top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το ανανεωμένο Peugeot 407

Μετά από τέσσερα χρόνια επιτυχούς πορείας η Peugeot παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του 407. Παρά το γεγονός ότι η εταιρία αρέσκεται να αποκαλεί το 407 ως «νέο» οι αλλαγές του περιορίζονται σε ορισμένες αισθητικές διαφοροποιήσεις καθώς και στην προσφορά πρόσθετου εξοπλισμού. Άλλωστε, όπως τονίστηκε και στην επίσημη παρουσίαση, η επιθυμία τους ήταν να πραγματοποιήσουν μικρές επεμβάσεις στα σημεία, έτσι ώστε να μην αλλοιώσουν την ήδη επιτυχημένη συνταγή.

Συγκεκριμένα, μιλώντας για το εξωτερικό του αυτοκινήτου, η πιο χαρακτηριστική αλλαγή αφορά την επανασχεδιασμένη εισαγωγή του αέρα με τη χρωμιωμένη γρίλια η οποία δεσπόζει στο εμπρόσθιο μέρος. Οι επίσης χρωμιωμένες λεπτομέρειες που συνοδεύουν τα προστατευτικά που βρίσκονται στα πλευρά και στις γωνίες του αμαξώματος, προσδίδουν συνολικά στην αίσθηση κομψότητας που αποπνέει το 407. Εξολοκλήρου νέος είναι ο πίσω προφυλακτήρας, με χαρακτηριστικό στοιχείο εδώ το πλαστικό τύπου διαχύτη στο κάτω μέρος. Στην ανανεωμένη εικόνα συμβάλλουν και τα νέα πίσω φωτιστικά σώματα.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές επικεντρώνονται στις νέες ταπετσαρίες και στα νέα διακοσμητικά στοιχεία, με σημαντικότερη την επένδυση της κεντρικής κονσόλας. Η Peugeot παρομοιάζει τη μαύρη γυαλιστερή περλέ επιφάνειά της με το φινίρισμα ενός πιάνου κονσέρτου. Αντίστοιχης εμφάνισης είναι και το περιθώριο των αεραγωγών αλλά και των χειρολαβών στις πόρτες.

Τέλος, μικρές λεπτομέρειες από χρώμιο, όπως τα νέα στρογγυλά χειριστήρια για τον κλιματισμό και το ραδιόφωνο, δίνουν και στο εσωτερικό ένα τόνο κομψότητας. Από πλευράς εξοπλισμού αυτό που κυριαρχεί είναι το νέο σύστημα ήχου και επικοινωνίας, το οποίο η Peugeot ονομάζει WIP, (World in Peugeot). Το σύστημα αυτό ενσωματώνει το καλό ηχοσύστημα (που συνδυάζεται με ηχεία της JBL), και το σύστημα πλοήγησης, με το σύνολο των πληροφοριών να εμφανίζεται στην έγχρωμη οθόνη των 7 ιντσών.

Στο δρόμο το ανανεωμένο 407 διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά του προκατόχου του, δεδομένου ότι δεν έχουν υπάρξει δομικές αλλαγές μεταξύ των δύο μοντέλων. Το 407 παραμένει ένα ευρύχωρο και άνετο στην οδήγηση αυτοκίνητο, ενσωματώνοντας όλες τις αρετές για τις οποίες φημίζεται η λεγόμενη «γαλλική σχολή», ισορροπώντας μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Θα πρέπει επίσης να κάνουμε μνεία στις βελτιώσεις που έχει κάνει η Peugeot στην ηχομόνωση μέσα από μία σειρά μικρών επεμβάσεων και οι οποίες όπως διαπιστώσαμε και στην πράξη, απέδωσαν καρπούς.

Πρακτική, τέλος, αποδεικνύεται η προσθήκη αισθητήρων για το παρκάρισμα και στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, κάνοντας με τον τρόπο αυτό τη ζωή του οδηγού ευκολότερη.

Η γκάμα των κινητήρων του 407 είναι αρκετά πλήρης διαθέτοντας τέσσερις βενζινοκινητήρες από τα 1.8 έως τα 3.0 λίτρα και πέντε πετρελαιοκινητήρες από τα 1.6 έως τα 2.7 λίτρα. Επιπρόσθετα, υπάρχει διαθέσιμος ένας 2λιτρος κινητήρας τον οποίο η Peugeot ονομάζει «Bioflex» και λειτουργεί με βιοαιθανόλη Ε85, που είναι διαθέσιμη σε ορισμένες χώρες. Επίσης, όλοι οι κινητήρες ντίζελ, έχουν τη δυνατότητα να λειτουργήσουν με μείγμα 30% βιοκαυσίμου (Β30). Στην πράξη, ο «μικρός» 1.8άρης με τους 125 ίππους, ο οποίος αφορά και κατά κύριο λόγο την ελληνική αγορά, κινεί το μεγάλο αμάξωμα εκμεταλλευόμενος κυρίως τη ροπή του.

Επίσης, όπως έχουμε επαναλάβει και στο παρελθόν, καλό θα ήταν να βελτιωθεί το χειροκίνητο κιβώτιο, καθώς η αίσθησή του δεν ανταποκρίνεται στο επίπεδο του συνόλου. Επιστρέφοντας στο στρατόπεδο των ντίζελ διακρίνουμε δύο κινητήρες: τον 1.6 με τους 110 ίππους, για τη χαμηλή κατανάλωση (5,3 λίτρα/100 χλμ.), και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2 (140γρ./χλμ.) και τον 2.0 σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ο οποίος πληροί ήδη τα κριτήρια της νόρμας Euro 5 που θα ισχύσει από το επόμενο έτος.

Στην Ελλάδα το ανανεωμένο 407 αναμένεται να είναι διαθέσιμο από το Νοέμβριο του τρέχοντος έτους και οι τιμές του σύμφωνα με τις προβλέψεις δεν πρόκειται να διαφοροποιηθούν σημαντικά._Γ. Κυρ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ