top icon
Παρουσιάσεις

Saab 9-3 Sport Hatch

Συνεχίζοντας μια παράδοση 45 χρόνων η Saab προσθέτει στην γκάμα του 9-3 την station έκδοση «Sport Hatch»

Το 1959 το «Saab 95» ήταν το πρώτο στέισον της σουηδικής εταιρείας που μπήκε στην γραμμή παραγωγής. Σήμερα με το «9-3 Sport Hatch» η Saab τοποθετείται για πρώτη φορά στη μεσαία κατηγορία των πολυτελών στέισον. Μια κατηγορία που το 2004 στις ευρωπαϊκές αγορές έφτασε τις 250.000 πωλήσεις. Η βάση του Sport Hatch βεβαίως είναι το 9-3. Ωστόσο, το αμάξωμα της νέας έκδοσης είναι εξ ολοκλήρου νέο από τις μεσαίες κολώνες και πίσω και αυτό προφανώς αποτέλεσε μια ευνοϊκή συνθήκη για το σχεδιασμό.

Η «πλαστική» στο αμάξωμα κρίνεται απολύτως πετυχημένη. Το δέσιμο του εμπρός τμήματος με την νέα πίσω κατάληξη είναι αρμονική ενώ λεπτομέρειες όπως τα λευκά φωτιστικά σώματα και η μπάρα από νίκελ που τα ενώνει δίνουν στη γενικότερη αισθητική πιο σύγχρονη και μοντέρνα «γεύση» συγκριτικά με το σεντάν. Στον εσωτερικό σχεδιασμό δεν έχoυν γίνει επεμβάσεις, αν εξαιρέσει κανείς το πίσω κάθισμα που είναι τροποποιημένο.

Από πλευράς χώρων τα πράγματα παραμένουν ανάλογα με το σεντάν, καθώς το μεταξόνιο δεν μεταβλήθηκε. Έτσι οι πίσω επιβάτες έχουν ικανοποιητικά περιθώρια για τα γόνατά τους και ελαφρώς μεγαλύτερα περιθώρια στο ύψος. Όσο για το χώρο αποσκευών αυτός προσφέρει κυρίως πρακτικότητα (μεγαλύτερο άνοιγμα, χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα 60/40) και λιγότερο άνεση χώρου καθώς τα 419 λίτρα είναι οριακά περιορισμένα σε σχέση με του σεντάν (425 λίτρα).

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες στην γνωστή από το 9-3 γκάμα που ξεκινά από τον 1800αρη των 122 ίππων και κλιμακώνεται με τους υπερτροφοδοτούμενους των 1,8 (150 ίπποι) και 2,0 λίτρων (175 ή 210 ίππους) στο Sport Hatch θα υπάρχει ο κορυφαίος υπερτροφοδοτούμενος V6 των 2,8 λίτρων της GM που εξελίχθηκε από την Saab Automobile Powertrain AB και αποδίδει 230 ίππους όταν εφοδιάζει τις εκδόσεις Arc και Vector, ενώ η ισχύς του ανεβαίνει στους 250 ίππους στην εκδoση Aero.

Η τελευταία, που ήταν η μόνη διαθέσιμη στην παρουσίαση του μοντέλου στη Σουηδία, στο δρόμο διατηρεί τα χαρακτηριστικά της σειράς 9-3 με το πίσω μέρος να είναι ιδιαίτερα σταθερό στις στροφές οι κλίσεις περιορισμένες χωρίς παράλληλα, λόγω της σφικτής ανάρτησης, να γίνεται κουραστικό. Το μοτέρ εντυπωσιάζει με την γραμμικότητά του αποδίδει και φυσικά την δύναμή του.

Οι πωλήσεις του Saab 9-3 θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβρη με τις τιμές να είναι ελαφρώς αυξημένες σε σχέση με το σεντάν._ΣΣ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ