top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Ηonda Accord

Το Accord περνά στη επόμενη φάση της ζωής δείχνοντας πιο ώριμο από ποτέ. Οι σχεδιαστές της Honda απέφυγαν τις ακρότητες, διατηρώντας τα μοτίβα που έκαναν γνωστό στον κόσμο το μεσαίο οικογενειακό της εταιρείας τους. Παίζοντας με τις αντιθέσεις δημιούργησαν ένα ενδιαφέρον σύνολο που αποπνέει δυναμισμό. Οι μεγάλες εισαγωγές αέρα στο εμπρός τμήμα συναντούν τα κομψά φωτιστικά σώματα και συνδυασμό με μεγάλα τόξα των φτερών και το πιο πλατύ, αλλά και ελαφρώς χαμηλότερο αμάξωμα έρχονται να επιβεβαιώσουν το χαρακτηρισμό που του αποδώσαμε.

 
 
Το νέο Accord διατίθεται σε τύπους αμαξώματος, σεντάν και στέσιον βάγκον ή Tourer όπως το ονομάζει η Honda με τρεις κινητήρες, δυο βενζίνης και έναν ντίζελ. Ο τελευταίος είναι νέος και αποδίδει από τα 2,2 λίτρα 150 ίππους, αλλά όπως ανακοίνωσαν οι άνθρωποι της ελληνικής αντιπροσωπείας δε θα εισαχθεί στην χώρα μας, παρά μόνο κατόπιν παραγγελίας.
 
Όσον αφορά τους βενζινοκινητήρες αυτοί είναι βελτιωμένοι και αποδίδουν από τα 2,0 λίτρα 156 ίππους και από τα 2,4 λίτρα 201 ίππους. Και οι δυο πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5 ενώ έχουν χαμηλότερη κατανάλωση και καλύτερες επιδόσεις.
 
Αλλαγές έχουν γίνει και στην ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια εμπρός να είναι νέα, ενώ πίσω υιοθετήθηκε η λύση των πολλαπλών συνδέσμων. Στο δρόμο το νέο Accord είναι σταθερό και ευθύβολο, δείχνοντας ότι μπορεί να κάνει μεγάλα ταξίδια με άνεση και ασφάλεια.
 
Αυτή είναι η λέξη κλειδί για το νέο Accord, αλλά και για την εν γένει φιλοσοφία της Honda. Το ESP συνοδεύεται με το σύστημα EPS και ανήκει στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, ενώ στον επιπλέον ανήκουν αρκετά νέα συστήματα όπως το LKAS, ACC και CMBS. Αναλυτικά για το Accord και τα συστήματα ασφαλείας, διαβάστε στο τεύχος Ιουνίου των 4Τ._Γ.Καλ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ