top icon
Παρουσιάσεις

Seat Altea Freetrack

H πρώτη απόπειρα της Seat για ένα όχημα με εκτός δρόμου ικανότητες φέρει την ονομασία Freetrack.

 Βεβαια για να ακριβολογούμε πρόκειται για ένα όχημα που συνθέτει στοιχεία από ένα πολυμορφικό και ένα SUV. Ως βάση χρησιμοποιήθηκε το Altea XL στο οποίο έγιναν οι ανάλογες επεμβάσεις. Αυτές περιλαμβάνουν καταρχήν έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη Haldex στην τετρακίνηση (κανονικά στέλνει όλη την ροπή εμπρός, ενώ ανάλογα με τις συνθήκες μέχρι και 50% μπορεί να πάει στους πίσω τροχούς), 40 επιπλέον χιλιοστά απόστασης από το έδαφος, και ένα πλήρες σετ προφυλακτήρων και λοιπών προστατευτικών του αμαξώματος, που να τονίζουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
 
Από εκεί και πέρα το εσωτερικό διατηρεί τον πρακτικό χαρακτήρα του Altea XL, η θέση οδήγησης έχει βελτιωθεί χάρις στα μπάκετ καθίσματα, ενώ κυριαρχεί η διχρωμία μαύρου/καφέ στα σκληρά πλαστικά του ταμπλό. Ο δε εξοπλισμός ασφάλειας περιλαμβάνει 6 αερόσακους (επιπλέον μπορούν να τοποθετηθούν και πίσω πλευρικοί αερόσακοι) και ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (που συμπεριλαμβάνει σύστημα ευστάθειας για την ρυμούλκηση τρέιλερ).
 
Ένα ακόμα ευχάριστο νέο έρχεται από τον κινητήρα, ο οποίος είναι ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος FSI, ο οποίος αποδίδει 200 ίππους και 28,5 χλγμ. ροπής, ενώ η μοναδική ενναλακτική πρόταση είναι ένας δίλιτρος ντιζελοκινητήρας που αποδίδει 170 ίππους. Έτσι σε συνδυασμό με την πολύ καλή ρύθμιση της ανάρτησης, το Altea Freetrack παρουσιάζεται απρόσμενα σπορτίφ στον δρόμο. Σε συνδυασμό μάλιστα με το πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι, το Freetrack αποστασιοποιείται από τον έντονα οικογενειακό χαρακτήρα του απλού Altea XL. Από εκεί και πέρα το Freetrack μπορεί να μετακινηθεί χωρίς πρόβλημα σε κάποιο ομαλό χωματόδρομο.
 
Το Altea Freetrack αναμένεται στην χώρα μας στις αρχές Οκτωβρίου και η τιμή του δεν θα ξεπερνάει τα 30.000 ευρώ._Σ.Τ. 
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ