Η Audi στο Τατόι

Στον φυσικό του, μόνο premium χώρο, το εργοστάσιο από το Ίνγκολσταντ με τη σφραγίδα της Kosmocar.

Γάντι η Audi στο χέρι του Νικόλα Μπέρναρντ, που έχει την ευθύνη του πλέον Ιταλού από τους Γερμανούς κατασκευαστές κύρους.

Ευκαιρία, δεν πρόκειται για αφορμή, τα νέα Audi Q3 και Α1. Στη χώρα μας το Δεκέμβριο (ήδη) το Α1 Sportback, με κινητήρες μόνο βενζίνης, ενώ τον Ιανουάριο θα είναι διαθέσιμο το Q3...

Εντελώς νέο Α1, λοιπόν, όπως συνηθίζει άλλωστε η Audi, που αποφεύγει τις φωνές όταν απλώς ανανεώνει, ενώ παρουσιάζει στοχευμένα όταν πρόκειται για κάτι εντελώς νέο, όπως σήμερα. 

Σέβονται και δεν το κρύβουν, όπως σεβασμό προδίδει το concept της παρουσίασης. Μικρό, εξαιρετικό σχήμα συναδέλφων και ενημέρωση σε βάθος, πέρα από το press kit. Επί του προκειμένου, η αλλαγή στη φιλοσοφία κατασκευής του Α1 είναι πλέον σαφής. Δεν πρόκειται για το μικρό Α3, ούτε δημιουργεί χώρο για πιθανή δημιουργία Α2.

Μόνο τυχαία, άλλωστε, δεν έχουν επιλεγεί στοιχεία από τη sport γκάμα της μάρκας, και προσέξτε τη σχεδίαση του καπό, βρείτε φωτογραφίες του Quattro Sport και αναζητήστε απαντήσεις για το ύφος του στην οδήγησή του. Το στυλ δεδομένο, αλλά είναι το μεγαλύτερο μέγεθος και το πολύ καλά δουλεμένο πλαίσιο σε επίπεδο Q2 που (δε θα ικανοποιήσουν απλώς, αλλά) θα σε παρασύρουν στις σκέψεις και στο έργο της ομάδας εξέλιξης. Το είδαν διαφορετικά, ξέφυγαν από τον αντι-Mini δρόμο, και το σύνολο είναι απλώς το premium της κατηγορίας, που κινείται στη δική του, πλέον, Τέλεια Διαδρομή. Απευθύνεται και στα δύο φύλα, τόσο σε νέους όσο και σε ώριμους. Δεν είναι πλέον το μικρότερο ακριβό «δεύτερο», αλλά ένα πλήρες σύνολο με άποψη και χαρακτήρα. Απλώς, η ήρεμη δύναμη εξελίσσεται πιο επιθετικά, με έντονα τα οδηγικά χαρακτηριστικά.

Απέναντί του όλοι και κανείς αν μπορείς να το αποκτήσεις, με δεδομένο ότι η τιμή της αφετηρίας, από 19.500 ευρώ, φαίνεται, αλλά δεν κρίνεται υπερβολική.

Σε σχέση με τις εκδοχές, με κοινό παρονομαστή το κιβώτιο με συμπλέκτη τύπου DSG, θα επιλέγαμε το 1.0 με τους 116 ίππους για τη συμβίωση μαζί του. Ευκαιριακά θα οδηγούσαμε με ενδιαφέρον επιπέδου σύγχρονου GTi την έκδοση 1.5 με τους 150 ίππους, χάρη στο πλαίσιο, ενώ, αφού ακόμη ονειρεύεσαι, στόχος είναι το 2.0 με τους 200 ίππους, που δοκιμάσαμε στη Δανία. Εδώ, στα καθ' ημάς, με 22.000 ευρώ μπορείς να αποκτήσεις Α1 με εξοπλισμό καλού Q3...

Επίσης, εντελώς νέο το Q3, ένα μικρότερο Q8 που απευθύνεται στον οικογενειάρχη με άποψη. Ο ίδιος δε συμπαθεί τις λίστες αγοράς, δεν παρασύρεται από συγκρίσεις, και συνειδητά επιλέγει Audi, εμπνευσμένος από το Quattro, που τη χαρακτηρίζει. Η τετρακίνηση δεν είναι μονόδρομος, αλλά είναι ο στόχος που εξελίσσεται σε επιλογή της πιο γήινης εκδοχής. Με ατού πλέον στο νέο Q3 τον 1.5 των 150 ίππων και βέβαια το αυτόματο κιβώτιο και όλα τα καλούδια της Audi σε σχέση με την ασφάλεια και τα εξελιγμένα συστήματα infotainment, αλλά και βελτιωμένο χώρο αποσκευών. Είναι σαφές πως ο ανταγωνισμός πρέπει να αναθεωρήσει τη στρατηγική του για να αντιμετωπίσει την πλέον σύγχρονη πρόταση της κατηγορίας. Άλλωστε, για τη μάχη των εταιρικών πωλήσεων, η έκδοση Business με 2λιτρο ντίζελ 150 ίππων προσφέρεται στα 37.590 ευρώ. Για τους συνειδητά προσανατολισμένους στις εκδόσεις Quattro, τη μετάδοση που αναστατώνει και συναισθηματικά, προβλέπονται 2λιτροι κινητήρες ντίζελ και βενζίνης, με 190 και 230 ίππους, αντίστοιχα.

Ως επίλογο κρατάμε τα διαφημιστικά σποτ για το Α1 και το Q3. Εντελώς διαφορετικά, αλλά με κοινό παρονομαστή το στόχο σε νεανικό κοινό, που πλέον διαμορφώνει άποψη, ενώ παράλληλα ονειρεύεται.

Α1-1.0 άμεσα στο site μας, με οδηγικές εντυπώσεις από τον Σωτήρη Τσαντίλη, και Q3 τον Ιανουάριο._ Σ. Χ.

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου