top icon
Παρουσιάσεις

Nissan Pixo: το οδηγούμε

Με μήκος που ξεπερνά ελαφρώς τα 3,5 μέτρα, αλλά και πέντε πόρτες, φιλοδοξεί να αποτελέσει μια αξιόπιστη λύση για τις μετακινήσεις στην πόλη, που δε θα προβληματίσει.

Το Pixo είναι το πρώτο μοντέλο της Nissan στην κατηγορία Α. Σίγουρα πρόκειται για μια μεγάλη είδηση, η οποία συνοδεύεται από ανάλογο περιτύλιγμα. Με μήκος που ξεπερνά ελαφρώς τα 3,5 μέτρα, αλλά και πέντε πόρτες, φιλοδοξεί να αποτελέσει μια αξιόπιστη λύση για τις μετακινήσεις στην πόλη, που δεν θα προβληματίσει.
 
Στην πράξη διακρίνεται για τον υψηλό βαθμό ευελιξίας του, την οποία μάλιστα συνδυάζει με αξιοσημείωτη οικονομία σε όλους τους τομείς. Η κατανάλωση του 3κύλινδρου 1000αρη κινητήρα δεν ξεπερνά τα 4,4 λίτρα/100 χλμ. με τις εκπομπές CO2 να περιορίζονται μόλις στα 103 γρ./χλμ. Οι 68 ίπποι που αποδίδει έρχονται ψηλά, αλλά προσδίδουν νεύρο στην κίνηση του αυτοκινήτου, με το μειονέκτημα να αποτελεί ο αυξημένος θόρυβος υπό πίεση.
 
Σε πρώτη φάση θα συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων, ενώ λίγο αργότερα στη γκάμα θα προστεθεί και ένα τεσσάρι αυτόματο. Πίσω από το τιμόνι του βασικού μοντέλου διαπιστώσαμε την ευκολία στη χρήση που προσφέρει το Pixo, ενώ εκτιμήσαμε τη λειτουργία της ανάρτησης, η ρύθμιση της οποίας μοιάζει σχεδόν ιδανική για την πόλη. Άνεση και οδική συμπεριφορά σε ένα πακέτο αρμονικά συνδυασμένο που θα ικανοποιήσει ακόμα και τον πιο απαιτητικό.
 
Στην ελληνική αγορά θα διατίθεται σε δύο βασικές εκδόσεις Motiva και  Acenta, με τιμές εκκίνησης τα 8.690 ευρώ, αλλά χαμηλό επίπεδο εξοπλισμού. Αντιθέτως στην κορυφαία Acenta Pack που στοιχίζει 10.640 ευρώ, θα βρείτε εκτός από όλες τις ευκολίες άνεσης, πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού ασφάλειας, όπως, ESP και έξι αερόσακους._Γ.Καλ.
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ