top icon
Αγώνες

WRC: Ράλλυ Αργεντινής: Επικεφαλής ο Latvala

Ο Jari Matti Latvala βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης μετά το τέλος της πρώτης ημέρας στην Αργεντινή, έχοντας μία μικρή διαφορά από τον Petter Solberg.

Η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Αργεντινής άνηκε ολοκληρωτικά στον Jari Matti Latvala. Ο νεαρός Φινλανδός, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε στο shakedown, με αποτέλεσμα να αλλάξει το κιβώτιο του Fiesta, ξεκίνησε τον αγώνα με εξαιρετική όρεξη, οδηγώντας στο όριο και καταφέρνοντας να περάσει στην κορυφή της κατάταξης. Μάλιστα, ο Latvala κατάφερε να κάνει τη διαφορά σε σχέση με τους υπόλοιπους στα ασφάλτινα κομμάτια των ειδικών, όπου και πήρε τα περισσότερα ρίσκα από όλους. Σχεδόν όλοι οι οδηγοί εξέφρασαν έντονα την αντίθεση τους με την ύπαρξη αυτών των κομματιών, τα οποία και χαρακτηρίσαν επικίνδυνα! Συγκεκριμένα, ανέφεραν ότι η μέση ωριαία ήταν πολύ υψηλή στα ασφάλτινα μέρη, την ώρα που με τα μαλακά ελαστικά της Michelin τα αυτοκίνητα έδειχνε αδύνατο να παραμείνουν στο δρόμο. Ο μοναδικός που ρίσκαρε ήταν ο Latvala, και ουσιαστικά δικαιώθηκε. Ο ίδιος, αλλά και οι αντίπαλοι του, απέφυγαν να ακολουθήσουν τακτικές στο τέλος της ημέρας, με αποτέλεσμα ο Latvala να είναι αυτός που τη δεύτερη ημέρα θα ανοίγει το δρόμο. Πάντως, ο ίδιος δεν δείχνει να προβληματίζεται, αφού όπως δήλωσε οι ειδικές δεν απαιτούν ιδιαίτερο καθάρισμα. 

 
Πίσω του, ο Petter Solberg εκμεταλλεύθηκε τη σειρά εκκίνησης και σημείωσε κορυφαίες επιδόσεις, πιέζοντας τον Latvala. Όμως, παραδέχθηκε και ο ίδιος, στα ασφάλτινα κομμάτια δεν πίεσε όσο έπρεπε αποφεύγοντας τα ρίσκα, με αποτέλεσμα στο τέλος της ημέρας να είναι 18 δευτερόλεπτα πίσω από τον Latvala. Μία διαφορά που φυσικά μπορεί να καλυφθεί. Σημειώστε, ότι ο Νορβηγός έφτασε τις 400 κερδισμένες ειδικές διαδρομές!
Μισό λεπτό από την κορυφή ακολουθεί ο Sebastien Ogier με το εργοστασιακό DS3 WRC. Ο Γάλλος έχασε αρκετό χρόνο στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές μετά από ένα τετ α κε που είχε, ενώ και αυτός απέφυγενα ρισκάρει στα ασφάλτινα κομμάτια των ειδικών. Παρόλα αυτά, βρίσκεται 15 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Mikko Hirvonen που ακολουθεί, ο οποίος και δήλωσε ότι επέλεξε λάθος ρυθμίσεις στην ανάρτηση του Fiesta, με αποτέλεσμα να έχει μεγάλη φθορά στα ελαστικά στις χωμάτινες ε.δ. και να χάσει χρόνο στα ασφάλτινα κομμάτια. 

 
Αυτός, όμως, που θα ήθελε να ξεχάσει την πρώτη ημέρα είναι ο Sebastien Loeb. Ο Γάλλος δεν έχασε πολύ χρόνο στις ειδικές, σημειώνοντας πρώτους χρόνους παρά το γεγονός ότι ήταν πρώτος στις ειδικές, αλλά μία ποινή ενός λεπτού ήταν αρκετή για να τον θέσει εκτός. Ο Γάλλος μπήκε νωρίτερα στο regrouping, υποστηρίζοντας ότι δεν μπορούσε να δει το κοντρόλ και το χρονόμετρο λόγω του υπερβολικού κόσμου. Η ομάδα του έχει ζητήσει από τους αγωνοδίκες να εξετάσουν το θέμα και ο Loeb ελπίζει πως η ποινή θα τυ αφαιρεθεί. Αν αυτό συμβεί, τότε έχει ελπίδες να διεκδικήσει κάτι παραπάνω, αν ο όχι, ο Γάλλος θα μείνει μακριά από τις πρώτες θέσεις, αφού πλέον βρίσκεται ενάμιση λεπτό από την κορυφή. Οι Mads Ostberg, Matthew Wilson και Federico Villagra ακολουθούν στις επόμενες θέσεις, την ώρα που στην κατηγορία Παραγωγήςβαρχικά είχαμε μάχη ανάμεσα στους Patrik Flodin, Michal Kosciuszko και Hayden Paddon, μέχρι τη στιγμή που οι δύο πρώτοι εγκατέλειψαν και ο τελευταίος απέκτησε μία σημαντική διαφορά που του επιτρέπει να ταξιδέψει για δύο μέρες προς τη νίκη._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ