Αγώνες WRC

Andrea Adamo: Πηγή έμπνευσης για τη διαχείριση νέων οδηγών η Lancia

Ο manager της Hyundai Motorsport, Andrea Adamo, παραδέχθηκε πως για τη διαχείριση των νέων οδηγών στην ομάδα του, έχει ως πρότυπο τον τρόπο λειτουργίας της Lancia κατά τη δεκαετία του '80, ενώ μίλησε και συγκεκριμένα για τον Oliver Solberg.

Μπορεί η "πρώτη ομάδα" της Hyundai στο WRC, να απαρτίζεται από οδηγούς που έχουν μπει στην 4η δεκαετία της ζωής τους (Tanak-33 ετών, Neuville-32 ετών, Sordo-37 ετών, Breen-30 ετών), ωστόσο αυτό δε σημαίνει πως ο Andrea Adamo δεν έχει στο νου του και το απώτερο μέλλον.

Hyundai i20 R5

Σε αυτό το πλαίσιο, η Hyundai Motorsport ανακοίνωσε την "πρόσληψη" του 19χρονου Oliver Solberg με συμβόλαιο 2 ετών, ο οποίος μαζί με τον 24χρονο Ole Christian Veiby θα αποτελέσει το δίδυμο οδηγών της ομάδας στο WRC 2, τη νέα χρονιά.

Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η Hyundai διατηρεί τη συνεργασία της με τον 23χρονο Pierre Louis Loubet, που θα συμμετάσχει το 2021 με Hyundai i20 Coupe WRC και τον 26χρονο Jari Huttunen -Πρωταθλητή WRC3- το πρόγραμμα του οποίου για τη νέα χρονιά δεν έχει αποσαφηνιστεί, είναι σαφές ότι ο Ιταλός manager ρίχνει το βλέμμα του και στο μέλλον.

Andrea Adamo

Μιλώντας στο DirtFish, με αφορμή την προσθήκη του Oliver Solberg, γιου του Παγκόσμιου Πρωταθλητή 2003, Petter, που θεωρείται από τα κορυφαία ταλέντα στα ράλλυ, ο Andrea Adamo ανέλυσε το σκεπτικό του, το οποίο έχει τη βάση του στη λειτουργία της Lancia, κατά τη δεκαετία του '80.

Αυτό μόνο παράλογο δεν είναι, αφού ο 49χρονος manager από το Cuneo, μεγάλωσε στο χώρο των αγώνων την εποχή που η Lancia μεσουρανούσε, έκανε τα πρώτα του βήματα ως μηχανικός, στο Jolly Club. Έτσι, δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι έφερε ως παραδείγματα οδηγούς όπως οι Henri Toivonen και Miki Biasion.

Lancia Team

"Προσπαθώ να δημιουργήσω κάτι αντίστοιχο με αυτό που έκανε η Lancia όταν ήμουν μικρός", δήλωσε ο Adamo. "Η Lancia ήταν απίστευτη στη μετατροπή αυτών των νεαρών αγοριών σε μεγάλους οδηγούς και στη διατήρησή τους στην οικογένεια. Αυτό έγινε λίγο με τον Henri Toivonen και περισσότερο με τον Miki Biasion".

"Αν δημιουργήσεις ένα σπίτι για τους νέους οδηγούς, τότε μπορείς να δημιουργήσεις την ομάδα για το μέλλον. Έχω αυτά τα παιδιά, όπως οι Oliver Solberg, Jari Huttunen και Ole Christian Veiby και θέλω να τους δω να οδηγούν ως ομάδα την επόμενη χρονιά".

Jari Huttunen

Αυτό δε σημαίνει πως θα λάβουν μέρος μόνο σε αγώνες του WRC, όπως τόνισε ο Adamo: "Πριν από χρόνια οι νέοι οδηγοί της Lancia έκαναν και αγώνες εκτός Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Ίσως, να κάνουμε κάποιους αγώνες στην Ιταλία ή στην Ευρώπη. Όπως κάναμε φέτος σε Ρώμη και Alba.

"Πρέπει να τους δημιουργήσουμε πίεση και να δούμε ποιος θα επιβιώσει ώστε να γίνει άντρας, όπως συνέβαινε στη Lancia. Για αυτό θέλω να τους δω να οδηγούν ο ένας απέναντι στον άλλον, στο WRC2 και να δω αν μπορούν να εργαστούν ως ομάδα. Τη νέα σεζόν θα έχουμε τους Breen και Sordo, καθώς πρέπει να έχουμε οδηγούς ομάδας. Παίκτες ομάδας".

Ole Christian Veiby-Jonas Andersson

Επιπλέον, ο Adamo παρομοίασε τους Oliver Solberg και Jari Huttunen με κορυφαίους οδηγούς του παρελθόντος, όχι από πλευράς ταλέντου, αλλά χαρακτήρα: "Για εμένα, κοιτώντας τον Solberg και τον Huttunen, βλέπω ξανά τον Didier (Auriol) και τον Juha (Kankkunen). Και οι δύο ήταν φανταστικοί οδηγοί, όμως θυμάμαι πως ο Didier ήταν πάντοτε χαμογελαστός και χαρούμενος με τα media. Όμως ο Juha ήταν λίγο πιο ήσυχος, πιο ντροπαλός και δε μιλούσε όλη την ώρα με τους δημοσιογράφους. Βλέπω το ίδιο στον Oliver και τον Jari".

Oliver Solberg

Τέλος, ο Andrea Adamo μίλησε συγκεκριμένα για τον Oliver Solberg, που αποτελεί την "μεταγραφή" της ομάδας του ενόψει 2021: "Όλοι γνωρίζουμε την ταχύτητα του Oliver, το είδαμε αυτό. Όμως δεν οδηγεί πια για την ομάδα του πατέρα του, οδηγεί για την Hyundai Motorsport και πρέπει να δούμε πώς θα τα καταφέρει με αυτό. Πώς θα είναι να βρεθεί σε μια ομάδα που δε μιλούν όλοι την ίδια γλώσσα με αυτόν, πώς θα τα καταφέρει όταν θα πηγαίνει το βράδυ σε ένα άδειο δωμάτιο ξενοδοχείου και θα είναι μόνος; Είναι μια διαφορετική ταινία για εκείνον τώρα.

"Ξέρετε, όταν ήμουν 18 ετών έφυγα από το Cuneo και το σπίτι μου και πήγα να σπουδάσω στο Τορίνο. Ξαφνικά, ήμουν μόνος μου. Έβαζα πλυντήριο, μαγείρευα το φαγητό μου, πράγματα που σε αλλάζουν. Κάποια στιγμή πρέπει όλοι να φύγουμε από τη φωλιά και να δούμε αν μπορούμε να πετάξουμε".

Ποιος από τους 7 φιναλίστ για το COTY 2021 κερδίζει τη δική σας ψήφο σαν Αυτοκίνητο της Χρονιάς;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου