top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Chevrolet Captiva

Στην παγωμένη για την περίσταση Αυστρία πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση του ανανεωμένου σε εμφάνιση και μηχανικά μέρη SUV της Chevrolet. Ο λόγος για το νέο Captiva.

Στην παγωμένη για την περίσταση Αυστρία πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση του ανανεωμένου σε εμφάνιση και μηχανικά μέρη SUV της Chevrolet. Ο λόγος για το νέο Captiva.
 
Το νέο μοντέλο ξεχωρίζει από την πρώτη στιγμή, χάρη στο πλήρως ανασχεδιασμένο ρύγχος, που υιοθετεί τα πρότυπα της σχεδιαστικής ταυτότητας που θέσπισε το Cruze. Η τεράστια μάσκα χωρίζεται σε δύο τμήματα, με τις άκρες να οριοθετούνται από τα μακρόστενα παραλληλόγραμμα φώτα. Από εκεί και πέρα, οι αλλαγές εντοπίζονται στα φουσκωμένα φτερά, τους πλαϊνούς αεραγωγούς και την υιοθέτηση των δύο ξεχωριστών απολήξεων στην εξάτμιση. Στο εσωτερικό οι μικροαλλαγές περιορίστηκαν στις επενδύσεις, κάποιες λεπτομέρειες στο ταμπλό (αεραγωγοί και ρολόι), ενώ το χειρόφρενο είναι πλέον ηλεκτρικό, απελευθερώνοντας έτσι κάποιο χώρο στην κεντρική κονσόλα.
 
 
Τα ουσιαστικότερα όμως νέα έρχονται από τον τομέα των μηχανικών μερών. Καταρχήν, ανανεώθηκε ολόκληρη η γκάμα των κινητήρων. Η χωρητικότητα του βασικού βενζινοκινητήρα διατηρήθηκε στα 2.4 λίτρα, η απόδοση του όμως έχει ανέβει στους 167 ίππους. Το κορυφαίο σύνολο είναι πλέον ένας 3λιτρος V6 κινητήρας 258 ίππων, ενώ υπάρχει και ένας 2,2 λίτρων πετρελαιοκινητήρας που είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης 163 και 184 ίππων. Όλοι πλαισιώνονται από νέα κιβώτια έξι σχέσεων, χειροκίνητα και αυτόματα (το τελευταίο είναι στάνταρ στην κορυφαία έκδοση).
 
Η εταιρεία όμως προχώρησε σε επεμβάσεις στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις, με στόχο την βελτίωση της ποιότητας κύλισης. Υπάρχει πλέον σύστημα υποβοήθησης στην εκκίνηση στις ανηφόρες, αλλά και διατήρηση σταθερής ταχύτητας σε απότομες κατωφέρειες. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και τις δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις. Η μικρότερη έχει αποκτήσει σαφώς περισσότερη ζωντάνια σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, τόσο λόγω υψηλότερης απόδοσης, όσο και καλύτερης εκμετάλλευσης από το εξάρι κιβώτιο. Στη μεγαλύτερη έκδοση, παρά την αρκετά υψηλή ονομαστική απόδοση, το μεγάλο βάρος (1.890 κιλά) και οι σχετικά μακριές σχέσεις, δεν αφήνουν περιθώρια για εντυπωσιασμούς.
 

Η καριέρα του ανανεωμένου Captiva στη χώρα μας προβλέπεται να ξεκινήσει τον Απρίλιο και θα διατίθεται μάλιστα και σε δικίνητες εκδόσεις (μόνο με τον 2,4 κινητήρα και τις τιμές να ξεκινούν οριακά κάτω από το ψυχολογικό φράγμα των 30.000 ευρώ). Μετά το καλοκαίρι θα ακολουθήσει και η κορυφαία 3λιτρη έκδοση. _Σ.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ