top icon
Blog

Ψυχραιμία…

Μια φωτογραφία του Υφυπουργού Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, στη Βαλένθια όπου πραγματοποιείται ο «τελικός» του MotoGP, προβληματίζει τον Σ.Χ. που σχολιάζει…

Μου αρέσει ο Αυγενάκης. Τον εκτιμώ τον Υφυπουργό και της καρδιάς πολλών από μας.

Το ξέρετε άλλωστε και μάλιστα σε συνδυασμό με το πως έχει φερθεί αυτός και η παρέα του στην ιστορία μου, η στήριξη δημιουργεί και ερωτηματικά σε σημείο παρεξήγησης. Θα πείτε από ποιους, και πάμε παρακάτω.

Γεγονός πως δεν απέχω τυχαία βλάπτοντας και τη δουλειά μας και από κάθε άλλου τύπου συνεργασία, «παίζοντας μόνο 0». Ιεροτελεστία, βιταμίνη της ψυχής ο πλοηγός, μακριά από τα λερωμένα φάκελα του Μιχελακάκη.

Μονόδρομος

Σκοτώνεις-διαγράφεις το «φτύσιμο» επί προσωπικού και αξιολογείς το γενικό καλό για τον χώρο και τον τόπο μας. 

Όπως είναι το 8ο θαύμα. Η επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις στο WRC. 

Είναι δημιουργικός και ντόμπρος, ενώ στο κυνήγι του ακατόρθωτου θυμίζει ελάχιστους τα μέγιστα σημαντικούς της ιδιωτικής πρωτοβουλίας που έχεις συναντήσει σε 40 χρόνια δημιουργικής διαδρομής.

Θυμίζει πετυχημένο διεθνή μάνατζερ ο τρόπος του και αυτόν τον θέλεις σύμμαχο σου και με ρόλο που κάνει τη διαφορά στα κοινά της χώρας.

Λευτέρης Αυγενάκης

Η τρέλα του, το πάθος του, γεγονότα σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε διάφορα επίπεδα αθλητισμού όπως και τα δικά μας του μηχανοκίνητου, σε ανισόρροπη σχέση με το πως εξελίσσονται σε εθνικό επίπεδο.

Αν έχω διαγνώσει σωστά και με αφορμή το ταξίδι του στη Βαλένθια για επαφές με παράγοντες του MotoGP όπως γράφτηκε και σε συνδυασμό με εκδήλωση 4×4 στα βόρεια που στηρίζει φανατικά, εκδήλωση που υποβαθμίζει τα αυτονόητα τουλάχιστον στην επικοινωνία και με Παντελή απουσία του Έλληνα αθλητή.

Λευτέρης Αυγενάκης

Στο μεταξύ, ο ΛΑ κρατάει τις αποστάσεις περίτεχνα όπως στο ΙΡΑ επιλέγοντας να εμπλακεί όταν το τοπίο είναι καθαρό, αποφεύγοντας όμως να συμμετέχει στο ξεκαθάρισμα.

Καταιγίδες και η ΕYA σε πλήρη και μόνιμη έκταση στους Ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου που δεν συνάδουν με το Ράλλυ Ακρόπολις σε πτήση.

Το Ράλλυ Ακρόπολις

Βαρύ και ακλόνητο άλλοθι, χρυσάφι και υπεράνω κριτικής ό,τι συνδέεται μαζί του με γεγονός πως ακόμα και ευεργετημένοι από το μεγαλείο του προσπερνάμε σφυρίζοντας αδιάφορα την πλήρη απαξίωση του δημιουργού που ήταν η ΕΛΠΑ. 

Ακόμα και όταν ο αγώνας φτάσει στα 100, πάντα την ΕΛΠΑ θα μνημονεύει ο σοβαρός όπως άλλωστε το κάνει ο υγιής σε σχέση με τον Καββαθά όταν μνημονεύει τους 4Τ. 

Τιμή μας και κακά τα ψέματα αγαπητοί

Εδώ η μεγάλη διαφορά. Τη δουλειά της ΕΛΠΑ αξιοποίησε η κυβέρνησή μας και αφού οι Αυγενάκης και Κερερές βρήκαν στο δρόμο τους Πασαλή και Παύλο Αθανασούλα γράφεται ιστορία με τη σύμφωνη γνώμη έγκριση-υπογραφή «Κυριάκος Κ. Μητσοτάκης».

Από τα ανεπανάληπτα γιατί όλο αυτό που το αξιοποιεί με τον πονηρό της τρόπο και η Ομοσπονδία, καλύπτει τις απρέπειες και την ανεπάρκεια στους αγώνες αυτοκινήτου σε πανελλήνιο επίπεδο. 

Το πιθανότερο και MotoGP. Δεν το γνωρίζω και ο μόνος που εμπιστεύομαι είναι ο Σάκης Σινιώρης, ο gentleman πρωταθλητής που πήρε τη σκυτάλη στη λίστα μου από τον Σάκη Σκούρτα, αρνείται να σχολιάσει, όταν ο τεράστιος Μπούστας χαμογελάει. Από αυτούς τους τρεις δεν είδα κανέναν δίπλα του στη Βαλένθια και επαναλαμβάνω. Αυτοί της Μοτοσικλέτας ξέρουν και όντας και παλίκαροι τεχνίτες στο να απομονώνουν διάφορους της αρπαχτής, ξέρουν που είναι η άκρη. 

Θα υπάρχουν και άλλοι. Απλά αναφέρεις αυτούς που σέβεσαι μέσα από εμπιστοσύνη 25-50 ετών…

Στα δικά μας

Ακρόπολις λοιπόν και από εκεί και πέρα τι;

Στη Φλώρινα με το μάτι στο ΙΡΑ, σε συνεργασία με ποιους; Όποτε και λύσαμε τα προβλήματα μας. Καμία σχέση με τη δημιουργική αλήθεια που γράφει ιστορία.

Αξιοποιούμε τα ταλέντα μας, νέους που βασίζονται ξανά και ξανά στα ευρώ του μπαμπά τους;

Δεν προσφέρουμε έτσι.

Δεν πάμε πουθενά και δε μένεις στην ιστορία κρατώντας αποστάσεις από το κάρτιγκ όντας απών και από κάθε του διεθνή έκφραση.

Επιμένω πως δεν πας πουθενά χωρίς καταξιωμένους Έλληνες αθλητές γενικώς και πόσο μάλλον ειδικώς όταν προκύπτουν είτε συνειδητά όπως το ΡΑ η από σπόντα διεθνείς εκδηλώσεις επί ελληνικού εδάφους.

Λευτέρης Αυγενάκης

Χωρίς Έλληνα πρωταγωνιστή 

Μη γελιόμαστε.

Το Ακρόπολις ήταν έτοιμο, κάποιοι κόπιασαν και συνεχίζουν και είναι η σύγχρονη ομάδα οργάνωσης σοφά κοουτσαρισμένη από τον μαέστρο Νικόλα Κερερέ που δεν διατάζει αλλά συντονίζει με το βλέμμα. Όντας και στο σωστό περιβάλλον και γράφουν ιστορία με ευθύνη Τάκης Πουρναράκης.

Φαίνεται ευκολάκι και τελικά μακάρι να οργανώστε και αγώνες WRC μεταξύ σιδηροδρόμων ώστε να δείτε τη διαφορά.

Ο Αυγενάκης που γνωρίζω τολμάει. Ο Αυγενάκης σε σχέση με τους Ελληνικούς αγώνες και με την κουλτούρα του ΙΑ που κακώς δεν τον αφορά, παρακολουθεί διακριτικά με γεγονός πως τα χαμόγελα και οι αγκαλίτσες και τα «πρόεδρε μου» παρεξηγούνται. Όπως άλλωστε και το σχόλιό του στη συνάντηση υπευθύνων παραμονή του ΡΑ όπου σχολίασε ότι ο χώρος «χαμογελάει», τότε με την αστοχία για τη διαδρομή του περιοδικού μας λόγω ΡΑ.

Όντως, «κότα» ο ΣΧ δεν σχολίασε «μα τι λέτε τώρα;» Ποια ευημερία; Έχουμε ΡΑ και δεν έχουμε Πρωτάθλημα … 

Συμπέρασμα

Ο χώρος του Αγωνιστικού αλλά και του Κλασικού Αυτοκινήτου ταλαιπωρούνται από ανθρώπους με το μανδύα του θεσμού που εσείς φαίνεται πως στηρίζετε την ώρα που πιθανόν διαπραγματεύεστε μια εκτός τόπου και χρόνου παγκοσμιοποίηση.

Να το κάνετε αλλά πρώτα, να πάτε μεθαύριο να ακούσετε τους ΠΑΣΜΑ, τα παλικάρια που παλεύουν για την αξιοπρέπεια του αθλητή που θα πρέπει να τιμήσετε. Εσείς, σύμφωνοι συνεργάτες σας τους ζητήσατε να γίνουν θεσμός και τώρα όλοι αναμένουμε τη σοφή παρέμβαση σας. Αντίστοιχα να αφιερώσετε και χρόνο με επίσκεψη στο Καρτοντρόμο όπου θα σας φιλοξενήσουν υποδειγματικά και θα σας εξηγήσουν έντιμα οι ιδιοκτήτες, οι γονείς και οι ομαδάρχες για το που δεν πάμε. Να πάτε και Χαλκίδα και μια μάτια αρκεί και ξεπερνάει λόγια και κείμενα.

Μόνος και έτσι ξαφνικά όπως το συνηθίζεις, Λευτέρη.

Απλά και αποτελεσματικά, με οδηγό την ψυχή που έφερε το θαύμα.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς. _Στρατισίνο

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ