top icon
Παρουσιάσεις

Oδηγούμε το νέο Honda NSX

H επιστροφή ενός θρύλου

Χρειάστηκε να περάσουν 25 χρόνια για να ξαναδούμε πως εννοεί η εταιρεία αυτή την «νέα σπορ εμπειρία» (τα αρχικά δηλαδή του NSX στα αγγλικά που σημαίνουν New Sport eXperience).

Tότε ήταν ένα αλουμινένιο σασί και ένας εγκάρσιος V6 με πλήθος καινοτομιών, που δημιούργησαν ένα σύνολο που έπιασε εξ απίνης τα supercar των 90’s, καθώς πρόσφερε εφάμιλλη απόδοση, σε συσκευασία ποιότητας και αξιοπιστίας Honda. Περισσότερα για εκείνο το πρώτο NSX μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Τώρα όμως η Honda επιστρέφει δριμύτερη, έτοιμη να τα βάλει με όλους, με τις φινετσάτες Ferrari 488 και Lamborghini Huracan, την γερμανική αποτελεσματικότητα των Audi R8 και Porsche 911 Turbo ή ακόμα και την προηγμένη τεχνολογία μιας BMW i8.

Αν και η Honda έδωσε τα ηνία (συντονισμού, εξέλιξης αλλά και κατασκευής) στο αμερικανικό της παρακλάδι που ονομάζεται Acura, εντούτοις το αποτέλεσμα, μόνο σε αμερικανικό muscle car δεν παραπέμπει. Και αυτό γιατί ο ολοκαίνουργιος V6 biturbo των 3.5 λίτρων (507 ίπποι και 550 Nm ροπής) πλαισιώνεται από τρεις ηλεκτροκινητήρες (έναν 47 ίππων πίσω και δύο 37 ίππων έκαστος για κάθε ένα από τους εμπρός τροχούς). Αυτοί οι ηλεκτροκινητήρες μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα: ενισχύουν την συνολική απόδοση προσφέροντας ΑΜΕΣΗ! απόκριση, δίνουν χαρακτηριστικά τετρακίνησης, ελέγχουν ενεργά την τροχιά του αυτοκινήτου (active torque vectoring), ενώ ανακτούν ενέργεια από το φρενάρισμα για να φορτίζουν την μπαταρία που βρίσκεται στην πλάτη των επιβατών. Όλα αυτά τα μέρη του υβριδικού συστήματος ζυγίζουν 160 κιλά ανεβάζοντας το συνολικό βάρος της κατασκευής στα 1.800 κιλά. Έτσι το NSX χρειάζεται γύρω στα 3 δλ. για την επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική του ταχύτητα ανέρχεται στα 308 χλμ./ώρα. Για την μετάδοση της κίνησης φροντίζει ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη εννέα σχέσεων, ενώ η κατανομή της ροπής μεταξύ των πίσω τροχών ελέγχεται από ένα κλασικό μηχανικό μπλοκέ διαφορικό.

Σίγουρα η εμπορική σημασία ενός τέτοιου αυτοκινήτου για την ελληνική αγορά είναι μηδαμινή, αλλά από την άλλη η συνεισφορά στην εικόνα της εταιρείας είναι τεράστια. Κάτω από αυτό το σκεπτικό η ελληνική αντιπροσωπεία μας έδωσε την ευκαιρία να συμμετάσχουμε στην παρουσίαση του NSX που έγινε στην πίστα του Εστορίλ στην Πορτογαλία. Παρότι τα διαθέσιμα αυτοκίνητα ήταν ελάχιστα, εντούτοις οι άνθρωποι της εταιρείας δεν δίστασαν να τα βγάλουν έξω στους δημόσιους δρόμους, δίνοντας έτσι την δυνατότητα σχηματισμού μιας πιο σφαιρικής και ρεαλιστικής εικόνας. Περισσότερες λεπτομέρειες και εντυπώσεις από την οδήγηση του NSX μπορείτε να διαβάσετε στο τεύχος που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στο τέλος της εβδομάδας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ