Περί πιστών

Κρατάει χρόνια το πρόβλημα με τους αγώνες ταχύτητας. Άστοχο όλο αυτό με την αναβίωση και μόνο ως επικοινωνιακό τρικ για 60-70άρηδες μπορείς να το χαρακτηρίσεις.

Δυστυχώς, όμως, σήμερα σε αυτήν τη ζωή το παιχνίδι το κρίνουν οι 40άρηδες. Οριακά οι μέχρι 51, και αυτοί όχι απλά δεν ξέρουν, αλλά ούτε κατάλαβαν, αφού άλλωστε δεν ενημερώθηκαν. Ποια προβολή; Όταν κακώς έχεις Ενιαίο και μονοθέσια που απαιτούν ευαισθησία και καλώς ιστορικά και saloon κ.ά., με υπέροχους κουμανταδόρους, τότε οφείλεις να προβάλεις επενδύοντας σε ράδιο και σε αφισοκόλληση και εννοείται πως εκσυγχρονίζεις και την ενημέρωση που θύμιζε κακό σύστημα ΠΑΣΟΚ.

Σε κάθε περίπτωση όμως, έγινε δουλειά. Προέκυψε έργο σε μια εποχή όπου ο χώρος κολυμπάει στα ρηχά χωρίς όραμα και στόχο. Η διαδρομή, που άδικα επικρίθηκε και από την πλευρά μου, εκτιμήθηκε από αθλητές και θεατές. Όπως εύστοχα σχολίασε πολύπειρος, αρκούν λεπτομέρειες, ειδικά στη ρύθμιση των “S” - και δικαίως απονεμήθηκαν τα εύσημα στον κ. Παπαθεοδώρου που τη σχεδίασε από λευκό χαρτί, σε έναν χώρο με ιδιαιτερότητες.

Ο ίδιος, επιτέλους, δεν έμεινε σε ιδέες, σκέψεις και προτάσεις που τις θεωρούσες υπερφίαλες, αλλά ολοκλήρωσε και όπως σωστά σχολιάζει ο Λεωνίδας Κύρκος: ψυχραιμία. 

Στο τέλος, αν μια εκδήλωση “χωρίς όρια και προδιαγραφές” ξέφυγε, ευθύνη έχουν και οι θεσμοί που η ευαισθησία τους αρχίζει και τελειώνει στο όποιο έσοδο που θα επιβραδύνει την οικονομική κατρακύλα. Από την άλλη όμως και η εγχείρηση πέτυχε και ο ασθενής επέζησε και αν ο χειρουργός διαθέτει και την απαιτούμενη για το ακατόρθωτο τρέλα, τόσο το καλύτερο. Τα νερά κουνήθηκαν και όπως σχολιάζει ο Σωτήρης Σκαλτσάς “έγινε αγώνας, θυμηθήκαμε πως έχουμε σιρκουί”.

Η ΔΙΕΛΠΙΣ, λοιπόν, με τρέλα και στυλ τη στρίμωξε τη μιζέρια, έδειξε το δρόμο και άναψε φωτιά. Είναι η ανύπαρκτη σε ότι καίει ΕΠΑ, με την... άλλου γι' άλλου επιτροπή της, που οφείλει να πάρει τη σκυτάλη και να ράψει πάνω στον καμβά που πρέπει να ματώσει για να αρέσει. Αυτοί, λοιπόν, πρέπει να συνυπολογίσουν τη δυναμική εκεί στο Τατόι, να αξιοποιήσουν τη δημιουργική τρέλα της ΔΙΕΛΠΙΣ και να σεβαστούν την ύπαρξη δυο αυτοκινητοδρομίων που αδικούμε με φτηνές δικαιολογίες, αλλά και την Τρίπολη που οδηγικά ζει.

Αν δεν μπορείτε να συνεννοηθεί τε με τον κ. Αναστασιάδη των Μεγάρων, που ουδέποτε σεβαστήκατε, παραιτηθείτε αγαπητοί, γιατί όλο αυτό με τον τζίρο από τα HTCC που τα τσακίσατε με την εκτόξευση του κόστους δεν είναι απλά ύπουλο, αλλά και πρόστυχο παιχνίδι.

Αγαπημένε Μήτσο Αθανασέκο μείνε βόλεϊ. Δεν μπορώ να καταλάβω παλιόφιλε πώς αφού δεν τους κάνεις για το καρτ, είσαι μετρ για Αναβάσεις και Ταχύτητες που σε ξεπερνούν ως μυρωδιά με πτυχίο ανυπαρξίας.

Να... απο-προσωποποιήσουμε, υπογραμμίζοντας πως έτσι, αντί για Τέλειες και Ειδικές διαδρομές ο χώρος έχει μπει σε Επικίνδυνες, ευθύνη όλων όσων εκλεγούν και εκλέγονται και όχι βέβαια όσων αγανακτισμένων από τη διαμαρτυρία πέρασαν στις καταγγελίες. Η αλαζονεία, τα ασυμβίβαστα και οι αδικίες τους οδήγησαν εκεί, μήπως και νικήσουν τη στενοκεφαλιά. Κακά τα ψέματα._ Στρατισίνο

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου