Έκθεση Γενεύης: Παιχνίδι αναμνήσεων

Στην πρίζα τα πάντα όλα πλέον αλλά είναι η Φόρντ και η Ρενώ που κρατούν ζωντανές τις αναμνήσεις μας. 

Στα δύο "περίπτερα" άλλωστε, οικοδεσπότες είναι δύο καλοί μας φίλοι, συνεργάτες μας από τα παλιά. 

Τον Γιάννη Κάτοριτς της Φορντ και τον Ιάκωβο Κρομύδα της Ρενώ τους συνδέει ο χαρακτηρισμός Κύριοι, σήμερα που το αυτονόητο αποτελεί εξαίρεση και οι κανόνες απλά δεν υφίστανται, έχοντας κάνει θρύψαλα και τις αρχές ενός χώρου που δέχτηκε και δέχεται όλη τη "μπόρα" της κρίσης. 

Στην ανάδειξη των αναμνήσεων, η Φόρντ με επίκεντρο το GT και το νέο Fiesta ST, έχει κατεβάσει τα τανκς. Ένας συνδυασμός όπλων της από τα Ράλλυ σε έκδοση Σαφάρι με Εσκορτ ΜΚ1 και Φόκους πρώτης γενιάς και από τις πίστες, με GT40 και Mirage. 

Κρίμα που δεν συναντήσαμε σήμερα εδώ στη Γενεύη τον Τζάκι Ιξ και τον Χάνου Μίκολα. Ειδικά με τον Βέλγο, μπορείς να μιλάς για τα πάντα όλα και για πολλές ώρες. Σημαντική προσωπικότητα. 

Στο επίκεντρο, το σύγχρονο GT επιβεβαιώνει τη συμμετοχή της Φόρντ στο Λε Μαν και φέτος, ενώ η εκδοχή ST σε όλη τη γκάμα της Φόρντ προδίδει γενικότερα τον προσανατολισμό τους. Μικρότερο Φόκους το Φιέστα, το σούπερ μίνι που σου φτιάχνει τη διάθεση και με τον 1000ρη κινητήρα του. 

Στη Ρενώ, σε σχέση με το χθες συνδυάζουν το συναίσθημα με την ουσία όπως το έκαναν και στη Φίατ με το 124 Spιder. Οι Γάλλοι πήγαν ακόμα πιο μακριά και η Alpine ξαναζεί και μάλιστα με τον ιδανικό τρόπο. Πρόκειται για την ανάσταση των ιδεών με τη δημιουργία της σύγχρονης Α110 και η ιδέα-πρόταση υλοποιήθηκε. Δεν έμειναν σε λόγια και σε σχέδια, δεν χρησιμοποίησαν την ονομασία, αλλά αξιοποίησαν το χθες,  εκσυγχρονίζοντας ιδανικά. 

Πολύ σοβαρή, πολύ σημαντική κατασκευή, όπου ο χαρακτήρας συναντάει τη σύγχρονη άποψη. Ο κινητήρας στη μέση όπως πρέπει και απλά ονειρεύεσαι την πρώτη δοκιμή μαζί της ... 

Ρεαλιστική η συνέχεια.

Με το φίλο dr. Νόιμαν να καλωσορίζει τον Carlos Tavares στην Όπελ και μόνο κάτι καλό μπορεί να προκύψει για όλους και σε κάθε επίπεδο από αυτό το deal που δείχνει πως η υπεύθυνη εξαγορά ξεπερνάει τις συνέργειες. 

Πανηγυρική η ατμόσφαιρα και στην Πεζω όπου το ομαδικό παιχνίδι που κέρδισε το COTY συντονίζει ένας Ιταλός. Ο Γιάννης-Φίλιππος Ιμπαρατο είναι φίλος, γουστάρει τον Έλληνα και δεν το κρύβει και όταν σε βλέπει σηκώνεται όρθιος. Έχει τους λόγους του. "Ότι συμφωνείς με τον Πολυχρόνη Συγγελίδη είναι «νόμος" σχολιάζει σε κάθε μας συνάντηση. Απλά μας σέβεται ως Έλληνες και μας αρέσει. 

Για το COTY ουδέν άλλο σχόλιο και είναι η αρχοντιά της Stelvio στο περίπτερο της Άλφα που δείχνει το δρόμο όντας καταδικασμένη να πετύχει στη μάχη με τα θηρία. Επί του προκειμένου, διαβάστε Άκη Τσεμπερίδη στο 4troxoi.gr. Την οδήγησε στις Άλπεις και ευπειθώς αναφέρει. 

Περισσότερο COTY με Ποντίφηκα, Σαριμπάλ και τον καθηγητή του μάρκετινγκ Μάνο Εμμανουήλ το Σάββατο στα κυβερνητικά ερτζιανά. 

Η συνέχεια στην ΤV, με Τάκης και Τάκης Κυριακή απόγευμα στις 18.00 στο Action24. Σε συνδυασμό με το σχόλιο του Νίκου Μετρέκη και την ευαισθησία του GoCar για το θεσμό, οφείλεις να σχολιάσεις πως κάτι αλλάζει, πως πάμε αλλιώς πλέον και μας αρέσει._ Σ.Χατζηπαναγιώτου 

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της περιόδου 2010-2020;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου