Το ωράριο του 59ου Ράλλυ Ακρόπολις γνωστοποιήθηκε και ουσιαστικά προκάλεσε ποικίλα σχόλια και αντιδράσεις, με τον αγώνα του 2013 να έχει τα λιγότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα στην ιστορία του…
Με σημαντικά διαφοροποιημένο ωράριο παρουσιάστηκε το Ράλλυ Ακρόπολις του 2013, το οποίο και θα αποτελέσει τον έκτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Συγκεκριμένα, η 59η εκδοχή του εθνικού μας αγώνα θα αποτελέσει τον μικρότερο στην πολύχρονη ιστορία του Ακρόπολις, με το ωράριο να περιλαμβάνει μόλις 14 ειδικές διαδρομές και 307 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Έτσι, η κατατακτήρια ειδική διαδρομή που παραδοσιακά πραγματοποιούταν την Πέμπτη, φέτος θα διεξαχθεί την Παρασκευή το πρωί και συγκεκριμένα στις 10:33 πμ. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της και την καθιερωμένη Συνέντευξη Τύπου, τα πληρώματα θα κατευθυνθούν για το Ζάππειο, όπου και θα πραγματοποιηθεί η εκκίνηση του αγώνα. Αμέσως μετά, θα ξεκινήσει η αγωνιστική δράση, με τους συμμετέχοντες να αγωνίζονται σε μία 47άρα εκδοχή της Κινέτας, σε συνδυασμό με τα Πίσια. Επιστροφή στο σέρβις παρκ στο Λουτράκι, και στις 21:26 θα ξεκινήσει και πάλι το πρώτο αυτοκίνητο για ένα νυκτερινό πέρασμα από την Κινέτα, αλλά με μήκος 25 χιλιομέτρων.
Βέβαια, αν σας ενδιαφέρουν οι αντιδράσεις των ομάδων-Κατασκευαστών, αξίζει να σημειώσετε ότι φυσικά και τις χαροποίησε το γεγονός ότι δεν θα χρειαστεί να ανηφορίσουν στη Λαμία. Το ίδιο και τους οδηγούς, αν και κάποιοι εξέφρασαν τη προτίμηση τους στις ειδικές της κεντρικής Ελλάδας, τονίζοντας όμως αντίστοιχα και την επιθυμία τους το κέντρο του αγώνα να παραμείνει στο Λουτράκι. Τι δεν τους άρεσε εντέλει; Τι άλλο, πέρα από τη νυκτερινή ειδική, κάτι που γενικά προκαλεί γκρίνια στους οδηγούς, και το είδαμε και στο Ράλλυ Πορτογαλίας του 2012._Π.Τ.