top icon
Αγορά

To νέο Peugeot 308 στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει;

Το νέο Peugeot 308 πατά και επίσημα τους τροχούς του στη χώρα μας με την ελληνική αντιπροσωπεία να ανακοινώνει τον πλήρη τιμοκατάλογο των διαθέσιμων βενζινοκίνητων, πετρελαιοκίνητων και plug-in υβριδικών εκδόσεών του.

Το Peugeot 308, έχοντας μία αξιομνημόνευτη εμπορική παρακαταθήκη 7 εκατομμυρίων αντιτύπων από τις δύο προηγούμενες γενιές του, γυρίζει μία ακόμα σελίδα και όντας αισθητά διαφοροποιημένο από τον επιτυχημένο προκάτοχό του, επανατοποθετείται στα λημέρια της κατηγορίας C με μια γκάμα που περιλαμβάνει – με εξαίρεση την επερχόμενη ηλεκτρική – ένα πλήθος βενζινοκίνητων, πετρελαιοκίνητων και επαναφορτιζόμενα υβριδικών εκδόσεων.

Βασισμένο στην πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform), το νέο Peugeot 308 διατίθεται με μια γκάμα αποτελούμενη από δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, τρεις βενζινοκίνητες με σημείο αναφοράς τον 3κύλινδρο 1.2 PureTech κινητήρα (με 110 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο και 130 ίππους με χειροκίνητο ή αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο) και δύο εκδοχές με «άρμα» τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 BlueHDi των 130 ίππων, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο.

Peugeot 308

Ειδικότερα όσον αφορά τις plug-in hybrid εκδοχές, η «βασική» εξοπλίζεται από έναν 1.600άρη βενζινοκινητήρα με απόδοση 150 ίππων, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW – το όλο «πακέτο» παρέχει συνδυαστική ισχύ 180 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία που αγγίζει τα 60 χλμ. Μόλις ένα χιλιόμετρο χαμηλότερη αυτονομία ανακοινώνει η Peugeot για την ισχυρότερη plug-in έκδοση των 225 ίππων που επίσης φιλοξενεί τον ίδιο βενζινοκινητήρα, με ισχύ όμως 180 ίππων, σε συνδυασμό και πάλι με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 81 kW. Και στις δύο περιπτώσεις η μπαταρία είναι ίδια, με χωρητικότητα 12,4 kWh, η οποία διατίθεται με μονοφασικό φορτιστή 3,7 kW και προαιρετικά με 7,4 kW.

Peugeot 308

Από εκεί και πέρα, το τo σήμα κατατεθέν στα μοντέλα της Peugeot – κοινώς το i-cockpit – έχει αναβαθμιστεί με επιπλέον τεχνολογικά στοιχεία και νέο σύστημα infotainment (Peugeot i-Connect). Το μικρών διαστάσεων τιμόνι περιλαμβάνει αισθητήρες που αναγνωρίζουν το πιάσιμο της στεφάνης από τον οδηγό όταν χρησιμοποιεί τα νέα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, ενώ στα πιο πλούσια εξοπλισμένα Peugeot 308 ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, 10 ιντσών (με τρισδιάστατη απεικόνιση στην έκδοση GT), πλήρως διαμορφώσιμος και παραμετροποιήσιμος. Στο κέντρο του ταμπλό και στραμμένη προς τον οδηγό είναι στάνταρντ μια οθόνη αφής 10 ιντσών, που, ξεκινώντας από την έκδοση Allure, ενσωματώνει και τα χειριστήρια του κλιματισμού.

Peugeot 308

Οι τιμές του νέου Peugeot 308 στη χώρα μας διαμορφώνονται ως εξής (χωρίς το bonus λανσαρίσματος ύψους 1.000€):

Active Plus

1.2 PureTech 110 S&S – 20.990€
1.2 PureTech 130 S& S – 23.300€
1.5 BlueHDi 130 S&S – 24.300€
1.2 PureTech 130 S&S Auto – 25.800€
1.5 BlueHDi 130 S&S Auto – 26.700€
Hybrid 180hp – 39.500€

Allure

1.2 PureTech 130 S&S – 26.500€
1.5 BlueHDi 130 S&S – 27.500€
1.2 PureTech 130 S&S Auto – 29.000€
1.5 BlueHDi 130 S&S Auto – 30.000€
Hybrid 180hp – 41.500€

Allure Plus

1.2 PureTech 130 S&S – 27.500€
1.5 BlueHDi 130 S&S – 28.500€
1.2 PureTech 130 S&S Auto – 30.000€
1.5 BlueHDi 130 S&S Auto – 31.000€
Hybrid 180hp – 42.500€

GT

1.2 PureTech 130 S&S Auto – 32.500€
1.5 BlueHDi 130 S&S Auto – 33.500€
Hybrid 180hp – 44.800€
Hybrid 225hp – 47.300€

GT Plus

1.2 PureTech 130 S&S Auto – 36.500€
1.5 BlueHDi 130 S&S Auto – 37.500€
Hybrid 180hp – 47.100€
Hybrid 225hp – 49.600€

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Peugeot 308
  • Peugeot 308
  • Peugeot 308
  • Peugeot 308
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ