Το δυσκολότερο σήμερα για έναν μάνατζερ είναι να διαχειριστεί τη διαφορετικότητα μέσα στο ίδιο του το σπίτι. Συνήθως ξεχωρίζουν τα brand (σικ) και κινούνται ανεξάρτητα.

Δήθεν όπως στο γερμανικό γκρουπ, διακριτικά όπως στο γαλλικό ή εντελώς αλλιώς, με λίγους κοινούς παρονομαστές και για διάφορους, όμως, λόγους, όπως στην τριάδα Nissan-Renault-Mitsubishi. Παράδειγμα προς αποφυγή οι Ιταλοί, με τον Μαρκιόνε να παίρνει μαζί του τα μυστικά της ισορροπίας. Περί Ιταλών και περί της γαλλοϊαπωνικής συμμαχίας-αστοχίας, απαιτούνται κεφάλαια και αναλύσεις ειδικών, με μεταπτυχιακό στην ψυχολογία. Ένα βήμα πριν την ψυχιατρική. Με ευκαιρία και αφορμή λοιπόν, όπως την παρουσίαση του XCeed που μας αρέσει από καιρό και δεν το κρύψαμε, να αναφερθούμε και στους Κορεάτες. Είναι σαφές πως έχουν βρει τον τρόπο και ξεχωρίζουν υποδειγματικά την Hyundai από την Κia. Με ουσιαστικούς τρόπους που ξεπερνούν την περί premium θεωρεία, γιατί έτσι. Καταφέρνουν μάλιστα και με τους δυο κατασκευαστές να ανταγωνίζονται τόσο τους κορυφαίους εμπορικούς όπως την Toyota, τη VW, τη Φορντ και την Opel, όσο και τους κατασκευαστές κύρους και μη σοκάρεστε. Ούτε υπάρχει λόγος να σας πνίγει η καχυποψία. Διαθέτουν ό,τι δε διαθέτουν πλέον εκ προοιμίου οι Γερμανοί, και η αξιοπιστία τους μόνο με της Toyota και της Nissan μπορεί να συγκριθεί, ενώ στη σύγκριση σε σχέση με την ποιότητα κατασκευής προσθέτεις την ακριβή Mazda που, όμως, υπολείπεται σε κινητήρες. Αυτονόητο ότι δεν κλείνουμε τα μάτια στην προσπάθεια των Γάλλων της PSA να βελτιώνονται, αγγίζοντας τα υψηλά ποιοτικά στάνταρντ των Ανατολικών, προσθέτοντας και άλλα χαρακτηριστικά που σήμερα τους κατατάσσουν στους ξεχωριστούς.

Κακά τα ψέματα, Κορεάτες και Ιάπωνες, με δεδομένη την εντιμότητα στο DNA τους, αποδεικνύονται οι πλέον αξιόπιστοι σε κάθε μέτρηση και σε κάθε σύγκριση. Να μείνουμε όμως στην Κορέα και δεν είναι υπερβολή να σημειώσουμε πως διαθέτουν και χιούμορ επιλέγοντας τη Γερμανία για ευρωπαϊκή τους έδρα, όπως άλλωστε και στελέχη Ευρωπαίους με άποψη, είτε στη σχεδίαση, είτε στην άσκηση του διαχωρισμού της Hyundai από την ΚΙΑ. Ομοιότητες δεν προκύπτουν και οι γραμμές που τους διαχωρίζουν είναι ορατές και συγκεκριμένες, ξεπερνώντας τα μη μετρήσιμα χαρακτηριστικά όπως για παράδειγμα την ποιότητα κύλισης. Στο δρόμο, άλλωστε, τα Hyundai είναι περισσότερο Toyota, με τα ΚΙΑ Picanto, Ceed και Sportage να προσφέρουν δικά τους, πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Αυτά που προδίδουν χαρακτήρα, ό,τι αρέσει σε έναν Π.Ο.. Διαχειρίζονται λοιπόν υποδειγματικά το ζητούμενο, που είναι η άνεση σε σωστή ισορροπία με μια σπορτίφ συμπεριφορά που θα αρέσει και στον αδιάφορο. Δεν πρόκειται για Fiesta και Focus ή για 208-308, όμως θα βρεις πάτημα επιπέδου Χ1 ή Q2 -μέχρι σήμερα- στο Sportage και από εδώ και πέρα σε ΧCeed που κερδίζει σχεδιαστικά και τον συντηρητικό. Η τέλεια ισορροπία των όγκων, σε μοντέρνα εκδοχή, με μηχανικά σύνολα που βρίσκουν ελάχιστους ανταγωνιστές. Στο εύκολο που αφορά αριθμούς και προδιαγραφές και στο δύσκολο που έχει να κάνει με την κύλιση και την οδική συμπεριφορά. Δε διαθέτει τη γλύκα του Focus, ούτε το φοράς, όπως π.χ. το μικρότερο DS3, αλλά θυμίζοντας C-HR χωρίς να μουγκρίζει όπως η Silvia όταν μπλοκάρει το κιβώτιό της με 3η, συναγωνίζεται περίφημα (στο δρόμο) τη βασίλισσα GLA και την ήρεμη δύναμη, το Q2, όντας πιο φιλικό και πολιτισμένο από το Countryman.

KIA XCEED

Ψηλά ο πήχης, θα σχολιάσετε. Τίποτα τυχαίο, θα απαντήσουμε, έχοντας παρακολουθήσει-ζήσει το “απλό” Ceed. Η εξέλιξή του το “Χ”. Σκληρή δουλειά στο πλαίσιο, με το ύψος να αποδεικνύεται ατού και το σύνολο να πλησιάζει το πολύ υψηλού επιπέδου σε κάθε μέτρηση 3008, χάρη στον 1.4 με τους 140 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων. Μόνο τυχαία δεν έχουν τοποθετήσει puddles και κάθε άλλο παρά σε εκπλήσσει η τσιμπημένη κατανάλωση με αυτή... την Ανατολική Giulietta στο χέρι σου και μακάρι η Ιταλίδα ντίβα που παραμένει σχεδιαστικά προκλητική, να διέθετε τα μηχανικά τους μέρη.

Να θυμίσουμε ότι το είδαμε πρώτη φορά σε φωτογραφία στο περιθώριο της παρουσίασης του Stinger, πήραμε γεύση στο Μορτφοντέν και το ζούμε σήμερα στην Ελλάδα, συμμετέχοντας και στην πολύ έξυπνη και ουσιαστική δημοσιογραφική παρουσίασή του. Εκδήλωση παράδειγμα προς μίμηση, σε σχέση με το χώρο, την υποδοχή, τη φιλοξενία και την εκτέλεση, με ελεύθερο test drive και... όπου πάμε. Επιτέλους, χωρίς τη φλυαρία με την επίδειξη γνώσεων των στατιστικών που κουράζει, και τη συζήτηση για τις εντυπώσεις με ερωτήσεις “ειδικών”, που προβληματίζει.

Πλήρης δοκιμή του ΧCeed 1.4 auto στους 4Τ Νοεμβρίου από την κ. Ξενάκη και ΣΔΟΚ με ανταγωνιστή από το πάνω ράφι της έκδοσης 1.0 (120 PS) σε 4Τ Δεκεμβρίου από τον κ. Τριανταφυλλίδη, με δεδομένο ότι το κίτρινο-χρυσαφί Κia κοσμεί το εξώφυλλό μας - από “μεθαύριο” 1η του μήνα στα περίπτερα._ Σ. Χ.

ΥΓ.: Οι τιμές, σε www.4troxoi.gr από τις 30 Οκτωβρίου.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη