top icon
Οδοιπορικά

MG ZS 1.0 T-GDI Auto: Οδοιπορικό στην Έδεσσα

Στα μυστικά του βάλτου! Δανειζόμενοι τον τίτλο του διάσημου βιβλίου της Πηνελόπης Δέλτα, του οποίου η υπόθεση εξελίσσεται σε αυτά τα μέρη της Μακεδονίας, προσπαθούμε με τη σειρά μας να ανακαλύψουμε τα μυστικά της Έδεσσας, του όρους Βόρας (Καϊμάκτσαλαν) και των Λουτρών Πόζαρ, παρέα με το MG ZS, σε ένα οδοιπορικό 1.390 χιλιομέτρων.

Κείμενο – drone: Μανώλης Σαλούρος / Φωτογραφίες: Θάνος Ηλιόπουλος

Καθώς ο χρόνος πλέον γύρισε, ο χειμώνας έχει μπει για τα καλά και, σε συνέχεια του οδοιπορικού μας στα Ιωάννινα που διαβάσατε στο προηγούμενο τεύχος, επιλέξαμε και αυτόν το μήνα να παραμείνουμε βόρεια, ταξιδεύοντας σε όμορφα εδάφη της Μακεδονίας, και συγκεκριμένα της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας. Συνοδοιπόρος μας αυτήν τη φορά ένα μοντέλο που έχει κάνει μεγάλο θόρυβο με τον ερχομό του στην ελληνική αγορά, έχοντας επαναφέρει τον όρο «value for money» για τα καλά στο λεξιλόγιό μας. Ο λόγος για το MG ZS, και μάλιστα στην ιδανικότερη -κατά την άποψή μας- εκδοχή της γκάμας του, ως «1.000άρι» τούρμπο 111 ίππων, αλλά με το αυτόματο κιβώτιο (μόλις πρόσφατα ξεκίνησε να διατίθεται και με χειροκίνητο μηχανικό) των 6 σχέσεων.

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

Ο Άγρας και οι καταρράκτες

Εκκινούμε στις 06:30 το πρωί, έχοντας να καλύψουμε περίπου 540 χλμ. μέχρι την Έδεσσα, την πρωτεύουσα της Πέλλας, την οποία και θα αξιοποιήσουμε ως ορμητήριο για τις πέριξ εξορμήσεις. Ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία προκειμένου να διαπιστώσουμε αν στη διάρκεια αυτού του ταξιδιού θα επαληθεύονταν οι θετικές εντυπώσεις που είχαμε αποκομίσει από την αρχική δοκιμή του αυτοκινήτου.

Μπορεί λοιπόν το αμιγώς ηλεκτρικό MG4 να έχει κερδίσει τις εντυπώσεις σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, εντούτοις το MG ZS είναι το μοντέλο στο οποίο η κινεζική εταιρεία ποντάρει για να διευρύνει το μερίδιό της στην αγορά. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που τοποθετείται στην κατηγορία των BSUV, διαθέτει όμως διαστάσεις (4.323×1.809×1.653 χλστ., μεταξόνιο 2.580 χλστ.) και χώρους που παραπέμπουν στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία, σε τιμή μάλιστα άκρως ελκυστική για τα δεδομένα της -πανάκριβης- εποχής μας.

Διαβάστε επίσης: Οδοιπορικά by 4ΤΡΟΧΟΙ

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

Έτσι θα το επιλέγαμε! Με το αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων, που συνδυάζεται ιδανικά με τον υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο κινητήρα με απόδοση 111 ίππους και μέγιστη ροπή 160 Nm.

Θυμίζουμε ότι η γκάμα του ξεκινάει από τα 18.950 ευρώ με τον ατμοσφαιρικό 1.5 των 106 ίππων και χειροκίνητο 5άρι, ενώ στη δική μας εκδοχή κυμαίνεται στα 25.150 ευρώ. Αυτό που κανείς αμέσως αντιλαμβάνεται, όπως και εμείς ταξιδεύοντας μαζί του, είναι ότι παίρνεις «πολύ» αυτοκίνητο, με τίμιες παροχές, σε εξαιρετική τιμή· ακόμα και με τις όποιες χρηστικές παραξενιές έχουμε διαπιστώσει από τα ξημερώματα που συμβιώνουμε μαζί του. Για παράδειγμα, μας ενοχλεί που το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο πάνω-κάτω και όχι τηλεσκοπικά, όπως επίσης το γεγονός ότι ο συνοδηγός μας κάθεται πολύ ψηλά. Από την άλλη, ο οδηγός βρίσκει εύκολα την ιδανική θέση, χάρη στις πολλαπλές ηλεκτρικές ρυθμίσεις του καθίσματος, εντούτοις και πάλι το κάθισμα δε χαμηλώνει όσο θα θέλαμε. Στα «μείον» σημειώστε επίσης ότι δεν υπάρχει πλαφονιέρα στις πίσω θέσεις. Όλα αυτά όμως δεν μπορούν να αλλοιώσουν τη συνολικά πολύ καλή εικόνα του αυτοκινήτου, με ίσως μόνη σημαντική ένσταση τα 3 αστέρια στις δοκιμές του EuroNCAP, εξαιτίας κάποιων ελλείψεων στα προσφερόμενα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

Ακόμα και αν δε διαθέτει τη σχεδιαστική φρεσκάδα του αγαπημένου μας MG4, το ZS τραβάει τις ματιές πολλών, όπως επιβεβαιώνεται σε κάθε μας pit stop στο ανέβασμα για Έδεσσα. Όσοι έσπευσαν να το δουν από κοντά, εντυπωσιάζονται από την ποιότητα των υλικών στο ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών, πολλά από τα οποία διαθέτουν μαλακή αίσθηση, αλλά και από τους άνετους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, καθώς το πορτ μπαγκάζ προσφέρει μεταφορική ικανότητα από 448 έως 1.166 λίτρα (με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων). Το MG ZS του οδοιπορικού μας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, σύστημα δορυφορικής πλοήγησης, πανοραμική κάμερα 360 μοιρών, ηχοσύστημα με έξι ηχεία, θερμαινόμενα καθίσματα, εμπρός φώτα ομίχλης, όπως επίσης λειτουργίες Auto Hold και επόπτευση τυφλού σημείου.

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

Στο Πάρκο των Καταρρακτών της Έδεσσας βρίσκεται ο Μεγάλος Καταρράκτης ή «Κάρανος», ύψους 70 μέτρων, ενώ στο κάτω μέρος του εντοπίζεται ένα σπήλαιο με σταλακτίτες και θολωτή οροφή.

Για τον έλεγχο του συστήματος πολυμέσων διατίθεται μία οθόνη αφής 10,1 ιντσών, συμβατή με Android Auto και Apple Car Play, στο κάτω μέρος της οποίας παρατίθεται μία σειρά από φυσικούς διακόπτες, για αμεσότερη πρόσβαση σε κάποιες βασικές λειτουργίες. Οφείλουμε να σημειώσουμε σχετικά με τη λειτουργιά της οθόνης του infotainment ότι είναι κάπως αργή στην απόκρισή της.

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

Τα χιλιόμετρα φεύγουν εύκολα και ξεκούραστα, και μετά το ύψος της Κατερίνης, αφήνουμε την ΕΟ για Θεσσαλονίκη, στρίβοντας δεξιά για Βέροια, Ιωάννινα και στη συνέχεια και πάλι δεξιά για Αλεξάνδρεια. Πλέον, περί τις 12:00 βρισκόμαστε στην τελική ευθεία για τον προορισμό μας, έχοντας ξεκινήσει μάλιστα να φωτογραφίζουμε ανάμεσα από τις χαρακτηριστικές εκτάσεις με τις διάσημες κερασιές της περιοχής, από όπου προέρχονται τα φημισμένα «τραγανά Βοδενών». Πρώτο πέρασμα λοιπόν από τον Άγρα, σε απόσταση περίπου 4 χλμ. από το κέντρο της Έδεσσας, που διέρχεται από την ΕΟ Έδεσσας-Φλώρινας. Η ονομασία του χωριού οφείλεται στον μακεδονομάχο ήρωα Καπετάν Άγρα, που στις 7 Ιουνίου 1907 απαγχονίστηκε από τους Βούλγαρους κομιτατζήδες στο δρόμο προς τη γειτονική Καρυδιά, ενώ η παλιά ονομασία του χωριού, από την περίοδο της Τουρκοκρατίας, είναι Βλάδοβο. Αν και πολύ βόρεια στο χάρτη, συνεχίζουμε προς το… Νησί. Ένα ορεινό χωριό της Κεντρικής Μακεδονίας σε υψόμετρο 550 μέτρων, το οποίο έχει στα νότιά του τον υδροβιότοπο Άγρα-Βρυττών-Νησίου, από τον οποίο πηγάζουν νερά που κατευθύνονται στον ποταμό Εδεσσαίο.

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

Πρόκειται ουσιαστικά για τεχνητή λίμνη που δημιουργήθηκε το 1953 για τις ανάγκες του υδροηλεκτρικού σταθμού της ΔΕΗ, πάνω στην κοίτη του ποταμού, και παλιότερα αναφερόταν ως «τυρφώνας Νησίου» ή ως τεχνητή λίμνη Άγρα. Η ποικιλία των χρωμάτων της περιοχής αλλά και της αγαπημένης μας φωτογραφικά εποχής πραγματικά απογειώνουν το κάθε «κλικ» σε μηχανές και drone, και πλέον κατευθυνόμαστε προς την Έδεσσα. «Πύργος μέσα στο νερό» σημαίνει κυριολεκτικά το όνομά της από τα αρχαία χρόνια, εξαιτίας του γεγονότος ότι η πόλη είχε και έχει έντονο το υγρό στοιχείο (ποτάμια και καταρράκτες. Η πόλη ιδρύθηκε το 813 π.Χ. από τον Ηρακλείδη Κάρανο με το όνομα «Έδεσσα», ενώ αργότερα, όταν η πόλη δέχθηκε ένα σλαβικό κύμα, μετονομάστηκε σε «Βοδενά». Το όνομα αυτό εξακολούθησε να υφίσταται έως τις 18 Οκτωβρίου του 1912, οπότε η Έδεσσα ελευθερώθηκε από τον ελληνικό στρατό.

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

Ποιο είναι το highlight της τοποθεσίας; Χωρίς αμφιβολία, οι καταρράκτες της Έδεσσας, που αποτελούν ένα φυσικό φαινόμενο το οποίο δημιουργήθηκε έπειτα από ισχυρό σεισμό που έπληξε τη γύρω περιοχή τον 14ο αιώνα. Χωρίς αμφιβολία, αποτελούν τον βασικό πόλο έλξης επισκεπτών της πόλης, όντας μάλιστα ένα από τα σημαντικότερα αξιοθέατα στην Ελλάδα. Σε αριθμό οι καταρράκτες είναι δώδεκα, εκ των οποίων μόνο οι τέσσερις είναι θεατοί, ενώ τους υπόλοιπους, εξαιτίας της πλούσιας βλάστησης, δεν μπορείς να τους δεις εύκολα.

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

Εμείς έχουμε παρκάρει το MG ZS και τους απολαμβάνουμε πεζή παρέα με πλήθος τουριστών, και κυρίως μαθητών, που έχουν κατακλύσει την περιοχή αλλά και όλα τα social media με εντυπωσιακές εικόνες, βίντεο και stories από το θέαμα, το οποίο δεν μπορεί να σε αφήσει ασυγκίνητο, όσο πολυταξιδεμένος και αν είσαι. Η συνέχεια αλλά και ο επίλογος της ημέρας μάς βρίσκει και πάλι εντός του ZS με περάσματα από ξεχωριστά σημεία, που σας προτείνουμε και μέσα από τα «TIPS» του άρθρου, αλλά και από τα πλακόστρωτα του παραδοσιακού οικισμού Βαρόσι. Η παλαιά, παραδοσιακή συνοικία της πόλης, που αναπτύχθηκε στον ίδιο χώρο της ακρόπολης της Αρχαίας Έδεσσας, χαρακτηρίστηκε ως ιστορικός τόπος και διατηρητέος αρχιτεκτονικός οικισμός, σήμερα βρίσκεται στο στάδιο της ανάπλασης, και πραγματικά αξίζει το χρόνο σας, όταν βρεθείτε εκεί.

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

Στον Βόρα, στα Λουτρά και στο «Πέτρινο Χωριό»

Βραδινή βόλτα στη γεμάτη ζωή πόλη της Έδεσσας, με τα δρομάκια του κέντρου να είναι γεμάτα κυρίως με εστιατόρια και μεγάλα καφέ, και όχι τόσο με «στέκια» νυχτερινής διασκέδασης. Ξεκούραση σε κάποιο από τα αρκετά ξενοδοχεία της περιοχής, πλύσιμο και φουλάρισμα του αυτοκινήτου μας (μέση κατανάλωση οδοιπορικού 1.390 χιλιομέτρων: 9 λίτρα/100 χλμ.), και είμαστε έτοιμοι για το δεύτερο μέρος του ταξιδιού μας. Όπου Βόρας, η οροσειρά στα σύνορα της Ελλάδας με το κράτος της Βόρειας Μακεδονίας, εκτεινόμενη και στις δυο χώρες.

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

Αποτελεί τη διαχωριστική γραμμή του νομού Πέλλας στα νότια, με το Μορίχοβο στα βόρεια, και εκτείνεται ως τα όρια του νομού Φλώρινας, αποτελώντας το τρίτο υψηλότερο βουνό της Ελλάδας (υψηλότερη κορυφή στα 2.524 μέτρα) μετά τον Όλυμπο και τον Σμόλικα, που είναι ευρέως γνωστός και ως Καϊμάκτσαλαν. Εκεί, λοιπόν, μας βρίσκει από νωρίς το πρωινό, με το σκηνικό να έχει αλλάξει εντελώς και εμείς να φωτογραφίζουμε στα πρώτα χιόνια της χρονιάς. Ο 1.000άρης κινητήρας, τον οποίο γνωρίζουμε και από μοντέλα της GM, όπως τα Astra και Corsa, στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 111 ίππους στις 5.200 σ.α.λ. και ροπή 160 Nm/1.800-4.700 σ.α.λ., παρουσιάζοντας μια ικανοποιητική ελαστικότητα, με το σύνολο των 1.264 κιλών να επιταχύνει από στάση και έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ., με την τελική ταχύτητα να είναι στα 180 χλμ./ώρα.

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

Ο οδηγικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου δεν έχει να ζηλέψει και πολλά από τον σύγχρονο ευρωπαϊκό ανταγωνισμό, ενώ σημαντική είναι και η εγγύηση των 7 ετών (ή 150.000 χλμ.) με την οποία το «προικίζει» η MG.

Ο συνδυασμός με το αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων λειτουργεί πολιτισμένα τόσο στην καθημερινότητα όσο και κατά τη διάρκεια μιας ήρεμης εξόρμησης, αλλά χωλαίνει όταν αποφασίσεις να κινηθείς σβέλτα, ακόμα και με τον επιλογέα στο «S». Οι ρυθμίσεις της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) εξασφαλίζουν μια ισορροπημένη οδηγική συμπεριφορά με περιορισμένες κλίσεις του αμαξώματος (απέχει 165 χλστ. από το έδαφος) και αρκετά καλή ποιότητα κύλισης σε κάθε συνθήκη. Με το επίπεδο πρόσφυσης να είναι επίσης σε καλό επίπεδο, χάρη και στα Michelin Primacy διάστασης 215/55 R 17, εκμεταλλεύεσαι και το ακριβές τιμόνι, χαμογελώντας με ικανοποίηση που μπορείς να στρίψεις και με το ZS, όπως και με τα MG4 και το MG5 που έχεις οδηγήσει πρόσφατα. Την ίδια στιγμή, το σύστημα πέδησης (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός-δίσκοι πίσω) δείχνει ακούραστο και αποτελεσματικό.

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

Οι χιονοκουβέρτες -με τις οποίες σωστά είναι εφοδιασμένο το δημοσιογραφικό MG ZS– δε μας χρειάζονται στην αρχή, αλλά αποδεικνύονται απαραίτητες ανεβαίνοντας για το χιονοδρομικό, το οποίο ξεκίνησε δοκιμαστικά τη λειτουργία του το 1994 και επίσημα το 1995. Το κατώτερο σημείο του χιονοδρομικού κέντρου βρίσκεται στα 2.050 μέτρα, με το κεντρικό καταφύγιο, το πάρκινγκ και τις σχολές σκι, και φτάνει μέχρι τα 2.480 μέτρα στο τέλος της διαδρομής του αναβατήρα Κρέμαση.

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

Η θέα από το βουνό είναι εξαιρετική και όταν το επιτρέπει ο καιρός μπορεί να παρατηρήσει κάποιος τον Θερμαϊκό Κόλπο και την κορυφή του Ολύμπου. Κατηφορίζουμε με κατεύθυνση ένα ακόμα hot spot της εκδρομής, με τη φύση πραγματικά να οργιάζει σε όλη τη διαδρομή. Ο λόγος για Λουτρά Πόζαρ (προέρχεται από τη σλαβική λέξη «Пожар», που σημαίνει φωτιά, πυρκαγιά ή θερμότητα), ενώ είναι γνωστά και ως Λουτρά Λουτρακίου, Λουτρά Αριδαίας ή απλώς Λουτρά.

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

Ανεβαίνοντας για το Χιονοδρομικό Κέντρο Βόρας-Καϊμάκτσαλαν. Διαθέτει μακριές και φαρδιές πίστες χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία, ενώ θεωρείται ως το ιδανικό κέντρο για βελτίωση τεχνικής και διαδρομές σε απάτητο χιόνι. Για οποιαδήποτε γενική πληροφορία καλέστε στα τηλέφωνα: 23810.32000 και 694.3031.001 και αναζητήστε πληροφορίες στην ιστοσελίδα: https://kaimaktsalan.gr

Πρόκειται για ιαματικά λουτρά, μεταλλικές πηγές που αναβλύζουν σε θερμοκρασία 37°C, με αξιόλογη χημική σύσταση και βρίσκονται πλησίον του Λουτρακίου της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας, 13 χλμ. δυτικά της Αριδαίας. Η λουτρόπολη έχει λάβει αδειοδότηση για τη λειτουργία της από το Υπουργείο Τουρισμού, και από το 2019 αποτελεί επισήμως πιστοποιημένη Μονάδα Ιαματικής Θεραπείας, ενώ διαθέτει και εσωτερικές πισίνες και χαμάμ. Κυκλώνουμε το βουνό και ετοιμαζόμαστε να κλείσουμε το ορεινό μενού του ταξιδιωτικού μας με το ωραιότερο χωριό της ευρύτερης περιοχής και αυτό που αναπτύσσεται ταχύτατα τουριστικά λόγω της γειτονίας του με το χιονοδρομικό κέντρο του Καϊμάκτσαλαν. Ο λόγος για τον Παλαιό Άγιο Αθανάσιο (ή «Πέτρινο Χωριό»), που είναι χτισμένος σε υψόμετρο 1.200 μέτρων και μέχρι το 1928 ονομαζόταν «Τσέγανη» ή «Τσεγάνη». Απέχει 30 χλμ. από την Έδεσσα και 120 χλμ. από τη Θεσσαλονίκη και διαθέτει πολλές μοντέρνες ταβέρνες και καφετέριες, καθώς και σύγχρονους ξενώνες.

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

Οι επισκέπτες των Λουτρών Πόζαρ (#Pozar) τα χρησιμοποιούν για λουτροθεραπεία, τόνωση και χαλάρωση, ενώ τα νερά που αναβλύζουν σε θερμοκρασία 37°C βοηθούν στην καταπολέμηση κυκλοφορικών, αναπνευστικών, ρευματοειδών, γυναικολογικών και δερματολογικών παθήσεων.

Επίλογος στη λίμνη Βεγορίτιδα

Αφήσαμε για επίλογο αυτού του ταξιδιωτικού μας με το MG ZS μία από τις πιο όμορφες λίμνες της ελληνικής επικράτειας και την τρίτη μεγαλύτερη της χώρας μας. Μεσημέρι πια, έχουμε αφήσει ως φόντο το όρος και προσεγγίζουμε τη λίμνη Βεγορίτιδα. Αξιοσημείωτο ότι διοικητικά ανήκει στους νομούς Πέλλας και Φλώρινας και στους Δήμους Αμυνταίου και Έδεσσας, ενώ περικλείεται από τα όρη Βέρνο, Βόρας και Βέρμιο, κοντά στις κωμοπόλεις Άρνισσα και Άγιο Παντελεήμονα.

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

Στον πανέμορφο Παλαιό Άγιο Αθανάσιο ή «Πέτρινο Χωριό», με την πληθώρα εμπορικών μαγαζιών, εστίασης και ξενώνων.

Ωραίες εικόνες από γη και αέρα για ένα οδοιπορικό που μόλις ολοκληρώνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Τα περίπου 600 χιλιόμετρα της επιστροφής κυλούν ξεκούραστα πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου μας, που αποτέλεσε ιδανικό σύντροφο σε αυτή την εξόρμηση-αστραπή. Εμείς με τη σειρά μας σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα την εκδρομή γύρω από την Έδεσσα, γνωρίζοντας τους θησαυρούς που απλόχερα χαρίζει στον ταξιδιώτη η ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας, όποια εποχή και αν την έχουμε επισκεφθεί._ Μ. Σαλ.

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

Η λίμνη Βεγορίτιδα, η οποία βρίσκεται σε υψόμετρο 540 μ., αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη λίμνη σε έκταση της Ελλάδας. Διαθέτει έκταση 54,31 τ.χλμ., μέγιστο μήκος 14,8 τ.χλμ. και μέγιστο βάθος 70 μ.

ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

MG ZS 1.0 TGDI AUTO

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: β/κ άμεσου ψεκασμού με τούρμπο >ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 999 κ.εκ. >ΙΣΧΥΣ: 111 ίπποι/5.200 σ.α.λ. >ΡΟΠΗ: 160 Nm/1.800-4.700 σ.α.λ. >ΚΙΝΗΣΗ: Στους εμπρός τροχούς >KΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο 6 σχέσεων >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Ημιάκαμπτος άξονας >ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.323×1.809×1.653 χλστ. >ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.580 χλστ. >ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 448 λίτρα >ΒΑΡΟΣ: 1.264 κιλά >0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 11,2 δλ. >ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 180 χλμ./ώρα >ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ: 9 λτ./100 χλμ. >ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 163 γρ./χλμ. >ΤΙΜΗ: 25.150 ευρώ

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

TIPS

Τι να δούμε;

Μέσα στην πόλη της Έδεσσας: τους δύο καταρράκτες > τη Βυζαντινή Γέφυρα Κιουπρί > το Γενί Τζαμί > το Υπαίθριο Μουσείο Νερού > το Ενυδρείο > το Μουσείο Υδροκίνησης > το Μνημείο Μικρασιατών > τον Παραδοσιακό Οικισμό Βαρόσι > το χιονοδρομικό κέντρο Καϊμάκτσαλαν > τα Λουτρά Πόζαρ > τη Λίμνη του Άγρα > τον Παλιό Άγιο Αθανάσιο > τη λίμνη Βεγορίτιδα

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

Πού να φάμε και να διασκεδάσουμε;

Ωραία στέκια για φαγητό εντός και εκτός Έδεσσας όπως τα: Ουσίες > Ήρθα και Έδεσσα > Καταρράκτες > Το Χωριάτικο Στέκι > Κελάρι > Τημενιδών > Duomo > Το Πόζαρ > Κόκκινο Πιπέρι > Βόρας Γεύσις

MG ZS 1.0 T-GDI Auto

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • MG ZS 1.0 T-GDI Auto
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ