top icon
Blog

Historic Acropolis Rally – Sporting: Ποιο Μόντε;

Με τη συμμετοχή τους στον αγώνα Sporting του ΙΡΑ, οι ex-Regularity champs είναι σαφές πως ήρθαν για να μείνουν. Ο «Στρατισίνο» στα πλήκτρα για ωραίους ανθρώπους με εξαιρετικά προετοιμασμένα αυτοκίνητα…

Διαβάζοντας τη συνέντευξη του Μιχάλη Μουζούκη σε 4troxoi.gr και έχοντας γνωρίσει την προσπάθεια για την αφετηρία του Historic Μόντε στην Αθήνα, δεν απορείς για τη θετική αναστάτωση που έχει δημιουργήσει στη Sporting κοινότητα ο πολυπρωταθλητής Regularity Γιώργος Δελαπόρτας. Όπως και οι «συνεργάτες»-σωματοφύλακες, συμφοιτητές άλλωστε στη Regularity διαδικασία. Άσκηση μυαλού που συνδυάζεται με πείσμα, και για τους παραπάνω, όπως και για τους Βασιλόπουλο, Τζιλάβη, προκύπτουν και τα ανταγωνιστικά στοιχεία που απαιτούνται ακόμα και για να μην καταταγείς τελευταίος· όταν η ειδική σχέση τιμής με τον σπορτίφ εαυτό σου απαιτεί το ιδιαίτερο, «κάθε φορά καλύτεροι». Αριστούχοι σε αυτό οι Δελαπόρτας και Βασιλόπουλος…

O 40χρονος Γιώργος Δελαπόρτας

Ήρθε φουριόζος, από τα όργανα του Μουστάκα και ακούσματα από αξιόλογους του σχετικού ΙΕΚ, στις σημειώσεις του Παναρίτη. Από το εμβληματικό Golf I, σημείο αναφοράς της «R» κοινότητας, όπως το αντίστοιχο του Κατσαούνη και η Fulvia του Αρβανίτη, όλα εξελιγμένα ώστε να είναι στην ώρα τους στα check points, βρέθηκε σε αγωνιστικό Golf II. Όπως του Κένετ Έρικσον το ’86-’87, αλλά και σε Fiesta WRC-3. Γεγονός ότι δεν προκύπτουν συγκρίσεις εξαιρετικά σοβαρών εκδηλώσεων, όπως είναι το Δαναός, η Πίνδος και το 24 Ώρες, με αγώνες του WRC και του διεθνούς ημερολογίου για τα Ιστορικά, όπως το ΙΡΑ από την ΟΜΑΕ.

Historic Acropolis Rally

Ο Γιώργος, βέβαια, έχει οδηγήσει σε Κόστα Μπράβα, σε Regularity με τέρμα γκάζι, όπως χαρακτηρίζει ο master Μουστάκας, ενώ παραλίγο να κερδίσουν Ιστορικό Μόντε τότε που μας ξενύχτησε παρακολουθώντας αγώνα τύπου Regularity σε πάγο με μ.ω.τ. 49 χλμ. Στο χώμα γλιστράει, αλλά η ταχύτητα δεν είναι προκαθορισμένη και οι δυσκολίες, πέρα από την προσαρμογή, έχουν να κάνουν και με το βαθμό εμπλοκής, αφού δεν υπάρχει άφθονος χρόνος για την προετοιμασία. Στις δοκιμές δημιουργεί ο Αργίτης κ. Ευάγγελος Παναρίτης, αριστούχος της σχολής Μποζιονέλου, με εξειδίκευση-μεταπτυχιακό σε Escort «Ε» και βασική εκπαίδευση σε ΕVO.

Περίπου ό,τι ζει και με τον κ. Γεώργιο, τον αγαπημένο «Δελαπό» της «R», με το Golf ΙΙ για την ιστορία σε Sporting και με τη Fiesta άμεσα για τη Fiesta, και μάλιστα με επιτυχία στην προσαρμογή, οπότε και στο κοντινό μέλλον για την προοπτική. Όποιος υποτιμάει αυτόν τον πεισματάρη, τον Γ.Δ., θα τον βρει μπροστά του, και δεν είναι τυχαία επιλογή ότι εξελίσσει το Golf ΙΙ στην Kirkos Racing με chief engineer τον Λάμπρο Κύρκο. Όταν τη Fiesta, αγορασμένη «κούτα» από την Μ-Sport στην Πολωνία, συντηρεί η SV Motorsport του Σπύρου Βασιλείου. Τίποτα στην τύχη, και καμία αμφιβολία ότι όταν νιώσει έτοιμος για πρωταθλητισμό θα αλλάξει και ο βαθμός εμπλοκής. Άλλωστε, δεν πρόκειται για ήρωα των υπερβολών, αλλά για έναν σεμνό και ευφυή με συνέπεια στο πλάνο του.

Στο ΙΡΑ με το Golf και τα σήματά μας, και αυτός ο συνδυασμός «κουβαλάει» μαζί του και το πάθος των Κυρκαίων, γεννημένων πρωταθλητών, με σειρά αποδεικτικών στοιχείων…

Historic Acropolis Rally

Πέτρος και Παύλος

Βασιλόπουλος-Βοτζάκης. «Οι γιατροί με το πορτοκαλί του Τσαλαματά». Βιαστικός ο τίτλος, και να εξηγηθούμε. Έχει την ιστορία του ο Πέτρος Βασιλόπουλος στους αγώνες ακρίβειας, ενώ άνοιξε λογαριασμό και στη Sporting τον περασμένο χρόνο. Με το πορτοκαλί Escort 2000 RS, ένα καθαρόαιμο ΜΚ1 περισσότερο Γκρουπ 1 παρά Γκρουπ 2, γνωστό μας από το Μόντε του 2022, αυτοκίνητο που έχει προετοιμαστεί και εξελιχθεί από τον πολύπειρο Γιάννη Τσαλαματά.

Δίπλα του ο συνάδελφός του και φίλος δικός του και δικός μας, ο Παύλος Βοτζάκης, που βρέθηκε στο Escort, αφού δεν είναι ακόμη έτοιμη η 2λιτρη Μπερλίνα, σε χωμάτινες προδιαγραφές. Γιατρός και ο Παύλος, με εξαιρετικές auto-γνώσεις, αριστούχος και στην αρχαία αγωνιστική ιστορία της εποχής του γράφοντα, θα πάει χώμα με την Ιταλίδα. Θρασύς; Καμία σχέση. Απλώς Ιταλόφιλος, με μια σπάνια αισθητική συνδεδεμένη με την προσωπικότητά του, ό,τι άλλωστε εκφράζεται και στην καθημερινότητά του, εντός και εκτός ιατρείου.

Historic Acropolis Rally

Ο Πέτρος, με το δικό του στυλ, ένας μετρ της φιλοξενίας, με σημαία την οικογένεια και τη σεμνότητα – ιός τη σημερινή εποχή, που μεταδίδεται υποδειγματικά στο στενό του περιβάλλον. Στην καλή κουβέντα απαντάει με χαμόγελο, ενώ όσο βελτιώνονται τα πατήματα, κατεβαίνουν οι χρόνοι, και όλο αυτό του προσθέτει δύναμη και θετική διάθεση για την επόμενη ημέρα.

Ο Πέτρος στο ΙΡΑ με τον Παύλο, και δεν απορείς που συντονίζονται, αφού λειτουργούν συμπληρωματικά, με σεβασμό ο ένας στη γνώση του άλλου. Ο Βοτζάκης τον παραδέχεται τον Βασιλόπουλο και ως χέρι, και ο οδηγός του ανταποδίδει σεβασμό και εκτίμηση, ποντάροντας στην κρίση του συνοδηγού του.

Με την ευκαιρία. Παιδιά γνωρίσαμε αγωνιστικούς της οδοντιατρικής σχολής, όπως τον Δελαμπίρα με την ΚΕ25, ενώ ως αθλητές ζήσαμε με Πλάτη και Χαιρόπουλο, και πλέον απολαμβάνουμε στο χώρο μας τον Βασιλόπουλο και τον Βοτζάκη.

Historic Acropolis Rally

Σάββας Τζιλάβης-Γιώργος Δημόπουλος

Ακριβώς όπως στις εκδηλώσεις Regularity. Μαζί οι δυο τους στη διατήρηση της μ.ω.τ., μαζί και στο πολύ γκάζι, οπότε γλιστράμε και μας αρέσει. Εδώ όμως έχουμε αγώνα και το ξέρουν. Ειδικά ο οδηγός, ένας σπουδασμένος μηχανικός με μεταπτυχιακό στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Προσφέρει φιλοξενία αυτός ο τύπος και, σε σχέση με τον αγώνα, διασκεδάζει με την προετοιμασία του αυτοκινήτου, όπως και στις δοκιμές, ενώ αδιαφορεί με τη σειρά εκκίνησης, ένα «κλικ» πριν από τον ουραγό. Ευτυχώς, οι ex-Regularity δεν ασχολούνται, ακόμη, με τέτοιες λεπτομέρειες(;), αιτία πολέμου στα δικά μας.

Θα τους περιμένουμε, αφού θέλουμε να δούμε το μπλε Escort στην αρχή, στα πρώτα χιλιόμετρα, με πατήματα τύπου Peugeot 205 GTi, όπως στις εκδηλώσεις ακριβείας, και στη συνέχεια, όλο και πιο εξειδικευμένα. Με λιγότερα γυρίσματα και ουσία, ακούγοντας τον Γιώργο να διαβάζει και έχοντας στη διάθεσή τους μηχανή γεννημένη να ανταποκρίνεται.

Ο Τζιλάβης έχει βάλει και προσωπική δουλειά στην προετοιμασία, ακολουθώντας τις έτοιμες, τις εξελιγμένες λύσεις σε καλούδια, και ζουν τη στιγμή με αυτή την αφέλεια του υγιούς πρωτάρη που γοητεύει τον παλιό. Άλλωστε, δεν είναι τυχαία επιλογή η υποστήριξη από τους πολύπειρους της SV Motorsport.

Historic Acropolis Rally

ExRegularity Guys

Ώριμοι, χορτάτοι, όπως και οι Αλέξανδρος Παπανδρέου-Δημήτρης Ριζόπουλος (Στάρλετ), η ήρεμη δύναμη με σταθερές τις αξίες τους, με επιτυχίες στις εκδηλώσεις του ΣΙΣΑ κ.α. ΟΛΟΙ, οι ex regularity, ήρθαν στην παρέα με τον ωραίο τρόπο του σεβασμού, και είναι αυτή η πρόοδος της εξέλιξης που θα τους κρατήσει πολλά χρόνια σε αυτήν τη σπάνια κοινότητα των ελληνικών αγώνων, όπου στη Historic εκδοχή της Sporting εμπλοκής κυριαρχεί το συναίσθημα.

Το 2023 όλο αυτό κ.ά., όπως το «πώς πάτε, αγάπη μου;» με σπρέι Evian στο πρόσωπο μετά το πρώτο τρυφερό φιλί, αλλά και, κυρίως, το «μπαμπά, πέρασες χάλια, ο κ. Πέτρος ήταν πιο γρήγορος».

Συναρπάζει όλο αυτό, ενίοτε και με στοιχεία άγριας ομορφιάς σε χώρο όπου το τραγούδι του συνοδηγού εντός, συγχρονίζεται με τα αερόκλειδα και τις φωνές των μηχανικών εκτός, όταν τη νότα τη δίνει ο ήχος του κινητήρα, που προδίδει και τη διάθεση του οδηγού. Το πλήρωμα, άλλωστε, συνηθίζει να ζει με τους ήχους από τα μηχανικά μέρη, οι οποίοι δεν είναι πάντα αθώοι, όταν οι πέτρες στο πάτωμα και στα φτερά αφήνουν τα σημάδια τους και σφραγίζουν τη συμμετοχή για ό,τι πρέπει να ζήσεις ώστε να εκτιμήσεις.

Καλό αγώνα._ «Στρατισίνο»

Historic Acropolis Rally

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ