4T Classic Μοντέλα

Intermeccanica Italia Spyder

Για κάποιους από τους λάτρεις του αυτοκινήτου, το Intermeccanica Italia Spyder του 1968 ήταν ένα αριστούργημα, παρά το γεγονός ότι ελάχιστοι στις ημέρες μας γνωρίζουν την ύπαρξή του...

Η εταιρεία Intermeccanica ιδρύθηκε το 1959 από τον χημικό μηχανικό Frank Reisner και τη σύζυγό του Paula. Οι Reisners ήταν ένθερμοι λάτρεις των αυτοκινήτων, αγαπώντας ιδιαίτερα τα sport μοντέλα και τις αγωνιστικές κατασκευές. Το ζευγάρι ταξίδεψε πολύ, σε όλους σχεδόν τους δρόμους της Ευρώπης, πραγματοποιώντας ενδιαφέροντα οδοιπορικά. Κάποια στιγμή εγκαταστάθηκαν στο Τορίνο της Ιταλίας, όπου και ξεκίνησαν μια δική τους εταιρεία, με βασικό αντικείμενο την εμπορία κιτ αναβαθμίσεων για αυτοκίνητα επιδόσεων. Το όνειρό τους όμως ήταν να κατασκευάσουν και αυτοί ένα μοντέλο με τέτοια χαρακτηριστικά, το οποίο να μπορούσε να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να σταδιοδρομήσει με επιτυχία στην αγορά.

Intermeccanica Italia Spyder

Το 1967, μετά από σειρά ανακατατάξεων σε έμψυχο και σε άψυχο υλικό στην Intermeccanica, αποφάσισαν να το κυνηγήσουν για τα καλά. Το αποτέλεσμα ήρθε ύστερα από λίγους μήνες και ήταν η Italia Spyder, ένα πολύ όμορφο ανοιχτό grand tourer μοντέλο, απόλυτα πιστό στην ιταλική φιλοσοφία περί Αυτοκίνησης.

Intermeccanica Italia Spyder

Στην εξωτερική του εμφάνιση ήταν εμφανής η επίδραση από τις Ferrari της εποχής, που διαφαινόταν ακόμη και στο έμβλημά του, το οποίο ήταν ένας... όρθιος (και λιγάκι ευτραφής, θα μπορούσαμε να πούμε) ταύρος.

Intermeccanica Italia Spyder

Κάτω από το εμπρός καπό υπήρχε ένας κινητήρας αμερικανικής προέλευσης, συνήθεια αρκετά διαδεδομένη στα μέσα της δεκαετίας του '60 για όσους από τους μικρούς κατασκευαστές παρουσίαζαν μοντέλα μεγάλου τουρισμού ολιγάριθμης παραγωγής (όπως, για παράδειγμα, η De Tomaso). Το ανοιχτό μοντέλο του ζεύγους Reisner ξεχώριζε επίσης και για την ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού του, η οποία αποτέλεσε έναν ακόμη λόγο για να κερδίσει την προσοχή και των πιο απαιτητικών φίλων του αυτοκινήτου.

Intermeccanica Italia Spyder

Οι πρώτες Ιtalia Spyder εξήχθησαν στις Ηνωμένες Πολιτείες Aμερικής το 1968, με την τιμή πώλησής τους να ορίζεται στα 8.500 δολάρια. Όμως, το δικαιολογημένα υψηλό κόστος σε συνδυασμό με την περιορισμένη παραγωγή, δε μπόρεσε να καλύψει τις φιλοδοξίες των εμπνευστών του. Η κατασκευή του σταμάτησε οριστικά στα τέλη του 1972, αριθμώντας συνολικά 411 μονάδες παραγωγής.

Intermeccanica Italia Spyder


ΙΝΤΕRMECCANICA ITALIA SPYDER Kινητήρας: Ford Windsor V8 90o Κυβισμός: 4.942 κ.εκ. Διάμετρος x διαδρομή: 101.6 mm x 76.2 mm Σχέση συμπίεσης: 10.55:1 Ισχύς: 250 ίπποι στις 4.800 σ.α.λ. Ροπή: 43,9 χλγμ. στις 3.200 σ.α.λ. Μετάδοση κίνησης: Στους πίσω τροχούς Κιβώτιο ταχυτήτων: Χειροκίνητο 4 σχέσεων (η αυτόματο Ford C4 των τριών σχέσεων) Ανώτατη ταχύτητα: 250 χλμ/ώρα (αυτόματο 213) 0-100 χλμ./ώρα: 6,6 δλ. (αυτόματο 7,7) Μήκος: 4.382 χλστ. Πλάτος: 1.727 χλστ. Ύψος: 1.176 χλστ. Μεταξόνιο: 2.400 χλστ. Μετατρόχιο εμπρός: 1.422 χλστ. Μετατρόχιο πίσω: 1.422 χλστ. Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 76 λίτρα Βάρος: 1.157 κιλά (αυτόματο 1.220) Περίοδος παραγωγής: 1968-1972 Μονάδες παραγωγής: 411


Intermeccanica Italia Spyder

Ψηφίστε το πιο όμορφο sport coupe των τελευταίων 50 ετών. Προσοχή, δεν αναζητούμε το καλύτερο αλλά το πλέον όμορφο από το 1970 μέχρι σήμερα.

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου