξαγωγή της RS7, όπου μια Porsche βρέθηκε μπροστά από την Lancia των περυσινών νικητών: Οι Γερμανοί Jörg Pohlemann και Marc Stoll τα κατάφεραν καλύτερα από την Fulvia 1.3 S των Claudio Enz και Cristina Seeberger.

Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο

H RS8 ήταν η τελευταία δοκιμασία της ημέρας, πριν τα αυτοκίνητα επιστρέψουν στη Valence, με τα πληρώματά τους να απολαμβάνουν μια νυχτερινή ξεκούραση. Το νεαρότερο πλήρωμα της διοργάνωσης, ο Jules Picoreau και ο Camille Béal, αμφότεροι 23 ετών, εξακολουθούσαν να βρίσκονται μέσα στην πρώτη πεντάδα με την Alfa Romeo GTV.

Alevizopoulos

Ασφαλώς, ακόμη είναι πολύ νωρίς για προγνωστικά σχετικά με την έκβαση του 26ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο για τα επτά ελληνικά πληρώματα, καθώς έχουμε ακόμη τρεις ημέρες μέχρι τον τερματισμό και μπροστά μας μια σειρά από χρονομετρημένες δοκιμασίες ακριβείας, που εκ φύσεως είναι απρόβλεπτες. Επιπλέον, δεν γνωρίζουμε και τα τερτίπια του καιρού. Στο twitter της διοργάνωσης είδαμε νωρίς το μεσημέρι τους Γιώργο και Θανάση Σπηλιόπουλο να φτάνουν στο Ardeche με τη Lancia Beta Coupe (είναι η κεντρική φωτογραφία του άρθρου). Τα πληρώματα που συνεχίζουν τον αγώνα είναι 218, όπως μπορείτε να δείτε και στα live αποτελέσματα στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης.

kalogeras

Τα ελληνικά πληρώματα στην προσωρινή γενική κατάταξη
Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Άρης Γεωργοσόπουλος, Ford Fiesta XR2, 11oι
Δημήτρης Καλογεράς – Χρήστος Διαμαντόπουλος, Renault 5 Alpine Turbo 14oι
Γεράσιμος Κατοχιανός – Δημήτρης Σταυρόπουλος, Ford Fiesta 1600, 34οι
Κυριάκος Κοφινάς – Άκης Αbastado, Austin Mini Cooper S, 45oι
Γιώργος Αλεβιζόπουλος – Νίκος Παλυβός, Fiat 128 Rally, 99oι
Γιώργος & Θανάσης Σπηλιόπουλος, Lancia Beta Coupe 2000, 111oι
Γιώργος Γεωργακόπουλος – Τάσος Δούρος, Morris Mini 1000, 153oι

Katochianos Stavropoulos

Πρόγραμμα Δευτέρας 5 Φεβρουαρίου
Common stage 2
SR 9 – Valdrôme / La Piarre 13,930 km
SR 10 – Laborel / Montauban-sur-l’Ouvèze 20,865 km
SR 11 – Sainte-Jalle / Rémuzat 16,673 km
SR 12 – Recoubeau-Jansac / Pennes-le-sec 16,282 km

Georgakopoulos

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ…
Από τα 233 πληρώματα που είχαν λάβει άδεια συμμετοχής στο 26ο Iστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, 225 έφτασαν στο Μονακό την Παρασκευή, αλλά οκτώ αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν κατά τη διαδρομή. Οι περισσότεροι από αυτούς ήταν εξαντλημένοι στο τέλος ενός πολύ μεγαλύτερου ταξιδιού από το αναμενόμενο, σε μερικούς πολύ πολυσύχναστους δρόμους. Τα πέντε πληρώματα που ξεκίνησαν από τη Γλασκώβη την Τετάρτη είχαν να καλύψουν περισσότερα από 2.000 χιλιόμετρα και τους πήρε δύο ολόκληρες ημέρες.

RMCH Porsche

Όλοι οι υπόλοιποι, που ξεκίνησαν την Πέμπτη από το Bad Homburg, το Μιλάνο και τη Reims, χρειάστηκαν κατά μέσο όρο 24 ώρες για να καλύψουν 900 έως 1.200 χιλιόμετρα, ανάλογα με την πόλη εκκίνησης που είχαν επιλέξει. Το πρωί του Σαββάτου, τα πρώτα αυτοκίνητα αναχώρησαν από το Μονακό στις 7 π.μ., με προορισμό τη Valence, μια αντιπροσωπευτική πόλη για το Rallye Monte-Carlo Historique τα τελευταία χρόνια. Κατόπιν αγωνίστηκαν στις διαδρομές (SR1 Soleilhas / Castellane 16,087 km, SR2 Chaudon-Norante Digne-les-Bains 16,085 km, SR3 Ventavon / Chabestan 20,292 km, SR4 La Cîme du Mas / Col de Gaudissart 17,535 km).

Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ