top icon
Παρουσιάσεις

Chevrolet Aveo 3D

Η 3θυρη έκδοση του Aveo αποτελεί την πρώτη νέα παρουσία της Chevrolet για το 2005

Η νέα χρονιά βρίσκει την γνωστή κορεάτικη φίρμα να έχει περάσει στο παρελθόν στην Γηραιά Ήπειρο μετά την απόφαση της μαμάς GM να κλείσει το κεφάλαιο Daewoo στην Ευρώπη. Τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κορέα από την GM DAT, πλέον ντύνονται στα σήματα της Chevrolet και κατά περίπτωση αλλάζουν όχι μόνο «επίθετο» αλλά και όνομα. Έτσι το γνωστό σουπερμίνι Kalos μετονομάζεται σε Aveo το οποίο πλέον θα διαθέτει και τρίθυρη έκδοση την οποία είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στους δρόμους γύρω από την μικρή και πραγματικά πολύ όμορφη πόλη Ντουμπρόβνικ στην Κροατία. Το 3θυρο Aveo δεν διαφοροποιείται σε διαστάσεις από το 5θυρο ούτε και στο βασικό σχεδιασμό. Πέρα από τις προσαρμογές που χρειάστηκαν στο σχήμα των πίσω πλαϊνών παραθύρων και βέβαια στις πίσω κολόνες υπάρχουν όμως μερικές επεμβάσεις σε λεπτομέρειες με στόχο μια πιο νεανική εμφάνιση και μια πιο σπορτίφ διάθεση στην εικόνα του μοντέλου. Αυτές αφορούν τους τροποποιημένους προφυλακτήρες (αεροδυναμικά βελτιστοποιημένους σύμφωνα με την Chevrolet) και πιο έντονα πλαϊνά μαρσπιέ. Εσωτερικά τα πράγματα παραμένουν ως είχαν από το σχεδιασμό τα χρησιμοποιούμενα πλαστικά και γενικότερα το διάκοσμο ενώ ανάλογη με το 5θυρο είναι και η ικανοποιητικότατη με τα δεδομένα της κατηγορίας ευρυχωρία του αυτοκινήτου. Καθώς μηχανικά μέρη και κινητήρες δεν αλλάζουν,
μονάδες ισχύος αποτελούν το μοτέρ των 1,2 λίτρων (72 ίπποι) και τα δυο 1400αρια με 8βάλβιδη η 16βαλβίδη κεφαλή που αποδίδουν 83 και 94 ίππους αντίστοιχα.
Αν και οι συνθήκες στους στενούς δρόμους τις Κροατίας και η αυστηρή επιτήρηση των ορίων από την αστυνομία δεν επέτρεπαν κάτι περισσότερο από μια πολύ προσεκτική βόλτα δεν χρειάστηκε κάτι περισσότερο για να κάνουν την εμφάνισή τους τα βασικά χαρακτηριστικά της οδικής συμπεριφοράς του Aver. Αρκετά μαλακό παρουσιάζει κλίσεις εξασφαλίζει όμως άνετη μετακίνηση στους επιβαίνοντες, ενώ ο μοχλός ταχυτήτων είναι ασαφές κάτι που δυστυχώς μας έχει συνηθίσει γενικότερα η GM και το τιμόνι απλώς ικανοποιητικό σε αίσθηση.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ