top icon
Blog

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Regularity: Αγώνας ακριβείας, ανθρώπων με άποψη

Αντιθέσεις στη μητέρα των μαχών, και το χώμα στη Sporting εκδοχή λειτούργησε σε ισόρροπη σχέση με την άσφαλτο στον αγώνα τύπου Regularity…

Σε παράλληλη πορεία, με σχεδίαση Ακρόπολις, και αισθητικά λειτούργησε εξαιρετικά. Τα καλά γυαλισμένα κλασικά σε αντίστοιχους χώρους σε Ακρόπολη, Ιτέα και Ζάππειο, με τα σκονισμένα, ψηλά στημένα, χωμάτινα αγωνιστικά.

Οι άνθρωποι με τις άφλεκτες φόρμες και σκονισμένα τα αγωνιστικά τους παπούτσια, σε πλήρη αντίθεση-πρόκληση με τους καλοβαλμένους συναθλητές τους. Συνήθως με το ωραίο στυλ κυριών και κυρίων που λειτουργεί ως πρόσκληση στο παιχνίδι τους.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Regularity

Με όργανα ή με τον παλιό τρόπο, στα όρια των 40 ή των 50 χλμ. μ.ω.τ., και αυτό το παιχνίδι έχει τη γοητεία του, με γεγονός το σεβασμό μας σε αυτή την κοινότητα που εξελίσσεται σε καταιγιστικούς ρυθμούς, με τον άναρχο όμως τρόπο, που δεν της ταιριάζει. Ευθύνη μιας Ομοσπονδίας σε αμηχανία διαρκείας…

Στο ΙΡΑ έγινε αγώνας και στη Regularity εκδοχή, με σκληρό συναγωνισμό ανάμεσα σε τουλάχιστον δέκα πληρώματα, ενώ άλλοι πενήντα απόλαυσαν άρωμα Ακρόπολις, κάποιοι στην κυριολεξία και κάποιοι νεότεροι, όπως π.χ. οι δικοί μας, οι κ. Μερτινός-Κυπραίος, διεκδικώντας την κατηγορία τους και τη σωστή θέση στη Γενική.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Regularity

Έχει τη σημασία της η μάχη της κατηγορίας, ειδικά σήμερα, που είναι σπάνια τα εξωτικά αυτοκίνητα, αλλά δεν είμαστε εμείς αυτοί που θα κρίνουμε τη μεταστροφή-εξέλιξη αυτής της δοκιμασίας με αυτοκίνητα. Από τα σπορ κουπέ στα χάτσμπακ, για το καλύτερο αποτέλεσμα.

Άλλωστε, η απεικόνιση στο βαρύ βάθρο με εξαιρετικά πληρώματα δίνει το στίγμα, με την «911» ανάμεσα στα Golf, ενώ παραλίγο και Suzuki. Ο αυστηρός μάλιστα λάτρης του παλιού, με χιούμορ μπορεί υπερβάλλοντας να σχολιάσει ότι «χάθηκαν» οι φίλοι μας και σώθηκε η αισθητική… Νέα δεδομένα, η φυσική εξέλιξη και λόγω κόστους, οπότε πρέπει να βρεθείς σε άλλες εκδηλώσεις, περισσότερο στατικές, για να απολαύσεις αυτό το «alltime classic» που συναρπάζει.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Regularity

Historic Acropolis Rally Regularity, ευκαιρίας δοθείσης

Καθυστέρησε η ανάθεση και η ανάληψη από τον Γιάννη Καράμπελα, όπως και η ανακοίνωση της συμφωνίας από καιρό, για τα αποτελέσματα. Με υπέρβαση του δημιουργού του TdP και τις συμμετοχές που ξεπέρασαν τις εξήντα, τις επικοινωνούσε μόνος του, μία-μία κάθε συμμετοχή, δείχνοντας το δρόμο στους κουφούς-στραβούς της δημόσιας υπηρεσίας ΟΑΚΑ-υπόγειο.

Μόνος εναντίον όλων ο αλυτάρχης, με τη γνωστή περίπου υποστήριξη, συνήθεια Μιχελακάκη, που τον αγνόησε στη συνέντευξη Τύπου-παρωδία, ενώ η επικοινωνία τους ήταν στα κλασικά επίπεδα, του «άσ’ το να το δούμε, μάνα μου». Όταν και αν ο Δ.Μ. απαντήσει, με τις δεύτερες και τρίτες σκέψεις να του καυτηριάζουν το μυαλό, να τον αδικούν και να σκοτώνουν τη δημιουργική διάθεση των σοβαρών γύρω του. Αν περιμένεις για τα 50 ευρώ, είναι μια άλλη υπόθεση.

Στα στραβά και σοβαρά, δεν ήταν απλώς μια κακή σύμπτωση το bullying που δέχτηκε o αλυτάρχης Γιάννης Καράμπελας όταν, αφού έγινε δεκτή η συμμετοχή του, στη συνέχεια αποκλείστηκε ο Νικόλας Μουστάκας ως ανήλικος.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Regularity

Εν δικαίω τυπικά, και αυτό υπερισχύει στον πλανήτη Motorsport, εν αδίκω στην ουσία, και αυτό απαιτεί μια ουσιαστική συγγνώμη σε ένα 16χρονο παιδί ήδη πρωταθλητή, αλλά είναι αδικαιολόγητη η πίεση με στοιχεία απαξίωσης. Ό,τι λειτούργησε κυρίως στα social media, από συγκεκριμένο περιβάλλον, κατά τη διάρκεια του αγώνα. Την ώρα που ο 45άρης Αργίτης, με το δυνατό οργανωτικά παλμαρέ, προσπαθούσε να συντονίσει μια δύσκολη άσκηση. Πληροφορίες αναφέρουν πως σε όλο αυτό, ο αλυτάρχης είχε και έχει δίπλα του τον Πρόεδρο της ΟΜΑΕ. Δεν αμφιβάλλουμε.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Regularity

Κακά τα ψέματα

Είναι διαφορετικές οι τάσεις που έχουν προκύψει στην κατηγορία Regularity, με πλουραλισμό στον τρόπο του προσδιορισμού της μ.ω.τ., και όχι μόνο.

Διχάζονται οι γνώμες για το τι τύπου Regularity άσκηση πρέπει να είναι ένα «Ράλλυ Ακρόπολις», ενώ δε βοήθησε στο καλό κλίμα η εσωστρέφεια Μιχελακάκη, που ποτέ δεν είναι αθώα, να μην ανακοινώσει έγκαιρα τον πάροχο αποτελεσμάτων μέσω δορυφόρου…

Σε κάθε περίπτωση, ο Σπύρος Κατσιμαλής, που είχε την ευθύνη έκδοσης αποτελεσμάτων από την ομάδα Σιδέρη που πλέον διαθέτει δορυφορικό σύστημα, δεν έκρυβε, ότι αδυνατούσε να συνεννοηθεί με τον αλυτάρχη.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Regularity

Αντίστοιχα, δεν έλειψαν άτυπες ενστάσεις, του τύπου της χαλαρής γκρίνιας για κάποιες χρονομετρήσεις, ενώ θεωρούμε ανυπόστατη κακοήθεια ότι, όπως ακούστηκε, ακυρώθηκε η τελευταία αναμέτρηση για να μην προκύψει κομφούζιο στον τερματισμό με την κατηγορία Sporting.

Με την ευκαιρία, τη Sporting παρέα μας με είκοσι Ακρόπολις, με αίμα-σκόνη και βράχια, όπως και πολλούς με 10-12 Regularity ΙΡΑ, προσβάλλει η σύγκριση του θρύλου με εκδήλωση στα βόρεια-δυτικά της χώρας επειδή «πάμε τάπα», χύμα στο κύμα.

Όπως προσβάλλει και τους ενδιαφερόμενους η διόλου κομψή προσπάθεια να αμφισβητηθεί ο Γιάννης για να προκριθεί ο Σπύρος, καθηγητές ήθους αμφότεροι, στο business κομμάτι της διαδικασίας. Με γεγονός την εθελοντική προσφορά Καράμπελα, είναι και ο λάθος τρόπος για να πιέσεις τον Μιχελακάκη.

Σε σχέση με τους αγώνες, τώρα, πρόκειται για το Μέγαρο vs Βαρελάδικο σε επίπεδο κύρους, και είναι δεδομένο ότι, παρά τις διαφωνίες μας, θα την προστατεύσουμε την ιστορία μας.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Regularity

Διακρίνοντας εκνευρισμό, χωρίς ο δρόμος ο σωστός να είναι η επικοινωνία-συνεργασία με την ΟΜΑΕ, καταθέτοντας τη σεβαστή άποψη των Regularity, με την αρχοντιά που τους χαρακτηρίζει. Ώστε, με κυβερνήτη Γιάννη Καράμπελα να γίνει ο αγώνας-εκδήλωση, ο καλύτερος στον κόσμο, όπως είναι στο WRC. Ήδη, έτσι εξελίσσεται και η Sporting έκφραση της ιστορίας του, με σημαία το χαρακτήρα.

Ας βγάζει τα αποτελέσματα και ο διάολος. Με 40 ευρώ το αυτοκίνητο αναλαμβάνουν τα πρώτα 100 οι 4Τ! Να προχωράμε, αφού δεν μπορούμε στην επικοινωνία, αναλαμβάνουμε τα αποτελέσματα…

Σεις ξέρετε και σεις πληρώνετε, αγαπητοί της Regularity κοινότητας. Με γεγονός πως εμείς του real sporting σεβόμαστε τη μάχη για τη μ.ω.τ. με 39, αλλά και με 49 χλμ., που απαιτεί οδήγηση, και ερχόμαστε στα μέρη σας και τρώμε πολύ ξύλο, οπότε και σας παραδεχόμαστε. Αναγνωρίζοντας το βαθμό δυσκολίας της τέχνης σας, αφού θέλετε να ανεβεί ο πήχης της μ.ω.τ., ελάτε στη Sporting. Είστε welcome.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Regularity

– Μας έλειψε χθες-προχθές ο Γιώργης Δελαπόρτας, και το ξέρει ότι τη θέλαμε, μας έφτιαξε η συμμετοχή του με τον Πέτρο Βασιλόπουλο. Του χρόνου specialists.

Historic Acropolis Rally 2022 με 200 στα αυτοκίνητα και 10 στη σέλα, με τις κλασικές μοτό να κοσμούν το βραχίονα στην Ιτέα, και σε σχέση με το αύριο η ευθύνη είναι μεγάλη. Άλλοι τόσοι και ακόμα περισσότεροι ονειρεύονται αυτήν τη στιγμή με υπεραξία, και θα πικράνουνε, αλλά δεν μπορεί, είναι πολύ εγωιστικό μια παρέα με διαφορετική προσέγγιση να επιβάλλει το νόμο της. Η συνεννόηση είναι η λύση μονόδρομος…

Του χρόνου, λοιπόν, και μέχρι τότε είναι δεδομένη η στήριξή μας και στο σχετικό Πρωτάθλημα της Ομοσπονδίας…

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς._ «Στρατισίνο»

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ