top icon
Αγώνες

F1-GP Βραζιλίας: Ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής

Ο Robert Kubica με τη Renault στέρησε τη χαρά από τον Sebastian Vettel να κυριαρχήσει σε όλες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών στο Interlagos, σημειώνοντας την κορυφαία επίδοση.

Ο Robert Kubica με τη Renault στέρησε τη χαρά από τον Sebastian Vettel να κυριαρχήσει σε όλες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών στο Interlagos, σημειώνοντας την κορυφαία επίδοση στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, όπου η πίστα είχε στεγνώσει λίγο περισσότερο, έπειτα από τη βροχή που προηγήθηκε της έναρξης της τελευταίας ώρας προετοιμασιών πριν τις κατατακτήριες δοκιμές.
 
Στην αρχή της διαδικασίας, οι οδηγοί χρησιμοποίησαν ελαστικά βροχής, αλλά σύντομα οι συνθήκες ήταν αρκετά καλές για τα ενδιάμεσα ελαστικά, τα οποία διατηρήθηκαν μέχρι το τέλος των 60 λεπτών που διήρκεσε η δράση. Λίγο μετά το μισάωρο, σημειώθηκε η πλειονότητα των ταχύτερων χρόνων, καθώς έπειτα από αυτό το σημείο τα ενδιάμεσα ελαστικά δε μπορούσαν να διώξουν άλλο νερό από τη γλιστερή επιφάνεια της ασφάλτου.
 
Λίγοι οδηγοί προσπάθησαν να σημειώσουν μια γρήγορη επίδοση στα τελευταία λεπτά και ο Robert Kubica τέθηκε επικεφαλής στον τελικό πίνακα των χρόνων με μια τέτοια προσπάθεια, αποσπώντας για 3/10 του δλ. την πρώτη θέση από τον Sebastian Vettel της Red Bull, ο οποίος ήταν ταχύτερος για το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας, έχοντας σημειώσει το χρόνο του σε πιο στεγνή άσφαλτο από τους υπόλοιπους στο μέσο περίπου της διαδικασίας. Ο Vettel χρησιμοποιεί αυτό το σαββατοκύριακο τον κινητήρα με τον οποίο αγωνίστηκε στην Ιταλία και τη Σιγκαπούρη, ο οποίος έχει ήδη καλύψει 1.066 χλμ.
 
Στην 3η θέση κατετάγη ο Lewis Hamilton, ο οποίος ξεκίνησε τη διαδικασία επιλέγοντας μια πίσω αεροτομή υψηλών τιμών παραγωγής αρνητικής άντωσης. Είκοσι λεπτά πριν την καρό σημαία, αποφάσισε να δοκιμάσει και την επιλογή του team mate του στη McLaren, Jenson Button, που παρείχε λιγότερη κάθετη δύναμη, για να συγκρίνει τη συμπεριφορά τους. Συνεπώς, ο Βρετανός βρισκόταν στην πίστα στα τελευταία λεπτά, πιέζοντας αρκετά για να πάρει τις τελευταίες πληροφορίες όσον αφορά το μονοθέσιό του. Στην προσπάθεια που του απέφερε την 3η θέση, έχασε πολύ χρόνο (περίπου μισό δλ.) στο δεύτερο τμήμα της πίστας του Interlagos, έχοντας μπλοκάρει τα φρένα του.
 
Οι δυο οδηγοί της Ferrari ακολούθησαν στον πίνακα των χρόνων τον Βρετανό, με τον Felipe Massa να είναι ταχύτερος του Fernando Alonso, έχοντας σημειώσει την καλύτερη επίδοσή του αργότερα από τον Ισπανό, καθώς οι συνθήκες της πίστας βελτιώνονταν συνεχώς. Αμφότεροι οι οδηγοί της Ferrari έκαναν λιγότερους από 10 γύρους, προστατεύοντας τους κινητήρες τους.
 
Ο Vitaly Petrov με την άλλη Renault ανέβηκε στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας στην 6η θέση, εμπρός από τον εντυπωσιακό σε αυτές τις συνθήκες Sebastien Buemi, με Toro Rosso. Πίσω από τον Ελβετό βρέθηκαν οι Nico Rosberg (Mercedes) και Jenson Button.
 
O Βρετανός Πρωταθλητής ανέφερε στον ασύρματο της McLaren στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας ότι το ζύγισμα του μονοθεσίου του είναι υπερβολικά κεκλιμένο προς τα εμπρός και υπήρχε πρόβλημα μπλοκαρίσματος των εμπρός φρένων. Το pit wall της βρετανικής ομάδας ρώτησε τον Button αν μπορεί να καταπολεμήσει το πρόβλημα με το ρυθμιζόμενο flap της εμπρός αεροτομής και o 30χρονος απάντησε ότι θα κάνει μια προσπάθεια.
 
Ο Mark Webber κατέληξε στην 11η θέση, συμπληρώνοντας μονάχα 6 γύρους. Οι μηχανικοί της Red Bull εξέταζαν επιμελώς την πίσω αεροτομή και το σύστημα stalling της στο μονοθέσιο του Αυστραλού και η επίσημη πληροφόρηση από την ομάδα έκανε λόγο για «μικρές προσθήκες» στη συγκεκριμένη περιοχή.
Φ.Λ.
 
GP Βραζιλίας: Ελεύθερες δοκιμές Σαββάτου
Α/A
No
Οδηγός
Ομάδα-Κινητήρας
Χρόνος
Διαφορά
Μ.Ω.Τ.
Γύροι
1
11
Robert Kubica
Renault
1:19.191
 
195.886
16
2
5
Sebastian Vettel
Red Bull-Renault
1:19.500
0.309
195.125
17
3
2
Lewis Hamilton
McLaren-Mercedes
1:19.536
0.345
195.036
19
4
7
Felipe Massa
Ferrari
1:19.735
0.544
194.549
9
5
8
Fernando Alonso
Ferrari
1:19.791
0.600
194.413
9
6
12
Vitaly Petrov
Renault
1:19.887
0.696
194.179
22
7
16
Sebastien Buemi
Toro Rosso-Ferrari
1:20.009
0.818
193.883
24
8
4
Nico Rosberg
Mercedes
1:20.056
0.865
193.769
13
9
1
Jenson Button
McLaren-Mercedes
1:20.164
0.973
193.508
24
10
9
Rubens Barrichello
Williams-Cosworth
1:20.320
1.129
193.132
13
11
6
Mark Webber
Red Bull-Renault
1:20.337
1.146
193.092
6
12
3
Michael Schumacher
Mercedes
1:20.421
1.230
192.890
18
13
23
Kamui Kobayashi
BMW Sauber-Ferrari
1:20.452
1.261
192.816
22
14
10
Nico Hulkenberg
Williams-Cosworth
1:20.550
1.359
192.581
12
15
17
Jaime Alguersuari
Toro Rosso-Ferrari
1:20.541
1.350
192.603
27
16
15
Vitantonio Liuzzi
Force India-Mercedes
1:20.546
1.355
192.591
20
17
14
Adrian Sutil
Force India-Mercedes
1:20.613
1.422
192.431
20
18
22
Nick Heidfeld
BMW Sauber-Ferrari
1:20.985
1.794
191.547
25
19
18
Jarno Trulli
Lotus-Cosworth
1:22.326
3.135
188.426
18
20
24
Timo Glock
Virgin-Cosworth
1:22.449
3.258
188.145
27
21
19
Heikki Kovalainen
Lotus-Cosworth
1:22.874
3.683
187.181
20
22
25
Lucas Di Grassi
Virgin-Cosworth
1:23.194
4.003
186.461
22
23
21
Bruno Senna
HRT-Cosworth
1:23.358
4.167
186.094
20
24
20
Christian Klien
HRT-Cosworth
1:23.650
4.459
185.444
19
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ