top icon
Blog

Historic Acropolis Rally 2023: Απόντων του «Βασιλιά» και του «Θείου»…

Με τους Μανώλη Παναγιωτόπουλο και Δημήτρη Μιχελακάκη στα pits και τον Σ.Χ. στα πλήκτρα, το παρελθόν μας, όπως το «Γίνε Πρωταθλητής» και το 4Τ-Safetrack, εκπροσωπούν στο ΙΡΑ ο chief professor Νίκος Τσάδαρης και οι φίλοι-συνεργάτες μας Κώστας Αργυρίου, Δημήτρης Βαζάκας και Άγγελος Ζήβας.

Νίκος Τσάδαρης

Ο σοφός και ψύχραιμος μιας παρέας ίσων, σε σημαντικούς ρόλους και εκτός ειδικών διαδρομών. Άνδρας με μυαλό και αρχές συνδεδεμένες με την αγωγή του και με μόρφωση-όνειρο. Εξαιρετικός συνομιλητής, που δεν ησυχάζει, και άλλοτε αφήνει χώρο, ενώ άλλες φορές σε προλαβαίνει και σε παρασύρει στο παιχνίδι του. Η εντιμότητά του τον κάνει άτρωτο, και όλα τα παραπάνω τα εκφράζει και οδηγώντας. Σε κάθε περίπτωση, αξιολογεί και δίνει την πρέπουσα σημασία, ενώ με τον τρόπο του εξελίσσει το ακατόρθωτο σε «ευκολάκι».

Historic Acropolis Rally 2023

Σαφέστατα θα βρεις ταχύτερους. Απλώς, δεν προκύπτουν αντίστοιχοι αναφορικά με την προσωπικότητα και τον τρόπο του: δίνοντας την εντύπωση του αουτσάιντερ, στόχο πάντα έχει τη νίκη με καθαρό τρόπο.

Αγωνιστικά, τον θυμάσαι με Lada, την μπαντάνα στο κεφάλι και τον Ηλία Καφάογλου δίπλα του. Μέλη μιας εξαιρετικής ομάδας με στελέχη που τους λάτρεψαν και τους το ανταπέδωσαν με την εμπιστοσύνη τους. Σούπερ επίδοση και σχέση εμπιστοσύνης με την καθηγήτρια κ. Μαρία Κορρέ στο Yaris του Μαλλιώρα. Απόδειξη ότι σε ράλλυ κερδίζει η ποιότητα. Εικόνα-ιστορία, με την Alfa Romeo 75 Turbo του Ηλία Μαρακάκη σε κάθε έδαφος. Αγωνιστική εμπειρία ζωής που τη διαχειρίστηκε με το μέταλλό του η συμμετοχή με την Genesis Deltona, πάντα με τον Η.Κ. δίπλα του.

Historic Acropolis Rally 2023

Τι άλλο; Σερί τίτλων στο Ιστορικό Πρωτάθλημα με την «911» του κ. Λευτέρη Μανδρούκα, για τον συνιδρυτή του θεσμού «Γίνε Πρωταθλητής», και ό,τι άγγιξε έλαμψε μέσα από την επαγγελματική του προσέγγιση, που απαιτεί μυαλό και στυλ. Σημαντικός και εκτός μπάκετ, ως δημοσιογράφος και αθλητής, ευαίσθητος και με την οδική ασφάλεια. Καθρέφτης του το Driven, το κέντρο ασφαλούς οδήγησης που διευθύνει, θεσμός ως η εξέλιξη του Safetrack, που ίδρυσε και συντόνιζε με μαεστρία. Το κυριότερο, υπόδειγμα πατέρα, ειδικά σήμερα, που είναι στην τύχη τους τα πάντα όλα.

Στο ΙΡΑ-2023 με τον φίλο του Γιώργο Βασιλάκη, έναν πραγματικά ευγενή του χώρου, στην ex-Fiorio Totip-Lancia Delta 4WD προδιαγραφών Γκρουπ Ν, με ατού το Car Center.

Historic Acropolis Rally 2023

Κώστας Αργυρίου

Εδώ έχουμε τον chief Α5, σπεσιαλίστα με το τιμόνι και με τα εργαλεία του. Τα διαχειρίζεται με μαεστρία και με την εντιμότητα που τον διακρίνει. Οδηγεί και εξελίσσει με τον ίδιο τρόπο, αξιοποιώντας την έξυπνα δουλεμένη εμπειρία του εντός και εκτός μπάκετ. Κρίμα που τότε δεν ήρθε στη Nissan. Έμεινε πιστός στην Toyota, στο πάθος του. Σοβαρός άνθρωπος, υπόδειγμα οικογενειάρχη, έχει πολύ ψηλά την έννοια της φιλίας, και στις σχέσεις του αποδεικνύεται γενναιόδωρος, έτοιμος να προσφέρει και να στηρίξει.

ARGYRIOU

Τον απολαύσαμε με Starlet, οδήγησε γρήγορα Yaris, ενώ ήταν υπέροχος με το Fiat 500 στο Trofeo, συμμετέχοντας και στο Μόντε. Συμμετέχει με Ιστορικό Starlet όταν δεν εξελίσσει την Corolla του Ζήβα κ.ά., ενώ τον εμπιστεύτηκαν εξαιρετικοί. Από τη σύζυγό του, Μαρία, μητέρα του Αλέξανδρου, μέχρι τον χρυσοχέρη οδοντίατρο Γιάννη Χαιρόπουλο. Ο ίδιος διαβάζοντας θα σχολίαζε: «Πήγα και με Τόλη Πάλλα και Τζανή Βλάχο», και θα σφραγίζαμε το υπέροχο παλμαρέ του με τον Σταμάτη Λάσκο. Αχώριστοι.

Μαζί μας στο «Γίνε» και στο SFT, αύριο στο ΙΡΑ, με Starlet EP71 που, όπως σχολιάζει, «κλέβει» δέκατα αυτό, με τον «Λάκη» Λάσκο να συμφωνεί και να επαυξάνει…

ARGYRIOU

Δημήτρης Βαζάκας

Αν πληκτρολογήσεις στο Google «ευφυής Έλληνας οδηγός αγώνων», θα εμφανιστεί «Δημήτρης Βαζάκας». Αν κάνεις το λάθος και πληκτρολογήσεις «Δημητράκης», θα συλληφθείς. Όχι ως αγενής, αλλά ως άσχετος, ενώ εκείνος δε θα σε παρεξηγήσει. Έχει -βλέπετε- πολύ δυνατό παλμαρέ. Στους αγώνες και στη ζωή, με τις δύο κόρες του να αστράφτουν δίπλα στη λαμπερή μητέρα τους, τη διαχρονικά γοητευτική κ. Ελένη Βαζάκα.

Βαζάκας

Στους αγώνες οδήγησε, συνοδήγησε και οδηγεί, όντας ευαίσθητος και με το κλασικό αυτοκίνητο. Το πιστοποιείς στο χώρο του, αφού σου έχει επιτρέψει την είσοδο, ως πραγματικού του φίλου και συνεργάτη, ικανού να διαχειριστεί το χιούμορ του, σε απόλυτο συγχρονισμό με το χαρακτήρα του. Άνθρωπος με στυλ χωρίς ύφος, υπηρέτησε με συνέπεια τη θέση του συνοδηγού δίπλα στον κολοσσό, τον Γιώργο Μοσχού, αλλά και στους Λεωνίδα Κύρκο και Μανώλη Γ. Μοσχού. Ως οδηγός, αξιοποιώντας την ευφυΐα του και με εικόνες από τον Γιώργο Μοσχού, απογείωσε το Micra στο αντίστοιχο Challenge με εξαιρετικούς αντιπάλους, όπως τους Σωτήρηδες, Σκαλτσά και Ζιάκα, αλλά και άλλους.

VAZAKAS

Κινήθηκε γρήγορα και με το ex-Πεταλίδης 2θυρο Subaru, όπως και πρόσφατα στα κλασικά, με Starlet, και δεν είναι υπερβολή. Ο Βαζάκας με ένα δικό του, ιδιαίτερο και δημιουργικό άγχος, θα ήθελε συγχρόνως να οδηγεί, να συνοδηγεί αλλά και να φτιάχνει, ενώ δε θα τον «χαλούσε» να σχεδιάζει και τον αγώνα, όχι για να τον βολεύει, αλλά για να είναι όμορφος. Να αρέσει. Να ταιριάζει με την αισθητική του, απαραίτητο στοιχείο σε κάθε του δραστηριότητα. Είχε τον κ. Δημήτρη Βαγενά δίπλα του, έκανε αγώνες και με άλλους, φίλους του, όπως τον κ. Γούτη, την Τώνια Παυλή, τον Σάκη Μπέλα και τη Μαρίνα Γεμενή – παιδί του Τάσου-AΛΑΛ, μαθήτρια του τεράστιου Γιάννη Κέπετζη.

Ο Δημήτρης, σημαντικός στο «Γίνε» και στο SFT, με τον «Στρατισίνο» τα τρία τελευταία χρόνια πλοηγοί στο ΡΑ, και στο φετινό ΙΡΑ μοιράζεται με την κ. Γεμενή το Starlet by Νομικός-Κουρής. Μια ιδιαίτερη συμμετοχή.

Βαζάκας

Άγγελος Ζήβας

Ο ψηλός! Τον γνωρίσαμε με 12βάλβιδο Starlet, τον ζήσαμε στα Cup της Toyota. Πρωταγωνίστησε στα χρώματα της «Τσόκας», αλλά το ταλέντο του ξεπερνούσε την κλάση όπου διδάχτηκε το συναγωνισμό, απαντώντας με άνεση στην πίεση. Το 1998 του δόθηκε η ευκαιρία και οδήγησε την Grifone-Corolla WRC, συμμετοχή της Toyota Ελλάς, υπό την υψηλή εποπτεία του Κώστα Πρεζεράκου. Γεγονός ότι τότε έπεσε πάνω σε θηρία, όπως στην τριάδα Βωβός-Κύρκος-Παπαδημητρίου, με κορυφαίους συνοδηγούς και εξαιρετικές ομάδες. Πρωταθλητές με τους οποίους δε θέλεις να συναγωνιστείς ως οn-off συμμετοχή, από τα λίγα στα πολλά κυβικά, με ημερομηνία λήξης. Ήξερε ακριβώς το τι τρέχει και οδήγησε ανταγωνιστικά από το πρώτο μέτρο, στο Θερμαϊκού το 1998, ενώ στη συνέχεια δεν ήταν ο τέταρτος.

Historic Acropolis Rally 2023

Άφησε τη δική του πινελιά και ως χαρακτήρας, στηρίζοντας την επιλογή του Στέλιου Φάκαλη δίπλα του, πιστού, καλού του φίλου. Ο Στέλιος αποτελεί σήμερα μονόδρομο αν θέλεις να έχεις σοβαρό συντονιστή σε διεθνή συμμετοχή υψηλού επιπέδου.

Ο Α.Ζ., μέλος της ιδρυτικής ομάδας του «Γίνε Πρωταθλητής» και του Safetrack ως συντελεστής-εκπαιδευτής, ευαίσθητος και με τα κοινά, όντας πρόεδρος του ΣΟΑΑ και του ΑΣΟΑΑ, αλλά και της ΟΜΑΕ.

Πρόκειται για φίλο-συνεργάτη, και η αυστηρή επιλογή μας συνδέεται με σειρά από εύστοχα τρίποντα σε ΡΑ, Χαλκιδικής και αλλού, με την Corolla 1600 ελληνικής εξέλιξης και με συνοδηγό τον κ. Μιχάλη Πατρικούση. Τον Άγγελο τον χαρακτηρίζεις και ως τον Γιώργο Πρίντεζη του χώρου μας, όντας και ΟΣΦΠ. Θυμίζουμε το πρόσφατο πέρασμά του στην Κινέτα για… οπισθοχώρηση, με την προσθιοκίνητη Corolla και τον παντός καιρού και εδάφους Δημήτρη Αμαξόπουλο παραπλεύρως.

Historic Acropolis Rally 2023

Στο φετινό ΙΡΑ συμμετέχει με τον φίλο του κ. Κώστα Συνετό, έναν ωραίο, παλιό, πραγματικό sportsman, με το Starlet ΕΡ71 που προετοίμασε μαζί με τον φίλο του Κώστα Αργυρίου. Συμφοιτητές και αριστούχοι, άλλωστε…

Καλό αγώνα, mates._ «Στρατισίνο»

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ