Πάρ' το αλλιώς...

Την ώρα που ο χώρος καταρρέει εξαιτίας μιας διοίκησης με ξύλινα πόδια που τη σέρνουν-δέρνουν διάφοροι και κατά περίπτωση, ακολουθούμε το δρόμο τον παλιό. 

Μακριά από το Facebook και βέβαια από ραδιοφωνικούς σταθμούς με εκπομπές που ακούει μόνο ο παραγωγός τους ή site με κείμενα που δε διαβάζουν ούτε οι δημιουργοί τους. 

Ατελιέ-boutique

Πάμε όπως άλλοτε, λοιπόν, με με την επικοινωνία να προκύπτει υποδειγματικά μέσα από τα συνεργεία εξέλιξης. Τα «ατελιέ» της εποχής που παραμένουν λαμπερά ήταν και οι boutique εκείνων των χρόνων, με τα καλούδια να φτάνουν με DHL. Εμείς, είτε επρόκειτο για δικά μας είτε για καλούδια του «γείτονα»… τα χαϊδεύαμε με τα μάτια. Ποτέ ζήλια. Μόνο θαυμασμός, με το σεβασμό στη χαρά του άλλου να χτυπάει κόκκινο. Στα δικά μας μάτια -μέσα από την εμπειρία μας- γεγονός είναι πως έναν μέτριο συνοδηγό μπορείς να τον καλύψεις και να επιβιώσεις. Ένας κακός μηχανικός, όμως, θα σε καταστρέψει. Θα σε βλάψει σε επίπεδο αξιοπιστίας, αλλά και οδηγικά. 

Το κυριότερο, τότε, οι συναντήσεις μας στο χώρο εξέλιξης δημιουργούσαν σχέσεις, έδεναν φιλίες, έφερναν ιδέες και έπαιρνε το σχήμα της η αγωνιστική μας κουλτούρα. Σε επίπεδο νοοτροπίας για την ώρα της μάχης, αλλά και σε φιλοσοφία εκτός μπάκετ και δεν είναι τυχαίο ότι αρκετοί παλιοί αγωνιζόμενοι με άποψη ενδιαφέρονται για τα κοινά. Όπως και ο υπογράφων, ως “τελειωμένος ΕΛΠΑτζής φίλος του Μιχελακάκη”, όπως χαρακτηρίστηκε από εχθρούς και από περίπου φίλους. Τιμή μου, λοιπόν και είναι σημαντικό να έχεις διδαχθεί από τους καλύτερους και να συναναστρέφεσαι με σκεπτόμενους που δε βρίσκονται σε ομηρία, ενώ δε γνωρίζουν… την αμηχανία. 

Στου APR

Αυτό το ατελιέ με ψυχή, ο χώρος εξέλιξης του Χρήστου Αναγνωστόπουλου, ήταν κοντά στα δικαστήρια. «Μεσοτοιχία» με την Ευελπίδων, ανάμεσα σε δύο αριστερές «φωτιά», όπως έρχεσαι από τη Φόκα. Τότε, ήταν προσανατολισμένο στα Fiat και στα παράγωγά τους: Από Lancia μέχρι Yugo. Μεγάλωσε ο γιος του, Βασίλης, που δεν υπήρξε ποτέ Βασιλάκης και πλέον, με τον APR Jr στο δεύτερο μπάκετ, τοποθετήθηκε η γαλλική σημαία. Δίπλα στη σημαία του ΣΟΑΑ, τον οποίο στήριξαν με πάθος εξελιγμένο σε τρυφερή αγάπη. Με τα 205-206-106 να πρωταγωνιστούν, ο συνωστισμός ήταν γεγονός. Αν οδηγείς «Σαξόραλλο» και δεν έχει βάλει το χέρι του ο Χρήστος και κατσαβίδι ο Μπιλ, γνωρίζεις τη μισή αλήθεια. Το δικό σου, χωρίς APR είναι… ακόμα ένα. Συμβατική εκδοχή και ας το έχεις φορτώσει με καλούδια. Λείπει το χάδι τους, όπως αυτό προκύπτει ελέγχοντας το πάθος τους. Με αυτό το σπάνιο μεράκι που τους χαρακτηρίζει να κάνει τη διαφορά. 

Απόψεις

Μεταμόρφωση IN-OUT 

Η νέα boutique. Το σύγχρονο «ατελιέ» των APR και πρέπει να σε ξέρουν, να σε εμπιστεύονται για να σου ανοίξουν το σαλόνι. Ως κοινός θνητός για επισκευή και συντήρηση θα περιοριστείς… στα συμβατικά διαμερίσματα. Εμείς, τυχεροί. Σε σχέση με την εξέλιξη των αγώνων και τη διοίκησή τους διαφωνούμε στο 90% με τον Χρήστο και στο 60% με τον Βασίλη, αλλά η φιλία είναι πολυετής και καλά δοκιμασμένη. Η κριτική τους βασίζεται σε ανιδιοτελή άποψη που σε βάζει σε σκέψεις σχετικά με το τι θα μπορούσες να έχεις κάνει όταν διοίκησες -κυρίως σε επίπεδο προβολής- και πάμε παρά κάτω, «σκοτώνοντας» κάθε υπόνοια προσβολής. Άλλωστε, αν έχουν να επιδείξουν κάτι διαφορετικό οι αγώνες τα τελευταία Ομοσπονδιακά χρόνια, αυτό είναι το Golden Show του Μπιλ στο ΟΑΚΑ, που πέθανε από το κακό το μάτι του ζηλιάρη και τα Dirt Games. Της ΕΚΟ Racing, της COSMOTE TV και του περιοδικού 4Τροχοί. Έργο τεσσάρων τύπων, «αρρωστημένα» δημιουργικών. Θεσμός που ενοχλεί λόγω του ότι είναι ο μόνος επιτυχημένος, οπότε… να τον βλάψουμε. 

Όμως σιωπή...

Άφιξη Ιαβέρη στου APR και σεισμός στη Μεταμόρφωση. Από ατσάλι ο ίδιος, όπως τον ζήσαμε στο… Πανεπιστήμιο και στις ε.δ.. Σήμερα, το καλύτερο κρασί, ο δάσκαλος, που όσο μεγαλώνει τόσο χαλαρώνει και εμπνέει. Είναι ο ρόλος στον τομέα της οδικής ασφάλειας αυτός που δίνει υπεραξία σε αυτό το ιερό τέρας-σημαία του χώρου μας. Όλοι στου APR νιώθουμε όμορφα, είμαστε ασφαλείς και όταν είναι μαζί μας ο Τάσος ακούμε και μαθαίνουμε. Όταν λείπει έχουμε χώρο να σχολιάσουμε τη διοικητική καθημερινότητα του χώρου με τον Αλέκο Ματαλιωτάκη, τον Δημήτρη Αμαξόπουλο και με τους APR. Είναι στενάχωρο που οι αναλύσεις δε συνδέονται με αγώνες, γκάζι, χρόνους και πατήματα, αλλά έχουν να κάνουν με στραβοτιμονιές κ.ά., κυρίως ανεκπαίδευτων, ενώ τις τελευταίες μέρες αρνείσαι να σχολιάσεις τη σχετική με το χώρο αλληλογραφία - εκτός βέβαια από την απάντηση του θεσμού, που ξεκαθαρίζει το ρόλο του καθενός. Η ολιγωρία στην ανακοίνωση προγράμματος ανάγκης μέσα από διαφορετικές προτάσεις και η δυσκολία συνεδρίας των άφθαρτων της ΕΠΑ δεν περνάει απαρατήρητη, αλλά οφείλεις ψυχραιμία, ως διαχειριστής… δικαιολογιών, συνδεδεμένων με τον κορονοϊό. Η όλη κατάσταση κρύβει περίτεχνα την αμηχανία ορισμένων ικανών (κυρίως στην ΕΠΑ) για την ανεπάρκεια άλλων, μιας σημαντικής κατά τ’ άλλα μειοψηφίας στο ΔΣ.

Από αυτό το τούνελ χωρίς φως στο βάθος, σε συνδυασμό με τη νομικά υποστηριγμένη αμφισβήτηση του κύρους των εκλογών, περνάμε στο ζητούμενο... Στο μπλε Peugeot 106 Maxi Kit Car που γνωρίζουμε από DVD σχετικά κυρίως με το βρετανικό πρωτάθλημα ράλλυ, προηγούμενων δεκαετιών. Λάμπει και φωτίζει όλο το χώρο, ως αποτέλεσμα του μεγέθους του, αλλά και της ποιότητας της «μηχανής», συνδεδεμένης με την ευγένεια του ιδιοκτήτη. 

FILON

Ο σύγχρονος… Παύλος Μοσχούτης και μείνετε συντονισμένοι μιας που πετύχαμε το τέλειο στην ιερή σχέση «άνθρωποι, μηχανή, περιβάλλον» που μας εμπνέει. Ό,τι σκοτώνει τη μιζέρια που δεν μας ταιριάζει και για ό,τι ζούμε σήμερα δε φταίει μόνο η «κακιά αρρώστια». Έχουμε τη δική μας επιδημία στο χώρο μας και εμβόλιο δεν έχει ανακαλυφθεί, ενώ ο δικός μας Τσιόδρας αναζητείται. Αποδεικνυόμαστε και τεχνίτες στην απαξίωση όποιου χριστιανού με ορθόδοξη λογική, σοβαρό σκοπό και συναίσθημα κάνει το λάθος και πλησιάσει. 

Ο Χαρδαλιάς μας; Αναζητείται επίσης, με δεδομένο ότι στο χώρο μας η πολύ δημοκρατία βλάπτει το σήμερα και την προοπτική. 

«Αυτό το άθλημα δε σώζεται με τίποτα» 

Το αγαπημένο σλόγκαν του APR, του κυρ Χρήστου όπως τον αποκαλεί με σεβασμό ο Άλεξ Ματαλιωτάκης και συμφωνούμε κατά 101%, με γεγονός ότι η ανιδιοτέλειά τους, συνδεδεμένη με το πάθος τους ώστε να προσφέρουν, αποτελεί εξαίρεση σε ένα θολό τοπίο με πολλές παραλλαγές και αντίστοιχη ενδυμασία. 

Vive le Sport._ Stratissino  

Απόψεις

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Περισσότερα Άρθρα του Συντάκτη

Κατηγορία άρθρου