top icon
Blog

Rally Monte Carlo Historic, Les Grecs: Milano out-Monaco in

Πανέτοιμη η ελληνική ομάδα, γνωστή ως Les Grecs, με επτά ελληνικά πληρώματα στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, μια συνήθεια που εξελίχθηκε σε θεσμός και μένουμε μαζί τους.

Άλλωστε αυτή η προσπάθεια που μας εκφράζει έγινε και δική μας συνήθεια, με απόδειξη άλλωστε την ετήσια συνάντηση μας, επίσης θεσμός, την «επόμενη» του αγώνα. Έργο με υπογραφή Μιχάλης Μουζούκης του ΣΙΣΑ, όπως και συνολικά η επικοινωνία μέχρι και τον αγώνα του 2023. Προσπάθεια, με σεβασμό στο δρόμο που χάραξαν οι Γιώργος Δελλαπόρτας-Σπύρος Μουστάκας. Δεύτεροι το 2018 με το εμβληματικό μαύρο-κόκκινο ΕΚΟ-VW Golf GTi-I.

Να συστηθούμε : Οι ελληνικές συμμετοχές

Κοινός παρανομαστής η ποιότητα των γήινων «μηχανών», άψογα προετοιμασμένα αυτοκίνητα, και των ανθρώπων. Όλοι τους σεμνοί, λάτρεις του Ιστορικού Αυτοκινήτου, ενώ χαρακτηριστικά και οι συνοδηγοί, είναι αποδεδειγμένα και εξαιρετικοί οδηγοί. Χρυσάφι και στην υποστήριξη και τίποτα στην τύχη από μια ισορροπημένη παρέα, που δίδαξαν καταθέτοντας τα διαπιστευτήρια τους, σε υψηλού επιπέδου εκδήλωση στο Store Your Car. Έκθεση ιδεών και κοσμημάτων με σπάνια αισθητική. Ο διακριτικός τρόπος που ενημερώνει και διδάσκει, συνήθως σε λευκό-μαύρο, δείγμα αρχοντιάς. Σημειώστε:

Γιώργος Αλεβιζόπουλος – Νίκος Παλυβός, Fiat 128 Rally (1974)
Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Άρης Γεωργοσόπουλος, Ford Fiesta XR2 (1978)
Γιώργος Γεωργακόπουλος – Τάσος Δούρος, Morris Mini 1000 (1967)
Δημήτρης Καλογεράς – Χρήστος Διαμαντόπουλος, Renault 5 Alpine Turbo (1982)
Γεράσιμος-Μάκης Κατοχιανός – Δημήτρης Σταυρόπουλος (Ηuffy), Ford Fiesta 1600 (1981)
Κυριάκος Κοφινάς-Akis Abastado, Mini Cooper S (1973)
Γιώργος-Θανάσης Σπηλιόπουλος, Lancia Beta Coupe 2000 (1976)

Γιώργος Αλεβιζόπουλος – Νίκος Παλυβός, Fiat 128 Rally (1974)

Στο τρίτο τους ουσιαστικά Μόντε, ο πρόσφατα εκλεγμένος Πρόεδρος της ΦΙΛΠΑ, παραμένει πιστός στον «εξοπλισμό» του. Στο λευκό Fiat 128 Rally του 1974 που συντηρεί ο μετρ Στάθης Μάγος του Auto Corse. Δίπλα του, σταθερή αξία, ο Νικόλας Παλυβός, το ατού-ήρεμη δύναμη της προσπάθειας. Το σίγουρο, πως δεν πάνε Μόντε για να ανταλλάξουν απόψεις με τους ανθρώπους της FIA και FIVA, (ΣΧ: ζήλευε Μιχάλη), αλλά για να συναγωνιστούν και να ολοκληρώσουν, αφού ένας καλός γιατρός, manager σε πολυεθνική με τον μηχανολόγο του, δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη. Στον αγώνα, βαριά η υποστήριξη τους, από τον πολύπειρο στο Μόντε, sporting πλέον, Πέτρο Βασιλόπουλο και τον χαρισματικό Σταμάτη Χαλιδιά, δίπλα του στο Terrano. Οι ίδιοι, ομάδα υποστήριξης και των Καλογερά-Διαμαντόπουλου.

Les Grecs

Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Άρης Γεωργοσόπουλος, Ford Fiesta XR2 (1978)

Την Κυριακή μπορείς και ήταν το πλήρωμα-οικοδεσπότες «προχθές» στο SyC. Συνηθισμένοι στο παιχνίδι εδώ γλιστράει εκεί κρατάει, «φύλαξε τα καρφιά, μην πιέζεις», ειδικά με το Lancer πριν 12 μήνες. Έχουν τρία Μόντε μαζί και τώρα ταξιδεύουν για το τέταρτο. Ο οδηγός, ο κ, Άλεξ, πλέον και με σοβαρή sporting εμπειρία, λατρεύει το άγνωστο σε σχέση με το δρόμο, ενώ συνηθίζει να αυτοσχεδιάζει «διαβάζοντας» τις συνθήκες. Ακούει όμως τον συνοδηγό του, τον κ. Άρη που λατρεύει την προετοιμασία. Αναλύοντας μάλιστα τα road book με τη διαδρομή από δύο και τρεις προμηθευτές. Συνδυάζονται και αξιοποιούν το μέγεθος του CarCenter που έχει προετοιμάσει το Ford Fiesta. Φουλ spec η Fiesta τους, με ό,τι αυτό σημαίνει όταν κόβει-ράβει ο ίδιος ο Γιώργος Καρανικόλας. Ο αδελφός του Νικόλας, θα είναι ο συνοδηγός, ένας τεχνικός top level, του Μπάμπη Γεωργόπουλου, στο Land Cruiser της υποστήριξης.

Les Grecs

Γεράσιμος Κατοχιανός – Δημήτρης Σταυρόπουλος Ford Fiesta 1600 (1981)

Φοβερός συνδυασμός. Αμφότεροι με χιούμορ. Πλήρωμα που θα ήθελες να ακολουθείς με εσωτερική κάμερα για να τους απολαύσεις. Εντελώς διαφορετικοί αλλά αντίστοιχα δημιουργικοί σε διαφορετικούς τομείς. Τους αρέσει να σχεδιάζουν, ειδικά ο Δημήτρης στο μέταλλο, στην κυριολεξία κοσμήματα με την υπογραφή του, και να αυτοσχεδιάζουν όταν συναγωνίζονται, οπότε και διακρίνονται. Ο «ΜακΧινεν» έχει πέντε Μόντε, ενώ έχουμε δει τον Huffy να ζωγραφίζει με το Golf στην Πίνδο και στο 24ωρο, με τσαγανό όπως λίγοι. Sporting τύποι και δεν είναι τυχαίο ότι η Fiesta τους, έχει υπογραφή Γιώργος Κοτζιάς. Το θηρίο.

Les Grecs

Δημήτρης Καλογεράς – Χρήστος Διαμαντόπουλος, Renault 5 Alpine Turbo (1982)

Συνδυασμός με στιλ. Ο καθένας στο είδος του. Aν έχεις εντοπίσει τα έργα, εξοπλισμός για επαγγελματίες, του Δημήτρη στα social media και έχεις εμπειρία για το που φτάνουν οι γνώσεις του Χρήστου ως οικονομολόγου, αντιλαμβάνεσαι το πως τα καταφέρνουν. Ο Δημήτρης και ενθουσιώδης, ο Χρήστος μεθοδικός. Άλλωστε δεν έχουν καταλήξει τυχαία στο ευφυέστατο Renault 5 Alpine Τurbo. Από τα «μωρά» που θέλεις να παρουσιάσεις την επόμενη του αγώνα σε συνδυασμό με το Fiesta, υπογραμμίζοντας τη διαφορετική προσέγγιση. Με το Γάλλο να προηγείται σε συμπεριφορά. Σημαντικό σε ασκήσεις ακριβείας και εσύ που χαμογελάς και υποτιμάς, ταξίδεψε μαζί τους με μ.ω.τ. στα 50 χλμ./ώρα στον άγνωστο παγωμένο δρόμο. Στα χωριά; Με 30 χλμ./ώρα, ότι τους στοίχισε πριν ένα χρόνο, τώρα το ξέρουν καλά.

Για την αξιοπιστία του Renault φροντίζουν ο κ. Παυλίδης και οι Αφοί Μανουσιάδη.

Les Grecs

Γιώργος Γεωργακόπουλος – Τάσος Δούρος, Morris Mini 1000 (1967)

Λάτρεις του Mini. Ψαγμένοι, όντας και εξαιρετικοί και στους δύο ρόλους. Με κοινό παρανομαστή την υψηλή αισθητική που τους χαρακτηρίζει. Ο Γιώργος, ξανά σε Μόντε, όταν έχει ελεύθερο χρόνο, φροντίζει-διατηρεί, ή ανακατασκευάζει αυτοκίνητα-κοσμήματα, όντας και διακοσμητής εσωτερικών χώρων, ή εξελίσσει τα όργανα προσδιορισμού της μ.ω.τ δικής του κατασκευής. Δημιουργεί εκεί, στη Shell, στη Λ. Πεντέλης που διευθύνει. O Τάσος σε δύο Μόντε ως υποστήριξη. Ο ΤΔ, ο Μr Capital στο Άργος και μάλιστα, σε δύο όψεις. Το πολυκατάστημα ρούχων, σε επίπεδα Κολωνάκι, που διατηρεί με τη σύζυγό του και ενίοτε συνοδηγό του κ. Νότα Χελιώτη και το γκαράζ του. Το γούστο στη μέγιστη τιμή. Η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά και δίνει λάμψη σε μέταλλα που συμβατικά τοποθετημένα θα τα χαρακτήριζες ακόμα και αδιάφορα. Μαζί τους, στην υποστήριξη ο πολύπειρος Βαγγέλης Παναρίτης, το «πολυμηχάνημα» και o ενθουσιώδης, με σημαντική εμπειρία, κ. Κωσταντίνος Πιπέρος.

Les Grecs

Γιώργος & Θανάσης Σπηλιόπουλος, Lancia Beta Coupe 2000 (1976)

Δύσκολη η περιγραφή. Ο διεθνής Γιατρός, «professor Spilio» που έχει σώσει δις τον υπογράφοντα και τον προστατεύει ανιδιοτελώς με πραγματικό ενδιαφέρον. Δίπλα του, το παλικάρι του ο Θανάσης, οικονομολόγος πλέον. Ο Σπηλιόπουλος, με τρία Μόντε στο παλμαρέ του, ένας τζέντλεμαν Porschisti, της scuderia PetroRetro, χειρούργος κόσμημα-ατού του Ιατρικού. Οργανισμός-προστάτης για την υγεία μας, με ευαισθησία για το motorsport και την οδική ασφάλεια. Η Lancia Beta, σπάνια και απαιτητική, όντας δίλιτρη οπότε και καπριτσιόζα στον πάγο, παρά τα λάστιχα με καρφιά, ετοιμοπόλεμη χάρη στον Γρηγόρη Δεσποτόπουλο.

Les Grecs

Κυριάκος Κοφινάς – Akis Abastado, Mini Cooper S (1973)

Στο πηδάλιο ο Κυριάκος Κοφινάς, o Mr Ηλεκτροκίνηση. Ο chief e-mobility-ΔΕΗ. Με την ομάδα του, ξεπέρασαν κάθε προσδοκία και στην κυριολεξία έχτισαν το e-mobility brand, την «ΔΕΗBlue». Πολύπειρος, πολεμιστής και διεθνής 30 χρόνια στη μάχη της αγοράς, με εμπειρία και στους αγώνες τύπου Regularity. Το χόμπι του, η τρέλα του και είναι σαφές πως αφού το κάνει θα γίνει σωστά. Αρχικά θα συμμετείχε στο MCH με τον αδελφό του Κώστα, με sporting εμπειρία σε πίστα και ειδικές διαδρομές, αλλά η εργασία του κράτησε μακριά τον «Ιταλό με την Corolla». Συνοδηγός του ο πολύπειρος, συχνά και οδηγός Akis Abastado και αποδεικνύονται τυχεροί για την τέλεια θεωρητικά συνύπαρξη της τελευταίας στιγμής. Πλήρωμα με κόκκινο Mini, σημείο αναφοράς σε Μόντε, και το πάζλ συμπληρώνει ο Mr Mini Γιώργος Κοτζιάς που έχει την ευθύνη της προετοιμασίας και της συντήρησης του θρύλου.

Να ευχηθούμε καλό δρόμο, ενώ θα επανέλθουμε με ωράρια και διαδρομές και το πως θα τους ακολουθούμε live μέσα απο το εξαιρετικό site του αγώνα.

Les Grecs

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ